Cytuj:
...Cwaniaczek się znalazł.
Nie słyszałeś ponieważ się tego nie robi, bo to nie jest obowiązkowe przy normalnej kontroli na stacji diagnostycznej. A nie robi się tego, bo takie coś niezmiernie rzadko występuje...
ponieważ zawsze biorę pod uwagę aspekt ekonomiczny najpierw sprawdzam wszystko w sposób możliwie bezwydatkowy i takich też rad udzielam - jakby chodziło o mnie i moją kasę.
w tym wypadku wystarczy dokładnie obejrzeć zamocowanie osi.
natomiast sugerowanie wcześniejszego wypadku naczepy jest trochę na wyrost. aby koła jednej osi zużywały się szybciej, ale nie rozwaliło ich po 50km (jeżeli mocowanie osi jest OK) naczepa musiałaby być tak uderzona, aby między drugą a ostatnią osią była skrzywiona rama, co więcej identycznie na obywdu podłużnicach, a to jest mało prawdopodobne.
takie zużycie opon jest charakterystyczne dla mało doświadczonych kierowców, oraz kierowców średnio zaawansowanych na wywrotkach, gdzie często ładowność jest ponad dopuszczalną.