Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 sty 2009, 10:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2009, 10:46
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Mercedesy Atego

Witajcie,
mamy we firmie kilka ciężarówek Mecedesów Atego, w zestawach lekkich z przyczepą. Co jakiś czas mamy problem z kodami które wyświetlają się na komputerze , liczę że uda mi się uzyskać tutaj informację, czego dotyczą.
Kody to:

MR 1 03 11
MR 1 04 11
MR 1 23 19

za informację dziękuję, niestety nie mamy dostępu do oprogramowania fabrycznego, a serwisy każą sobie za odczyt błędów słono płacić...
Z góry dziękuję.


Post Wysłano: 26 sty 2009, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

błedy modułu kontrolujacego pracę silnika prawdopodobnie sychronizacja wał walek


Post Wysłano: 02 kwie 2009, 13:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2009, 17:01
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Mercedes Atego 1823 L

Kolego Mercedesie Atego
MR 0310 - to jest czujnik od wału korbowego
MR - te czujniki podlegaja wszytkie od silnika
Mozesz miec samochód z salonu ale jak CI sie uszkodzi ten czujnik to nie odpalisz samochodu wogóle , zalezy teraz czy sie pali na czerwono lub zółto.Zółto to wymieniaj a jak czerwono to mozesz ustac gdzies i tylko serwis
MR 0310 czujnik do ATego kosztuje 510 zł cos koło tego


Post Wysłano: 11 sie 2009, 18:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sie 2009, 17:25
Posty: 123
GG: 10467084
Samochód: Volvo FH 500
Lokalizacja: Chrzanów

Witam. Przepraszam z gory ze w temacie ktory od marca nie jest aktywny ale wydaje mi sie ze nie ma sensu zakladac nowego skoro problem dotyczy prawie tego samego ;-)

Mam kilka bledow ktore co prawda nie wyswietlaja sie bezposrednio podczas jazdy. Nie wiem czy sa to stare niewykasowane bledy a usterki zostaly naprawione czy problemy sa jak najbardziej aktualne. Jesli ktos jest w stanie wyjasnic czego konkretny blad dotyczy bede bardzo wdzieczny.

Samochod to:
Mercedes - Benz Atego 1223, rocznik 1999

Kody bledow:

INS 2 0104, 2 0204, 2 0205, 2 0201 -
INS 0 3620 -
INS 2 1020 -
INS 1 3014 -
SIL 0 1001 -
SIL 0 0306 -
FR 1 5351 - Prawdopodobnie brak mozliwosci zmiany biegow (polbiegow) - tlumaczenie online z wloskiego
FR 1 5451 -
FR 0 3330 -
FR 1 5051 -
FR 0 0114 -
MR 1 9964 - Silnik sie nie uruchomi, immobilizer aktywny
MR 0 7543 -

Pozdrawiam.

------------------------------
Fajnie ze ktos chociaz troche pomogl :P Czesc bledow sam sobie znalazlem.


Post Wysłano: 06 sty 2010, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2010, 20:29
Posty: 4
GG: 0

siemanko
Z góry wszystkich pozdrawiam i proszę o pomoc. moim problemem jest uruchomienie mercedesa atego 815 rok 2000. W aucie tym została wymieniona stacyjka wraz z immobilizerem, które zakupiłem w serwisie mercedesa, więc zostały dobrane do mojego numeru vin. Po wymianie rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Wyskakuje kod błędu MR 2 9965.

Za jakąkolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny
:)


Post Wysłano: 07 sty 2010, 0:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

Cytuj:
siemanko
Z góry wszystkich pozdrawiam i proszę o pomoc. moim problemem jest uruchomienie mercedesa atego 815 rok 2000. W aucie tym została wymieniona stacyjka wraz z immobilizerem, które zakupiłem w serwisie mercedesa, więc zostały dobrane do mojego numeru vin. Po wymianie rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Wyskakuje kod błędu MR 2 9965.

Za jakąkolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny
:)
pomimo, ze dobrali to musisz podpiac komputer i zgrac immobilajzer z systemem jezdzidelka w "serwisie" powinni to wiedziec, to jest tak jakbys podpiol dodatkowy sprzet do swojego komputera i liczyl na to, ze bedzie dzialal bez programu lub plyty instalacyjnej, nawiasem mowiac nigdy nie uwazalem ludzi pracujacych w serwisie mietka za dobrych fachowcow, szkoda slow, pzdr


Post Wysłano: 07 sty 2010, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2010, 20:29
Posty: 4
GG: 0

Dzięki Kolego za zainteresowanie

Problem jest właśnie w tym, że akcja rozgrywa się na jednej z wysp normandzkich i w tutejszym serwisie po wymianie wspomnianych części komputer został podpięty w celu ich zgrania. Pomimo to auto nadal nie odpala a w serwisie powiedzieli, że w takim wypadku muszę kupić nowy silnik, który będzie działał z nowymi częściami, co dla mnie brzmi idiotycznie. :shock:
Czy znasz możliwość uruchomienia auta chociażby na krótki okres czasu abym mógł dojechać do kraju?

Pozdrowionka


Post Wysłano: 07 sty 2010, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

czy dalej masz w posiadaniu stara stacyjke i kluczyki ?. jezeli tak to wypnij immo. ze starej stacyjki wepnij w uklad zamiast nowego immo. i zamocuj kluczyk prz starym immobilajzerze tasma lub czyms tam, nie mam pojecia czy Ci to pomoze podpowiedzial mi to znajomek ktory mial podobny problem z actrosem, u niego rowniez silnik nie chcial pracowac po wymianie stacyjki w serwisie.pzdr


Post Wysłano: 07 sty 2010, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:52
Posty: 74
GG: 0

oczywisci zakladam, ze przed wymiana stacyjki, silnik pracowal


Post Wysłano: 08 sty 2010, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2010, 20:29
Posty: 4
GG: 0

Siemanko Kolego
silnik działał przed awarią. Poprzednie części serwis po odmontowaniu zezłomował. Myślę, że mój problem okaże się mały jeśli tylko będę mieć szansę podpiąć go do komputera w Polsce u dobrego fachowca. Tylko jak tam dotrzeć?
W niedzielę będę próbować go uruchomić na krótko, żeby ominąć immo. Może mi się uda...

Pozdrowionka udanego weekendu


Post Wysłano: 12 sty 2010, 0:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Co było powodem wymiany stacyjki ?


Post Wysłano: 12 sty 2010, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2010, 20:29
Posty: 4
GG: 0

dominik 2004

Siemanko
wymienić musiałem stacyjkę ponieważ miałem tylko jeden klucz, który się złamał i nie dało się wyrobić drugiego a zapasówki nie posiadałem. Po zakupie nowej stacyjki przełożyłem chip z klucza który był przyklejony klejem w starym kluczyku. Po przełożeniu nie dało się już auta odpalić i wyskakiwać zaczął ten kod. Nie da się auta odpalić również po przełożeniu chipa do immobilizera. Po oddaniu auta do serwisu, serwis zakupił nową stacyjkę z nowym immo. Problem kolego polega na tym, że w tym momencie auto mi stoi bo serwis powiedział że nie są w stanie zgrać immo i stacyjki z silnikiem.


Post Wysłano: 12 sty 2010, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

To jakaś popierdułka a nie serwis .


Post Wysłano: 02 mar 2010, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2010, 12:53
Posty: 1
GG: 0
Samochód: mercedes atego

Witam wszystkich
Mam maly problem w mercedesie atego 1223,podczas odpalania silnika wskaznik temperatury zewnetrznej szwankuje i w momencie krecenia silnika temperatura spada znacznie ponizej zera raz jest -27 a raz-40.Aktualna temperatura na zewnatrz ma +6.
Jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade co jest tego przyczyna.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 gru 2007, 14:58
Posty: 45
GG: 6057926
Samochód: atego 1223
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

Cytuj:
Witam. Przepraszam z gory ze w temacie ktory od marca nie jest aktywny ale wydaje mi sie ze nie ma sensu zakladac nowego skoro problem dotyczy prawie tego samego ;-)

Mam kilka bledow ktore co prawda nie wyswietlaja sie bezposrednio podczas jazdy. Nie wiem czy sa to stare niewykasowane bledy a usterki zostaly naprawione czy problemy sa jak najbardziej aktualne. Jesli ktos jest w stanie wyjasnic czego konkretny blad dotyczy bede bardzo wdzieczny.

Samochod to:
Mercedes - Benz Atego 1223, rocznik 1999

Kody bledow:

INS 2 0104, 2 0204, 2 0205, 2 0201 -
INS 0 3620 -
INS 2 1020 -
INS 1 3014 -
SIL 0 1001 -
SIL 0 0306 -
FR 1 5351 - Prawdopodobnie brak mozliwosci zmiany biegow (polbiegow) - tlumaczenie online z wloskiego
FR 1 5451 -
FR 0 3330 -
FR 1 5051 -
FR 0 0114 -
MR 1 9964 - Silnik sie nie uruchomi, immobilizer aktywny
MR 0 7543 -

Pozdrawiam.
INS 0 3620 to czujnik wody skondensowanej znajduje sie w butli znajdziesz go schylając się pod butle z powietrzem
------------------------------
Fajnie ze ktos chociaz troche pomogl :P Czesc bledow sam sobie znalazlem.


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Cytuj:
Witam. Przepraszam z gory ze w temacie ktory od marca nie jest aktywny ale wydaje mi sie ze nie ma sensu zakladac nowego skoro problem dotyczy prawie tego samego ;-)

Mam kilka bledow ktore co prawda nie wyswietlaja sie bezposrednio podczas jazdy. Nie wiem czy sa to stare niewykasowane bledy a usterki zostaly naprawione czy problemy sa jak najbardziej aktualne. Jesli ktos jest w stanie wyjasnic czego konkretny blad dotyczy bede bardzo wdzieczny.

Samochod to:
Mercedes - Benz Atego 1223, rocznik 1999

Kody bledow:

INS 2 0104, 2 0204, 2 0205, 2 0201 -
INS 0 3620 -
INS 2 1020 -
INS 1 3014 -
SIL 0 1001 -
SIL 0 0306 -
FR 1 5351 - Prawdopodobnie brak mozliwosci zmiany biegow (polbiegow) - tlumaczenie online z wloskiego
FR 1 5451 -
FR 0 3330 -
FR 1 5051 -
FR 0 0114 -
MR 1 9964 - Silnik sie nie uruchomi, immobilizer aktywny
MR 0 7543 -

Pozdrawiam.
INS 0 3620 to czujnik wody skondensowanej znajduje sie w butli znajdziesz go schylając się pod butle z powietrzem
------------------------------
Fajnie ze ktos chociaz troche pomogl :P Czesc bledow sam sobie znalazlem.
Chcesz opis tego czy jak ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 gru 2007, 14:58
Posty: 45
GG: 6057926
Samochód: atego 1223
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

witam a może ktoś spotkał sie z takim błędem INS 0508


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Czujnik poziomu paliwa ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 gru 2007, 14:58
Posty: 45
GG: 6057926
Samochód: atego 1223
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

Cytuj:
jakie auto ? najlepiej VIN



atego 815


Post Wysłano: 08 mar 2012, 22:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 gru 2007, 14:58
Posty: 45
GG: 6057926
Samochód: atego 1223
Lokalizacja: okolice Biłgoraja

Cytuj:
Czujnik poziomu paliwa ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim

tak i w tym momencie jeszcze wskaźnik paliwa leci na zero no jeszcze pokazuje stan paliw tak byle jak poprostu fałszywie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: