Wszyscy coś dodają to i ja dodam zdj były robione taty telefone i zła jakość.Zdj były robione między Makowem Podhl a nowym Sączem miałem więcej na starym dysku ale sie spalił
Nasza Scania obok baru motorest horica przed wjazdem do Dolnego Kubina na Słowacji:
Volvo Tartak Kuś:
Volvo FH16 580KM Dłużyca Tartak Kuś:
Nasz MAN 26-464 z kangurem (w środę założony ):
Kupiliśmy używaną naczepę Kotschenreuther z 2001 roku i przechodzi u nas kapitalny remont, na dzień dzisiejszy zostało założyć kłonice oraz parę drobiazgów, oceńcie sami:
Zdjęcia wstawię jak skończymy naczepkę.
Co do skrętności wózków do dłużycy to już to było na forum.
Koła nie skręcają skręca cała oś, osią poruszają albo siłowniki hydrauliczne (takie jak na HDS) lub silnik elektryczny ze śrubą. Kłonic nie mamy planujemy założyć EXTE całe aluminiowe z wysuwanymi wstawkami, ale jest mały problem cholernie ciężko je dostać. Jeżeli w tym tygodniu nic nie znajdziemy to zakładamy Alu-Car-y bez wysuwanych wstawek. Gdyby ktoś wiedział o takich kłonicach EXTE to proszę o kontakt GG: 3728504 (często niewidoczny).
Wożenie papierowki z kolega do firmy "Martyna"
Wycinka pod przyszla obwodnice w Złotnikach droga nr 11 Piła-Poznań
Z wyjazdem juz bylo gorzej droga szla przez lake gdyby nie gorka bylo by dobrze bez pomocy kolegi sie nie obylo
Kilka fotek z okolic Mogilna (nie daleko Slynnego Biskupina)
Zapraszam do ogladania nowych filmow
Volvo FH16 660 spotkane dzisiaj pod tartakiem w Manowie k. Koszalina
Auto naszego kolegi z forum (pewnie już tu nie zagląda ale kiedyś dużo się wypowiadał w tym temacie) widziałem niedawno również to Volvo trzeba przyznać że robi wrażenie i ta 4-ośka to jest coś Niedługo i my wyposażymy się w taką przyczepę 4-osiową.
że się tak zapytam (bo kto pyta nie błądzi) jakie są korzyści z 4osiowej przyczepy? bo DMC zestawu i tak jest ta sama co w przypadku gdy by była 4os.
Może to że zestaw jest bardziej stabilny i lepiej się prowadzi w terenie? bo się tak nie wcina w grunt? czy może też to że nie boi się przekroczenie nacisku na osiach czy są jeszcze inne aspekty.?
Wiadomo za przeładowanie całego zestawu płacisz mniej niż za przeładowanie osi to po pierwsze. Po drugie przyczepa "nie tańczy" tak jak np. dwu osiowa. Co do jazdy w terenie to na skrzyżowaniach mocniej przytrzyma i warunkiem jest albo mocne auto na zwolnicy albo auto z przednim napędem. No i wiadomo 4-osiowa szwedzka przyczepa przystosowana do lasu jest wiele mocniejsza bo rama jest 2 razy grubsza
witam Koledzy!!!
ostatnio zakupiłem Scanie 144G 530 z wózkiem do dłużycy z Epsilonem E210 i mam pytanie związane właśnie z tym dźwigiem mógłby mi ktoś napisać prametry tego dźwigu bo nie mam naklejki na nim a gościu od dozoru się przypioł o to.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę