Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lut 2010, 20:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2010, 20:07
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 660

Witam

Od kliku miesięcy jestem posiadaczem Pszczółki. Jeżdżą nią na zloty militarne. Niestety przytrafiła mi się awaria jakiegoś podzespołu. Jak to się stało? Jechaliśmy konwojem na WOŚP. Niestety odmówił posłuszeństwa Skot. Chcieliśmy go sholować na bazę. Podpięliśmy go na sznurówkę i powoli i delikatnie na wstecznym go zaczęliśmy ciagnać. Przeciagnęliśmy ledwo 20 m a tu huk. I zero Pszczółka padłą. Silnik działa, mechaniczna wyciagarka działa, biegi wchodzą, wały nie pourywane. Co się urwało? Czy ktoś może mi pomóc? Dziękuję z góry.Rafał

Co mogę dodać - biegi wchodzą poprawnie. Pszczółka miała problem z cofaniem - tzn po wbiciu wstecznego (na pusto bez żadnego ładunku) miałem wrażenie że pale sprzęgło bo pojazd bardzo ciężko wręcz opornie cofał.


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 23:13 przez Szary1, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 26 lut 2010, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Podales malo precyzyjny opis, ale mysle to albo sprzeglo sie skonczylo albo skrzynia, jesli autko ma reduktor to mogl to byc rowniez on.


Post Wysłano: 26 lut 2010, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2010, 20:07
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 660

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenie tych elementów bez ich rozbierania/demontażu? tak aby nie szukać na ślepo?


Post Wysłano: 26 lut 2010, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

Pewnie ze jest, dobry kiero lub mechanik oceni sprawe na sluch i decyzja bedzie trafna.

Bardzo trudno tak w poscie wytlumaczyc o co chodzi.


Post Wysłano: 09 mar 2010, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2010, 20:07
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 660

Dziękuję Panowie za podpowiedzi. Okazało się że padł reduktor a dokładnej wałek napędzający (odbierający ze skrzyni biegów) wewnątrz obudowy reduktora.

Nie będę zakładał nowego tematu a mam pytanie jak wyregulowac cięgna reduktora?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: