Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 maja 2009, 14:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2009, 20:22
Posty: 5
GG: 11211310
Lokalizacja: Kruszwica

Kolego Angama te dafiki to juz ma pare miesiecy:-) pozdrawiam


Post Wysłano: 09 sie 2009, 16:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Koledzy powiedzcie mi czy w Angamie pracuje sie na dzialalnosci?


Post Wysłano: 09 sie 2009, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
Koledzy powiedzcie mi czy w Angamie pracuje sie na dzialalnosci?
Nie Kolego. Jesteś zatrudniony na podstawie umowy o prace ,aczkolwiek swego czasu była tzw. "działalność". Może mylisz z Pawtransem? Tam dalej obowiązuje taki system "zatrudniania" kierowców.


Post Wysłano: 09 sie 2009, 19:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Cytuj:
Cytuj:
Koledzy powiedzcie mi czy w Angamie pracuje sie na dzialalnosci?
Nie Kolego. Jesteś zatrudniony na podstawie umowy o prace ,aczkolwiek swego czasu była tzw. "działalność". Może mylisz z Pawtransem? Tam dalej obowiązuje taki system "zatrudniania" kierowców.
Chodzi mi dokladnie o beczki,niemyle z Pawtransem,kolega mi powiedzial ze jezdza w angamie na beczkach na dzialalnosci,troche niedowierzalem dlatego pytam


Post Wysłano: 09 sie 2009, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Koledzy powiedzcie mi czy w Angamie pracuje sie na dzialalnosci?
Nie Kolego. Jesteś zatrudniony na podstawie umowy o prace ,aczkolwiek swego czasu była tzw. "działalność". Może mylisz z Pawtransem? Tam dalej obowiązuje taki system "zatrudniania" kierowców.
Chodzi mi dokladnie o beczki,niemyle z Pawtransem,kolega mi powiedzial ze jezdza w angamie na beczkach na dzialalnosci,troche niedowierzalem dlatego pytam
Na 100% nie jeżdżą na cysternach na działalności. Sam swego czasu jeżdziłem beczką i bardzo często spotykałem cysterny z Dobrego. Mają jakąś marną podstawe+ustalone stawki za kółka+obciążenia :? Zarobisz max 3.000 -3.500 PLN.


Post Wysłano: 09 sie 2009, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Dzieki kolego za info,Pozdrawiam


Post Wysłano: 18 paź 2009, 11:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Naprawde jest tak kiepsko z wyplata?jest ktos kto aktualnie pracuje w angamie???? :(


Post Wysłano: 27 paź 2009, 11:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2009, 11:09
Posty: 1
GG: 0
Samochód: scania

WITAM WSZYSTKICH.SPROSTUJE TROCHE O FIRMIE ANGAMA I ODPOWIEM NA ZADAWANE PRZEZ WAS PYTANIA. W TEJ FIRMIE NIE MA ZADNEJ MARNEJ PODSTAWY PENSJI BO JEJ NIEMA. UBEZPIECZENIE JEST OD NAJNIRZSZEJ KRAJOWEJ. URLOP JEST BEZPLATNY A ZAROBKI KLARUJA SIE W OKOLICACH 3600 - 5000 ZL. W ZALEZNOSCI OD WYJECHANYCH KOLEK . SREDNIO JEDEN KURS TRWA 5-6 DNI I WRACASZ DO DOMU NIE WARZNE GDZIE ROZLADOWUJESZ TO ALBO PODRDZE LADUJESZ I WRACASZ ZALADOWANY NA BAZE ALBO NA PUSTO.SZALU NIEMA ALE NIEMA TEZ TRAGEDI JEDYNE CO MASZ WYPLACANE ZAWSZE TO STARZOWE 50 ZL ZA KARZDY PRZEPRACOWANY ROK. CO DO SPRZETU JEST NAPRAWDE OK NOWE ZESTAWY JEST WARSZTAT I MYJNIA NA FIRMIE JAK IDZESZNA URLOP CZY CHOROBOWE TWOIM AUTEM NIKT NIE JEZDZI NIWEAZNE JAK DLUGO CIE NIEMA W PRACY TO CHYBA JEST OK.NIESTETY DLA KIEROWCOW AUTKA MAJA MOKRE DEWASTO , KTORE DURZO PALI I ZIMA ZDAZAJA SIE OBCIAZENA ZA PALIWO. POZDRAWIAM


Ostatnio zmieniony 27 paź 2009, 12:44 przez Leszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Zrób coś z tą ortografią. "Ż" nie ma w twoim kompie?


Post Wysłano: 28 lis 2009, 10:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

Obrazek


Post Wysłano: 06 gru 2009, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 16:36
Posty: 11
GG: 8808456
Lokalizacja: Słupsk

04.08.2009 Okolice Hannovera:P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 13 sty 2010, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2009, 10:44
Posty: 48
GG: 0

Jak taki kozak jesteś to napisz, coś więcej o tej firmie, a nie tylko poprawiać innych bo nie tylko mnie ciekawi co się w firmie dzieje. Pozdro :wink: ( Bo patrząc po twoim awatarze coś nie coś możesz mieć wspólnego z tą firmą )


Post Wysłano: 17 sty 2010, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 16:57
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Scania R380

Co tu dużo pisać ja wiem tylko jak jest na wywrotkach a jest tak ze są obciążenia za paliwo a normy paliwowe są bardzo małe wiec zima jak dewasto włączysz to już jesteś do tyłu samochody maja dobre ale jeżeli coś się popsuje to jak na warsztacie wódki nie dasz to ci będą tydzień robili i ty nie zarobisz bo tak się zarabia tylko jak się jeździ na pełno jak na pusto to ci nie płaca.Najwięcej można zarobić w lato gdy się zaczynają żniwa bo wtedy najwięcej rzepaku się wozi bo tak cały rok to praktycznie stale kursy większości z śrutą rzepakową do szczecina i na pusto s powrotem do Kruszwicy.Podsumowując to w żniwa zarobisz 2500zł a tak resztę 10 miesięcy coś około 1800 jak cię nie obciążą :wink:


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 8:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2009, 10:44
Posty: 48
GG: 0

Kilka moich zdjęć z Bazy Angamy.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To tylko jedna strona !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ !
Pozdro


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 12:22
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Ile oni tak mniej więcej zestawów mają, bo widzę że trochę tego tam stoi?
Tylko cysterny i wywrotki?


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Posty: 61
GG: 6213674

Kolego co z tego że ma tyle zestawów jak kto jeździć niema :P kto ci teraz pójdzie jeździł za max 2500zł :) Jedynie tylko iść tam żeby doświadczenia nabrać ale także są tam starzy wyżeracze. :lol: Co do taboru to cysterny,plandeki,wywrotki a chłodni chyba nie mają.A ciągniki to Scania,Daf,Renault Premium :) Kolego Łukasz jesteś związany z tą firmą jakoś ktoś jeździ od ciebie w Angamie.Pozdrawiam

P.S Ostatnio słyszałem że w warsztacie mechanika potrącił kierowca podobno byli oni nietrzeźwi.Nie wiem może to nie prawda powtarzam to co słyszałem od znajomych z Dobrego.


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2009, 10:44
Posty: 48
GG: 0

Nie nikt ode mnie nie jedzi w Angamie. Mam rodzinę w Dobrym i w okolicach wiec w święta przeszedłem się fotki porobić ( przy okazji ). Też słyszałem o tej akcji w warsztacie ... masz może jeszcze jakiejś informacje o angamie ...


Post Wysłano: 07 kwie 2010, 19:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Posty: 61
GG: 6213674

Dość dużo cystern stoi na placu bo nie mają kierowców.Wożą głównie gondolami zboże,rzepak piasek też coś słyszałem :) Dwa lata temu jeździli w kampanii buraczanej a teraz już nie bo podobno nie opłacalne,cysternami jeżdzą głównie do Hanoveru i te sprawy a plandeki jak plandeki cała Polska i Niemcy a wożą cukier z Kruszwicy po kraju bo kiedyś jeździli do cukrowni często ich zestawy tam widywałem,zajmowali się pakowaniem cukru jeszcze w cukrowni Dobre itp.Teraz sąsiad wróci w piątek do domu bo u nich jeździ to się coś dopytam może jak go spotkam.Pozdrawiam


Post Wysłano: 10 kwie 2010, 15:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 16:57
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Scania R380

Teraz Angama zakupi nowe zestawy łódki i cysterny łódki przyjdą bo angama podpisała kontrakt z firmą SKANSA i bedą wozić materiały sypkie do budowy dróg i autostrad

Lukasz 654 święta były i dlatego tyle zestawów było i nie opowiadaj głupot bo tam idze na beczkach zrobić 4500zł

a co do zestawów to około 150 razem z łódkami i silosami


Post Wysłano: 13 maja 2010, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2010, 22:55
Posty: 2
GG: 0
Samochód: scania

Panowie, z Angamą ogólnie jest wielka zagadka: Angama s.c., Angama Sp. z o.o., Jaromex Sp. z o.o., Intertrade Sp. z o.o. - jeden kapitał, ale czy z Dobrego ? Stawiam tezę, że nie. Szef w dobrem jest jeden, ale on nie ma nic do gadania, za nim jest ktoś inny. Czy mając ok 140 zestawów, które generują min 1000 zł na czysto miesięcznie (w sumie 140 tyś zł miesięcznie, i jest to minimalna sensowna kalkulacja) Angama w ogóle w nic nie inwestuje ?? Ten dochód gdzieś jest topiony, ale nie w Dobrem a szef niewiele z tego ma, a głowę zadziera. Gdyby faktycznie dochód należałby do szefa, to nie jeździłby Audi A6, czy starymi z 2002 Mitsubishi, rozbudowywał by firmę itd. Osobiście nie szwędałbym się po firmie i nie krzyczał, że kierowcy palą 33l/100 tylko siedział za biurkiem i ostro zarządzał firmą. Poza tym szef z dobrego nie jest w stanie mentalnie zarządzać taką firmą, za tym wszystkim stoi ktoś inny. Skąd rejestracje KNS, GDA, WPR, WP, i nawet jakieś francuskie ? Widzę, że te zestawy faktycznie stoją, ale przeważnie w weekendy lub w święta - jeżdżą wszystkie i tak jak mówią chłopaki faktycznie zestawy znikają na 4-5 dni, niektóre mają trasy na 1-2 dni. :twisted:

junior 7, skąd wiesz o nowych zakupach ?


Post Wysłano: 15 maja 2010, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
:shock: spokojnie, nie myśle płytko.. Jestem z tej miejscowości i widzę firmę codziennie. Poza tym paru moich znajomych pracuje u szefa nie tylko za kółkiem. Podałem najgłupsze przykłady.
Z tym samochodem to nie tak - w firmie potrzebne są koszty, a Audi już się wykosztowało (był leasing) wiec korzyści z tego auta nie ma, podobnie z Pajero. Chodzi mi o to, że firma o dużych obrotach musi mieć ze strony podatkowej ciągle koszty, choćby leasing na seicento, ale nowe..

Co do szwendania - kolego, przyjedź na jego stację benzynową i popatrz na szefa - zrozumiesz co mnie lata..

Mniejsza o to wszystko, mało firm w Polsce ma taaaki tabor, przeważnie Euro 5 ! no i te scanie T z cysternami.. :twisted:

Kilka cystern zarejestrowanych jest na francuskich numerach, tzn, że albo mają oddział we Francji, albo firma leasingowa jest z francji - po wejściu do Unii możemy rozliczać obce leasingu w Polsce normalnie na podstawie faktury. Stąd moja uwaga. Także proszę się nie wqurzać. Sens tej firmy to oczywiście nie polityka portfela szefa, ale zatrudnianie (choćby na byle jakich warunkach) tylu ludzi. Ale ogólnie sprawa Angamy i kapitału jest tu głośna.
Cysterny pewnie sa własnością producenta czyli firmy Magyar ,a ten pochodzi z Francji (sam kiedyś przez trochę ciągałem beczke na francuskich numerach w konkurencyjnej firmie) i są wypożyczone, a co do numerów rejestracyjnych ciągników to w dzisiejszych czasach firmy leasingowe są zarejestrwane w najmnieszych wioskach ;-)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 83 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: