Witam. Panowie w moim Premium dzieją się cuda mianowicie włącza się kontrolka-żółty prostokącik z falami jak przy respiratorku i auto słabnie i momentalnie więcej pali w granicach 45 na 100. Ma też dobre dni kiedy na 6 wychodzi z 24 tonami pod górkę przed którą się zatrzymała przez światła a podjazd jest dosyć bogaty, wtedy spalanie kształtuje się w granicach 33 litrów. Ma ktoś pomysł jak to uzdrowić?
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Premium 385, z 97 roku. Od 2-3 miesięcy dzieją się te cuda ale dopiero jak ja siadłem to wyszło że błąd jest sygnalizowany bo kierowca wyciągnął żarówkę żeby się nie świeciło i niczym się nie przejmował nawet tym że mu po wypłacie lecieliśmy za przepał
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
ta kontrolka nie tylko od itc ale także ogólnie od elektroniki silnika czyli innych czujników jak prędkości czy doładowania..nie wiem co nazywasz testowaniem itc bo czegoś takiego nie ma...może chodzi ci o to ze zaworek słychać jak cyka..ale to normalne jach chodzi silnik to też cyka...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Jak przekręcę kluczyk na zapołon to ta kontrolka się zaświeca i po ok 5 sekundach gaśnie. Myślałem że to testowanie jest ale mniejsza z tym-jak zrobić żeby to auto z powrotem wróciło do swojego pierwotnego spalania i żeby szło a nie trzeba było je pachać nawet na prostej drodze.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
proponuje podłączyć pod komputer i zdjagnozować co jest nie tak..sprawdzić jak działa itc do ilu wyprzedza czy czujnik doładowania wskazuje itp. to jest tylko test kontrolki ze działa i się nie spaliła...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Jakby był nieszczelny to by kopcił a on nawet dymka nie puści. Problem występuje tylko jak się zaświeci kontrolka.
Na diagnostyce byłem we wtorek i wykazało błąd iTC a co tam było dokładnie to nie pamiętam. Narazie jest zrobione tak jak w temacie Ogura, w poniedziałek pojadę w trasę to się okaże wszystko.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę