Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2010, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2007, 11:17
Posty: 13
GG: 3664361
Samochód: rozne od 1950 do 2000 roku
Lokalizacja: Sopot

Witam wszystkich użytkowników i mechaników. :D
Od kilku miesięcy mam Magnumke 440 E-TECH z 2000 r. i niepokoi mnie narastający odgłos jakby zbyt dużego luzu zaworowego w okolicy 5 cylindra.
Czy ktoś mógłby mi podać jaki jest luz zaworowy dla tego modelu silnika?
Podpowiedzcie mi proszę na takie pytanie.
Jeśli posiadam doświadczenie w regulacji zaworów silników starszej generacji SCANIA 113.VOLVO F12 czy o Starach,Jelczach i Liazach nie wspomnę to poradzę sobie z tym Mackiem?
Niektórzy twierdza ze są jakieś tajniki przy regulacji i silnik może nie odpalić?
Czy jest coś rzeczywiście takiego zaskakującego ?
Zastanawiam się również czy to nie jest jakaś poważniejsza usterka.
Do tej pory radziłem sobie z większością napraw przy swoich ciężarówkach,ale tu mam trochę obaw przed właśnie jakimiś tajnikami modelu.
Jest to mój pierwszy Francuz,mam nadzieje ze nie ostatni ;)
Liczę na Wasza pomoc.
Do zobaczenia na trasie. :mrgreen:
Waldek

_________________
pozdrawiam
Waldek


Post Wysłano: 28 mar 2010, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

kolego nic prostszego...na kole zamachowym masz napisane jak wyjmiesz zaślepke okienka które cylindry masz regulować np bedzie 6&1...także nie musisz patrzeć nawet na mijanke...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 28 mar 2010, 20:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2007, 11:17
Posty: 13
GG: 3664361
Samochód: rozne od 1950 do 2000 roku
Lokalizacja: Sopot

Dzieki bardzo za pierwsza podpowiedz,nie wiedzialem o tym.
A znasz moze wiekosc luzow?

_________________
pozdrawiam
Waldek


Post Wysłano: 28 mar 2010, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

poszukaj na forum...od strony elektrycznej znam je na pamieć...ale luzy wyleciały mi z głowy...40,70 ale pewny nie jestem...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 28 mar 2010, 22:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

40 , 60 na zimnym silniku.


Post Wysłano: 30 mar 2010, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:43
Posty: 2
GG: 0

Witam. Jeśli stuki są dosyć głośne to możliwe, że zerwał się kołek ustalający krzywkę popychacza z rolką. Popychacz obrócił się
i rolka ślizga się po wałku zamiast się obracać. Ale zawsze mogę się mylić.


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 16:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2007, 11:17
Posty: 13
GG: 3664361
Samochód: rozne od 1950 do 2000 roku
Lokalizacja: Sopot

Dzieki za podpowiedz,wlasnie czegos takiego sie spodziewam.Luzy chce sprawdzic ale i tak czuje ze trzeba bedzie szukac czegos powazniejszego.Nie wiem tylko jak tam najszybciej zajrzec w celu ogladniecia walka.Czy po wyjeciu pomp jednostowych da sie cos tam zweryfikowac? Do Francuza bede podchodzil pierwszy raz ,Czy mam sie czegos pbawiac przy zdjeciu i montazu glowic , pomp wtryskowychi wtryskiwaczy.
Do tej pory obslugiwalem samdzielnie swoje Szwedy VOLVO F 10,12 SCANIA 3.Dawalem rade :D
Czym moze mnie MAGNUM z MACKIEM ZASKOCZYC ?

WESOLYCH SWIAT DLA WSZYSTKICH :mrgreen:

_________________
pozdrawiam
Waldek


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 16:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Cytuj:
Dzieki za podpowiedz,wlasnie czegos takiego sie spodziewam.Luzy chce sprawdzic ale i tak czuje ze trzeba bedzie szukac czegos powazniejszego.Nie wiem tylko jak tam najszybciej zajrzec w celu ogladniecia walka.Czy po wyjeciu pomp jednostowych da sie cos tam zweryfikowac? Do Francuza bede podchodzil pierwszy raz ,Czy mam sie czegos pbawiac przy zdjeciu i montazu glowic , pomp wtryskowychi wtryskiwaczy.
Do tej pory obslugiwalem samdzielnie swoje Szwedy VOLVO F 10,12 SCANIA 3.Dawalem rade :D
Czym moze mnie MAGNUM z MACKIEM ZASKOCZYC ?

WESOLYCH SWIAT DLA WSZYSTKICH :mrgreen:
Jak wyjmiesz pompy to zobaczysz tylko krzywkę do pompy. Najlepiej zdjąć misę olejową i wtedy będziesz widział wszystkie krzywki. Jak zatarłą się któraś rolka to będzie ślad na krzywcze.


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2007, 11:17
Posty: 13
GG: 3664361
Samochód: rozne od 1950 do 2000 roku
Lokalizacja: Sopot

Dzieki za wskazowke z miska.
Nie wiedzialem wlasnie co tam bede mogl dojrzec. Po Swietach trzeba bedzie zakasac rekawy i do roboty.
Dzieki Waszym wskazowka szybciej dotre do sedna sprawy.
Boje sie tylko myslec gdyby walek ulegl uszkodzeniu.
Czy to sie zdarza w E-TECH ach ?

_________________
pozdrawiam
Waldek


Post Wysłano: 04 kwie 2010, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Cytuj:
Boje sie tylko myslec gdyby walek ulegl uszkodzeniu.
Czy to sie zdarza w E-TECH ach ?
Tak, to częste przypadki w E-tech ach. W pierwszych wersjach była nawet akcja gwarancyjna wymiany wałków. Ale jak ktoś sie nie zgłosił to juz po ptakach.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: