Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam . Mam ostatnio małe problemy z moją renówką . Gdy auto postoi dłużej np całą noc czy kilka dni , rano po odpaleniu auta wszystko jest ok. Samochód normalnie nabije powietrze . Jednak po przejechaniu kilkuset metrów czy kilometrów zapala się kontrolka STOP i pedał sprzęgła robi się twardy . Wtedy wystarczy żeby auto postało chwilę na wolnych obrotach i wszystko wraca do normy. Takie coś dzieję się z dwa trzy razy i później jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ? Jakieś czujniki szaleją czy co ?


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Zawór rozdzielacza sie przycina. Ten zawór to jest bolączka E-tech-ów. W poprzednich modaelach był zastosowany inny rozdzielacz i było ok, a te w e-techach są bardzo mało odporne na olej z kompresora i często nawalają jak kompresor daje olejem.


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 16:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2007, 11:17
Posty: 13
GG: 3664361
Samochód: rozne od 1950 do 2000 roku
Lokalizacja: Sopot

Mam podobny problem w moim 440 E-techu.
W ktorym miejscu szukac tego zaworu?

_________________
pozdrawiam
Waldek


Post Wysłano: 03 kwie 2010, 17:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Dokładnie gdzie szukać tego zaworu ? Tylko że u mnie chyba z kompresorem jest wszystko ok.. Ubytków oleju nie ma .. Ale sprawdzę to . I wtedy trzeba taki zawór wymienić czy można go jakoś wyczyścić ?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Cytuj:
Dokładnie gdzie szukać tego zaworu ? Tylko że u mnie chyba z kompresorem jest wszystko ok.. Ubytków oleju nie ma .. Ale sprawdzę to . I wtedy trzeba taki zawór wymienić czy można go jakoś wyczyścić ?
Zawór ten znajkuje się pod nogami kierowcy. Dochodzi do niego około 10 przewodów powietrznych, oraz czujniki powietrza.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Cytuj:
I wtedy trzeba taki zawór wymienić czy można go jakoś wyczyścić ?
Dokładnie gdzie szukać tego zaworu ? Tylko że u mnie chyba z kompresorem jest wszystko ok.. Ubytków oleju nie ma .. Ale sprawdzę to . I wtedy trzeba taki zawór wymienić czy można go jakoś wyczyścić ?
Czyszczenie nic nie daje, jest to takie badziewie, że po rozkręceniu albo blokuje nadal, albo ucieka z niego powietrze. Najlepiej wymienić na nowe. Idzie go już kupić za około 650 brutto.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

U mnie jak na razie pomogła wymiana osuszacza .. Problem znikł zobaczymy na jak długo :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Wczoraj dobrałem sie do osuszacza,zasugerowany podpowiedzią kolegi.Odkręcam,a tam jeden wielki syf i miałem wrażenie,że chyba od nowości nie był wymieniany.A co do samego wkładu osuszacza,to nie zakładajcie tego taniego,tylko dołożyć parę zł i kupic osuszacz,który odciąga nie tylko wodę ale i olej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: