Strona 52 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 150 51 52 53 54162 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 mar 2010, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lip 2007, 10:12
Posty: 58
GG: 0

Cytuj:
wg mnie jest skopana

od 7 do 12 można zaliczyc przerwe(15+30min) ale od 12 do 18 masz za dużo jazdy i brakuje w tym czasie pauzy (45min lub 15+30min)

Obrazek
Hm po części się zgadzam jak teraz na to patrze że od 12 do 18 jest za dużo ale nie rozumie czemu tam wstawiłeś 45min. 45min pauzy w tym przypadku chyba powinno być o godzinie 17 czyli była by to 9h jazdy wtedy 45min i jeszcze godzinę mogę ciągnąć do 10 czy tak ? Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Dzięki kolego Polmos i pozdrawiam


Post Wysłano: 27 mar 2010, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2009, 23:05
Posty: 81
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
wg mnie jest skopana

od 7 do 12 można zaliczyc przerwe(15+30min) ale od 12 do 18 masz za dużo jazdy i brakuje w tym czasie pauzy (45min lub 15+30min)

Obrazek
Hm po części się zgadzam jak teraz na to patrze że od 12 do 18 jest za dużo ale nie rozumie czemu tam wstawiłeś 45min. 45min pauzy w tym przypadku chyba powinno być o godzinie 17 czyli była by to 9h jazdy wtedy 45min i jeszcze godzinę mogę ciągnąć do 10 czy tak ? Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Dzięki kolego Polmos i pozdrawiam
Dlatego tam wstawił 45 minut przerwy, bo wystarczyło ten postój przedłużyć o 10-15 min i już byś miał zaliczoną przerwę 45 minutową i było by wszystko ok.


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 16:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 mar 2010, 16:17
Posty: 34
GG: 0
Samochód: MAN L2000

jak jest z tym czasem, policzyłem sobie tyg czas jazdy; 42 godz z tego dwa razy przeciągnąłem do 10 godz. W sumie wiem że 90 godz jakie można zrobić nie przekroczę wiec czy i tak muszę odebrać w przyszłym tyg ten czas kiedy przedłużyłem czas jazdy?? Jeśli tak to czy mogę odebrać te godziny skracając jednego dnia czas z 9 do 7 godz jazdy,


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lis 2007, 23:50
Posty: 296
GG: 0
Lokalizacja: Polska

Cytuj:
jak jest z tym czasem, policzyłem sobie tyg czas jazdy; 42 godz z tego dwa razy przeciągnąłem do 10 godz. W sumie wiem że 90 godz jakie można zrobić nie przekroczę wiec czy i tak muszę odebrać w przyszłym tyg ten czas kiedy przedłużyłem czas jazdy?? Jeśli tak to czy mogę odebrać te godziny skracając jednego dnia czas z 9 do 7 godz jazdy,
Przedłużenia dziennego czasu prowadzenia do 10 godzin nie zwraca się od kilku lat. To samo tyczy się skróconego czasu odpoczynku dziennego. Zwraca się tylko skrócone odpoczynki tygodniowe.
Przy okazji napiszę, że tygodniowy czas prowadzenia to maksymalnie 56 godzin, a dwutygodniowy to jak napisałeś 90. Jeśli wykorzystałeś w pierwszym tygodniu 42, to w następnym masz 90 - 42 = 48.

_________________
---


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 mar 2010, 16:17
Posty: 34
GG: 0
Samochód: MAN L2000

A jak jest z czasem pracy: 12h i można przedłużyć do 15h czy tak?? Jeśli tak to ile razy można tak przedłużać w tygodniu?


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 22:09

Cytuj:
A jak jest z czasem pracy: 12h i można przedłużyć do 15h czy tak?? Jeśli tak to ile razy można tak przedłużać w tygodniu?
BAN!!!

Przeczytaj ten temat...


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2817
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Wolfzan

Nie wolno tak traktować nowych trzeba im wytłumaczyć co i jak.

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 05 kwie 2010, 22:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3165
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

BASTIAN82 Proponuję poszukać w tym temacie kolego:
viewtopic.php?f=45&t=3022&st=0&sk=t&sd=a

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 14:56

Cytuj:
Wolfzan

Nie wolno tak traktować nowych trzeba im wytłumaczyć co i jak.
Napisałem, żeby przeczytał temat :)


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2009, 15:59
Posty: 13
GG: 0

witam chcialem tylko zaznaczyc ze informacje zawarte w linku ktory podal DLUGI sa stare i nie aktualne wiec radzil bym sie na nich nie wzorowac bo przy kontroli mozna sie wkopac


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2009, 19:09
Posty: 72
GG: 6960608
Samochód: Audi A3
Lokalizacja: ChoRzów BatoRy

Gwarantuje Ci, że jak przeczytasz wszystkie strony tego tematu i będziesz się stosował tego co tam jest napisane to ITD Ci nic nie zrobi. W prawdzie trochę czytania jest, ale pomału można to "ogarnąć" ;D

_________________
Kat. B - 18.02.2011r.


Post Wysłano: 08 kwie 2010, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 mar 2010, 16:17
Posty: 34
GG: 0
Samochód: MAN L2000

Tak jak napisałeś kolego " ...pomału "... a jak ktoś potrzebuje odpowiedzi na konkretne pyt i nie ma czasu na czytanie 52 stron... do nikogo nie mam oczywiście pretensji ale trochę uprzejmości nie zaszkodzi :> pozdrawiam


Post Wysłano: 08 kwie 2010, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2817
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Tak jak napisałeś kolego " ...pomału "... a jak ktoś potrzebuje odpowiedzi na konkretne pyt i nie ma czasu na czytanie 52 stron... do nikogo nie mam oczywiście pretensji ale trochę uprzejmości nie zaszkodzi :> pozdrawiam
Odpowiedzi na tego typu konkretne pytania padały na kursie na przewóz rzeczy.

To są podstawy podstaw

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 10 kwie 2010, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2009, 23:05
Posty: 81
GG: 0

Tu masz ściągę co do czasu pracy jak i odpoczynku http://rapidshare.com/files/374355537/c ... y.pdf.html


Post Wysłano: 12 kwie 2010, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2009, 15:59
Posty: 13
GG: 0

Cytuj:
Gwarantuje Ci, że jak przeczytasz wszystkie strony tego tematu i będziesz się stosował tego co tam jest napisane to ITD Ci nic nie zrobi. W prawdzie trochę czytania jest, ale pomału można to "ogarnąć" ;D
z calym szacunkiem ale radzil bym CI przeczytac uważnie bo błędy sa widoczne gołym okiem, a skoro ich nie widzisz to jak chcesz dzielic przerwe na 3 po 15 minut to zycze powodzenia


Post Wysłano: 16 kwie 2010, 17:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

czesc
mam pytanko
Kiedy w końcu trzeba stosować urlopówki w dniach wolnych od jazdy?
Jeżdze w transporcie drewna
Czasami jezdze 1 dzien dugi przerwa , trzeci w pracy itd
czy jesli nie jezdze chciaz jeden dzien powinienm wystawiać urlopówki ,jesli tak jakiego rodzaju powinienem stosowac
Na chwile obecną stosuje "różowe tarczki" ktore wypełania mi ręacznie
przedsiębiorca
Czy tak jest ok.

Z góry bede wdzięczny za pomoc i ewentualne uwagi

pozdrawiam


Post Wysłano: 16 kwie 2010, 17:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2817
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Po pierwsze po co zakładasz temat i piszesz tu o tym samym.

Po drugie na tym forum nie raz podawany był wzór zaświadczenia choćby tu viewtopic.php?f=45&t=23506

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 17 kwie 2010, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2009, 15:59
Posty: 13
GG: 0

Cytuj:
Przy okazji chciał bym wyjaśnić pewną sprawę,wielokrotnie pytałem BAG jak to jest z tarczkami weekendowymi bo Angole robili mi z tego tytułu problemy.Tarczka tachografu jest osobistą kartą kierowcy,jeżeli kierowca ma wolne poza autem,to tachograf jest pusty.Słyszałem od wielu kierowców że jak auto stoi na bazie to co dobę portier wymienia im tarczki żeby mieć wyrysowaną pauze.Dla mnie to wielkie nieporozumienie,bo jeżeli mam wolne i nie ma mnie w pracy to jakim cudem wymieniałem tarczki.
witam jezdze w angli ponad 6 lat i to co slyszales od wielu kierowcow ze porter wymienia tarczki jak auto stoi na bazie jest najwieksza bzdura jaka slyszalem ,po zakaczeniu okresu pracy zabierasz tarczke (obecnie karte kierowcy )ze soba i tacho zostaje puste do rozpoczecia nastepnego okresu pracy


Post Wysłano: 19 kwie 2010, 15:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 kwie 2010, 14:52
Posty: 4
GG: 7782376
Samochód: atego 817

[quo="tir5"]Witam.

Znalazłem na forum E-transportu streszczoną wersję ustawy o czasie pracy kierowców. Jest ona wg. mnie opisana w łatwy i zrozumiały sposób, jednakże nie wiem czy pisała to osoba kompetentna, która się na tym zna.
Chciałbym aby ktoś kto ma o tym pojęcie (np. Cyryl ;)) przeczytał ten tekst i odpowiedział, czy jest w nim zawarta prawda, czy są to brednie.

Oto ten tekst:
Cytuj:
1. Jazda dzienna 9 godzin (2 razy w tygodniu możesz zrobić 10 gpdz.)

2. Jazda ciągła (bez przerwy) maksymalnie 4 godz. 30 min.

3. Przerwa:
- minimum 45 minut po 4 godz. 30 min. lub
- przerwa dzielona w częsciach po minimum 15 min. w trakcie 4 godz. 30 min.
np: 15+15+15 lub 15+30 lub inna kombinacja. lecz część przerwy musi
wynosić zawsze conajmniej 15 minut.
Rada praktyczna: na każde 5 godzin i 15 minut zapisu na tarczce tachografu
musi być zawsze minimum 45 przerwy.
4. Odpoczynek:

- 11 godzin (norma podstawowa)
- 9 godzin (skrócenie o 2 godz.) można zrobić 3 razy w tygodniu, lecz ten
skrócony odpoczynek należy wyrównać w najbliższym tygodniu
- odpoczynek dzielony (12 godzinny) w kombinacji:
8+4 lub 8+2+2 lub 8+3+1 lub inna kombinacja z czego:
- jedna część musi mieć zawsze 8 godz. a pozostałe (nie więcej niż 2 części)
muszą mieć razem conajmniej 4 godz. tak aby było razem 12 godz. Kolejność
tych części jest dowolna. Z reguły "8" roki się jako ostatnią a te mniejsze
w trakcie dnia (odpoczynek to minimum 1 godz.)

5. W tygodniu można prowadzić pojazd przez maksymalnie 6 okresów jazdy
dziennej lub przez maksymalnie 6 dni. Czym to się różni:
- okres jazdy dziennej jest to okres pomiędzy dwoma prawidłowyni
odpoczynkami
- dzień (24 godzinna doba)
Przykład: kierowca zaczyna jazde o godz. 6.00. Prowadzi pojazd przez 4 godz.
następnie robi przerwe 50 minut (jest godz. 10.50), i prowadzi przez następne
4 godz. (jest godz. 14.50), dojechał do celu. Wykonuje 11 godzinny
odpoczynek (jest godz. 1.50). Wykonał prawidłowy odpoczynek i może zacząć
nowy okre jazdy dziennej.
Doba dla kierowcy zaczyna się momentu rozpoczęcia jazdy - czyli w powyższym
przypadku od godz. 6.00.
Przekładając to na język bardziej normalny, od momentu jazdy - w 24 godz. należy wykonać jazdę przepisową (nie przekroczyć norm) i w tych 24 godzinach musi się zmieścić wymagany odpoczynek. Jeżeli zrobimy to wcześniej to możemy zacząc jechać na "nowo"

6. Czas jazdy w dwóch tygodniach 90 godzin (jeżeli w pierwszym tygodniu będzie
kierowca prowadził pojazd maksymalnie czyli 2x10 godz, + 4x9 godz. co daje
56 godzin to w następnym do 90 czyli 34 godz.

7. Odpoczynek tygodniowy najpóźniej po sześciu okresach jazdy dziennej (jeżeli
wykożystał czas wskazany powyżej) lub najpóżniej po sześciu dniach (dobach)
nawet jeżeli prowadził mniej godzin.
wymiar odpoczynku tygodniowego:
- 45 godzin
- 36 godzin (skrócenie z oddaniem najpóźniej w trzecim nastepnym tygopdniu)
Obydwa te odpoczynki w miejscu zamieszkania lub miejscu postoju pojazdu
- 24 godziny (w trasie - wyrównanie jak wyżej)

Dla załogi dwuosobowej doba wynosi 30 godzin a odpoczynek obydwu kierowców jednocześnie conajmniej 8 godzin.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za fatygę :)[/quote]
dopatrzyłem się niprawidłowości przerwa powinna wynosić 45 min. ale można ją dzielić w sposób następujący w czsie 4.5 godzinnego cyklu jazdy 15min a następnie 30min jednym słowem ostatnia przerwa nie może być krótsza niż 30min wówczas przerwa będzie zaliczona pozdrawiam edward


Post Wysłano: 20 kwie 2010, 20:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 cze 2009, 17:48
Posty: 35
GG: 4545397
Samochód: scania 124L
Lokalizacja: Ruda Śląska

witam koledzy, mam pytanie, zaczynałem jeździć na tacho z kartą, ale teraz będe śmigał tylko po kraju z tacho na tarczki i zauwazyłem ze w samochodzie jest jeszcze pudełko żółtych tarczek, ale podobno się juz ich nie używa?
czyli mam mieć na weekend normalną urlopówkę ?

pytanie drugie, co kiedy mam przerwe dłuższą niż 11 godzin, mam po 24 godzinnym okresie dobowym wsadzać nową tarczkę i dalej ma się pauza rysować czy jak to zrobić ? bo czasami jade w poniedziałek wracam we wtorek popołudniu na baze jade do domu i wyjeżdżam dopiero w środe wieczorem i nie wiem jak rozgryźć te długie pauzy.

w tacho na karte nie było problemu bo karta została w aucie i pauza się zapisała, a teraz nie wiem czy tarczka moze tak długo byc w tacho ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 52 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 150 51 52 53 54162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: