Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy. Mam problem z Renault Magnum 440. Chodzi o to że samochód z ostatniej trasy wracając z GB stracił trochę na mocy lecz został załadowany i z powrotem pojechał i pojawił się problem przed belgią auto jeszcze znacznie straciło na mocy. Aż zgasło i jest teraz problem już z odpaleniem szofer dźwignął kabinę wymienił filtry i odpowietrzył. Auto chwilę pochodziło i zgasło po czym ponownie chciał zapalić lecz już nie chce zapalić. Gdy pod pompuje pompką zapali go lecz musi cały czas pompować żeby silnik nie zgasł. Jeśli przestanie po chwili zgaśnie.
Proszę o pomoc w czym tkwi problem??
to coś się dzieje z pompą zasilającą jeżeli odrzucimy filtry i zapowietrzający się gdzieś układ...albo zawór przelewowy na powrocie...wyciągnąlem teraz instrukcje i jest on umieszczony w układzie powrotnym paliwa na wyjściu z bloku silnika- wygląda jak taki kruciec..jego nastawa określa ciśnienie paliwa na zasilaniu które powinno być okolo 4 bary
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, 22:08 przez tiger918, łącznie zmieniany 1 raz.
to coś się dzieje z pompą zasilającą jeżeli odrzucimy filtry i zapowietrzający się gdzieś układ...albo zawór przelewowy na powrocie...wyciągnąlem teraz instrukcje i jest on umieszczony w układzie powrotnym paliwa na wyjściu z bloku silnika- wygląda jak taki kruciec..jego nastawa określa ciśnienie paliwa na zasilaniu które powinno być okolo 4 bary
Bez wymiany się nie da nic zrobić?
Po której stronie się znajduje ten zawór bym był wdzięczny bardzo. Może jak przewód zegnę to coś da czy nie?
Rejestracja:14 wrz 2008, 16:36 Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault
Myślę, że to raczej nie będzie pompa paliwowa, bo tak nagle by nie umarła. Albo to bedzie zawór ciśnieniowy paliwa, albo jest jeszcze opcja, że przetarł sie przewód zasilający paliwem. Dzieje się to często pod opaską przy ramie z prawej strony silnika kawałek przed pompą zasilającą.
Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
W samochodzie osobowym Renault Laguna II jest taki zwykły zaworek przed pompą paliwa na wężyku... znam taki przypadek, że po prostu sam z siebie się zamknął i auto nie dostawało paliwa... wystarczyło go otworzyć i wszystko było w porządku, a przez to straciliśmy ze 2 dni. Może w ciężarówce też taki jest? Warto sprawdzić, czasem rozwiązanie jest banalne
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
Myślę, że to raczej nie będzie pompa paliwowa, bo tak nagle by nie umarła. Albo to bedzie zawór ciśnieniowy paliwa, albo jest jeszcze opcja, że przetarł sie przewód zasilający paliwem. Dzieje się to często pod opaską przy ramie z prawej strony silnika kawałek przed pompą zasilającą.
Auto w czasie trasy straciło na mocy i dymiło aż zgasło. Jak ręczną pompką pompuje silnik wchodzi na obroty i równo pracuje.
Rejestracja:14 wrz 2008, 16:36 Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault
Trudno dokladnie określić jaka jest przyczyna, ale niech kierowca sprawdzi te przewody paliwowe przy ramie z prawej strony koło silnika. Niech pompuje pompką a potem popatrzy czy nie ma tam zawilgocenia.
Trudno dokladnie określić jaka jest przyczyna, ale niech kierowca sprawdzi te przewody paliwowe przy ramie z prawej strony koło silnika. Niech pompuje pompką a potem popatrzy czy nie ma tam zawilgocenia.
Przewody wszędzie suche jutro będzie pompa zasilająca u niego w Belgi więc się wszystko rozstrzygnie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 33 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę