Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 lut 2010, 12:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2010, 21:38
Posty: 15
GG: 0

Mam taki problem:ciśnienie powietrza idzie do ukł.chłodzenia co powoduje wyrzucanie płynu na zewnątrz i dzieje się to tylko pod obciążeniem np. wjazd pod górę.Wyeliminowałem już sprężarkę ,termostat.Moim zdaniem może być to jeszcze uszczelka pod głowicą ale zanim zacznę to robić to chciałbym wyeliminować wszystkie inne możliwe przyczyny,w związku z tym mam takie zapytanie:
1 czy możliwe jest,że ciśnienie dostaje się przez obsady pompowtrysków,a jeżeli tak to czy można to jakoś sprawdzić
2 czy może dostawać się przez tuleję cylindra(po spalinach nic nie widać)
3 czy może mieć z tym związek pompa wody.
Z góry dziękuję za pomoc,jeżeli potrzebne są wam jeszcze jakieś dane,objawy napiszcie postaram się je dopisać.Jeszcze raz dzięki pozdrawiam.


Post Wysłano: 24 lut 2010, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Przyczyn może być kilka ale najprawdopodobniej to będzie uszczelka.Przedmuchy są tylko pod obciążeniem bo wtedy w cylindrach jest większe ciśnienie. Niestety może to być też pęknięcie głowicy lub tulei. Nie przegrzałeś go przypadkiem? Radzę zdjąć głowice i dokładnie obejrzeć uszczelki, jeśli nie będzie wyraźnie uszkodzona wtedy sprawdzić w zakładzie po ciśnieniem głowice i dokładnie obejrzeć tuleje w górnej części.


Post Wysłano: 24 lut 2010, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Witam ja bym sprawdził uszczelkę pod głowiczką sprężarki bardzo często tamtędy układ chłodzenia się zapowietrza.Już miałem kilka takich przypadków.


Post Wysłano: 25 lut 2010, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Pompa Wodna odpada, woda z układu chłodzenia nie ma bezpośredniego kontaktu z reszta silnika [jest tam przestrzeń w razie gdyby pojawił się wyciek czy to płynu czy oleju, wylewa się to poza pompkę -
nie miesza się ]

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 26 lut 2010, 0:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2010, 23:03
Posty: 25
GG: 0

Kolego moim zdaniem jesli ci wywala wode pod obciazeniem znaczy jadac pod gore
to nie jest to zadna uszczelka czy termostat tylko moze to byc zabita chlodnica ktora nie dostatecznie zchladza plyn rozgrzany pod obciazeniem silnika moze to tez byc zle odpowietrzenie komory chlodzenia silnika (korek wlewu plynu lub jakis przewod lekko przytkany) jesli juz bys chcial rozbierac motor to nim to zrobisz radzil bym ci zbadac stezenie emisij spalin w ukladzie chodzenia, jest do tego przyrzad to wyeliminuje wszelkie podejzenia


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: