Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2010, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Witam

Dużo się mówi o regulacji pompowtrysków i ich sprawdzeniu, ale co to tak naprawde znaczy? Bo nikt nie potrafi Mi konkretnie odpowiedzieć. Czy to chodzi tylko o sprawdzenie rezystancji na elektrozaworze? O regulacje luzy dziwgienki pompowtrysku(tej pomiedzy zaworowymi), tak żeby igła odrazu reagowała(zerowy luz)? Czy może regulacje i sprawdzenie przeprowadza sie przez intefejs SD2 i program Scania Diagnos?

Wiem że najlepszym sprawdzeniem jest wyciagnąć i wsadzić w maszyne Boscha do testów, ale co robi serwis przed zdemontowaniem pompowtrysków, a chcąc sprawdzić ich stan?


Post Wysłano: 19 mar 2010, 1:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

To zalezy ile sie chce wydac pieniedzy za takie sprawdzenie ... Mozna zrobic prawie wszystko jak to opisales.
Proponuje przejechac sie na serwis i sprawdzic na wlasnej skorze :)


Post Wysłano: 28 mar 2010, 11:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

mozliwe ze blad EDC wywala przez peknieta sprezyne pompowtrysku?


Post Wysłano: 28 mar 2010, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

w skarajnym przypadku mozliwe


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: