Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 lut 2010, 0:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 23:44
Posty: 6
GG: 0
Samochód: Volvo FH12

Witam!
Po długim postoju zimowym podczas jazdy (autostrada stała prędkość)
ciśnienie powietrza na obu zegarach rośnie do 10 a następnie spada do 7 i taka cały czas.
Pozdrawiam!

Edit:
Dodam volvo fh12 380 km 2000r.


Post Wysłano: 15 lut 2010, 1:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

Może zawór powietrzny się zacina?

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Post Wysłano: 15 lut 2010, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

W manie mieliśmy podobny przypadek ale po kilku dniach dobijało tylko 7 i się okazało że uszczelka w sprężarce poszła.


Post Wysłano: 15 lut 2010, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 20:45
Posty: 6
GG: 1541235
Samochód: MAN

miałem podobny przypadek zeszłej zimy, skończyło się na wizycie w serwisie Volvo w Pszczynie. Chłopaki wymienili osuszacz powietrza (podstawa+filtr) i wszystko wróciło do normy. Czasami lepszy fachowiec od torby narzędzi. Pozdrawiam i życzę szybkiego usunięcia usterki


Post Wysłano: 15 lut 2010, 23:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 23:44
Posty: 6
GG: 0
Samochód: Volvo FH12

Dzięki panowie za podpowiedz czekam na dalsze objawy!
Oby mu przeszło :evil:


Post Wysłano: 16 lut 2010, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

Witam radzą wymienić reduktory ciśnienia


Post Wysłano: 16 lut 2010, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Przypomina mi się podobny przypadek w Volvie z którym miałem kiedyś do czynienia. Problem tkwił mianowicie w jakimś 'zaworku bezpieczeństwa' który znajdował się gdzieś w ramie (chyba gdzieś koło butli). Był uszkodzony i właśnie spuszczał powietrze kiedy chciał. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Niestety nie wiem gdzie on się dokładnie znajduję bo nie ja go wymieniałem.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Cytuj:
Problem tkwił mianowicie w jakimś 'zaworku bezpieczeństwa' który znajdował się gdzieś w ramie (chyba gdzieś koło butli).
Nie ma to ja fachowa opinia:)
Cytuj:
Niestety nie wiem gdzie on się dokładnie znajduję bo nie ja go wymieniałem.
I prosty sposób naprawy usterki...


Ps. Robimy konkurs gdzie w samochodzie jest urzadzenie pod wszystko mowiaca nazwa "butla"?

:)


Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Cytuj:
Problem tkwił mianowicie w jakimś 'zaworku bezpieczeństwa' który znajdował się gdzieś w ramie (chyba gdzieś koło butli).
Nie ma to ja fachowa opinia:)
Cytuj:
Niestety nie wiem gdzie on się dokładnie znajduję bo nie ja go wymieniałem.
I prosty sposób naprawy usterki...


Ps. Robimy konkurs gdzie w samochodzie jest urzadzenie pod wszystko mowiaca nazwa "butla"?

:)
Niestety, ale fachowej opinii nie zobaczysz, bo nie jestem mechanikiem, ale przynajmniej staram się pomóc na podstawie awarii z którym miałem w jakimś stopni styczność. Ale jak widać niektórzy chyba wogóle nie maja o niczym pojęcia więc wolą wytykać innym błędy.

A dla tych co nie wiedzą co kryje się pod wyrazem "butla" wyjaśnię, że chodzi o zbiornik powietrza zamocowany na ramie samochodu.

P.S. Maderfaker, jeśli coś jest jeszcze dla Ciebie niejasne, to napisz PW.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Wiesz, szkoda strzepic jezyka.

Chcial bym tylko zeby zabierali glos tylko Ci, ktorzy wiedza co, gdzie sie zepsulo i jak to naprawic.

Wierz mi ze gro ludzi tego forum domysla sie, lub moze trafnie strzelac co jest przyczyna usterki. Ale nie pisza durnych postow bo nie chca mącic chlopakowi w glowie, straszyc, ani naciagac na bezsensowne koszty.

Ludzie ktorzy pisza posty w stylu "popsute jest to takie male pudelko w samochodzie" uwazam ze powinni sie powstrzymac od ich pisania.


Post Wysłano: 17 lut 2010, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Podpinam sie pod temat mam podobne problemy z moim fh
bije powietrze do 11 nieraz zamiast do 8 dla obwodu I i II
turboz mogl bys napisac cos wiecej o tych reduktorach
gdzie sie one znajdują?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: