Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 lut 2010, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Witam problem dotyczy turba juz 3 turbo i co 30 tys pada... nie wiadomo czemu. Dziś została dźwignięta kabina silnik zlany olejem po prawej stronie wszystko wskazuje ze to przez turbo bo cale z oleju jest. Sam już nie wiem co się dzieje.

Auto kopci na niebieski kolor od czasu do czasu i czasami jest mu cięzko wejsc na obroty.. turbina to na pewno bierze olej skoro tak dymi
Przepatrzyłem cały dział i znalazłem coś że odma może być zabita lub membrana puszcza i dlatego turbo pada szybko. Może intercoler puszcza lub coś już sam nie wiem co może być...

Proszę o pomoc wszystkich :roll: . Z góry dziękuje :]


Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 10:14 przez mateusz-snk, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 19 lut 2010, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
Przepatrzyłem cały dział i znalazłem coś że odma może być zabita lub membrana puszcza i dlatego turbo pada szybko.

Mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam, ale dokładnie takie same objawy jak opisałeś, miałem gdy mi odma zamarzła przy -30. Też wywalało olej przez turbinę, i nie tylko. Na dodatek z rury wydechowej leciał szaro-czarny-niebieski dym. Jako że odma była cała zapchana lodem, uciąłem ją przy bloku silnika, ruszyłem, po 10km membrana odpuściła, i przestał "kopcić". Wcześniej nie chciał się wkręcać powyżej 1400obr.

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 19 lut 2010, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Cytuj:
Cytuj:
Przepatrzyłem cały dział i znalazłem coś że odma może być zabita lub membrana puszcza i dlatego turbo pada szybko.

Mechanikiem nie jestem i za bardzo się nie znam, ale dokładnie takie same objawy jak opisałeś, miałem gdy mi odma zamarzła przy -30. Też wywalało olej przez turbinę, i nie tylko. Na dodatek z rury wydechowej leciał szaro-czarny-niebieski dym. Jako że odma była cała zapchana lodem, uciąłem ją przy bloku silnika, ruszyłem, po 10km membrana odpuściła, i przestał "kopcić". Wcześniej nie chciał się wkręcać powyżej 1400obr.
Właśnie też coś tak myślę że to może być i odma zapchana będzie..


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

sory ze tak post pod postem ale odczytałem bledy w scani i nie wiem czego dotyczą wiec podaje 61 55 12 52 33


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: