Mam możliwość kupić za nieduże pieniądze takie autko - silnik 420dCI. Jednak z tego co słyszę może się tak skończyć, że będzie więcej stało niż jeździło? Na co zwracać uwagę? Czy te samochody są rzeczywiście tak awaryjne? Czy może lepiej dołożyć (niestety sporo kasy) na coś młodszego i z innej firmy?
witam. powiem szczerze kolego bo jeżdżę też na sprawdzanie takich aut ze awaryjność auta jest ściśle uzależniona od tego jak był eksploatowany. co prawda każde auto każdej marki ma lepsze lub gorsze modele..także moim zdaniem renault czy premium czy midlum czy magnum to dobry wybór bo ma dobre przełożenie jakości do ceny i rocznika...każe auto używane ma jakieś mankamenty ale skończyły się czasy gdzie części można było kupić tylko przez serwis...co do premiumki 2001 to ważne żeby było już euro 3 z komputerem pokładowym ponieważ euro 2 ze starą deską sa napewno tańsze aczkolwiek bardziej awaryjny układ zasilania i ceny wtrysków wyższe. Jeżeli chodzi o awaryjność układów zasilania common rial to jest to tylko i wyłącznie uzależnione od jakości paliwa na jakim jeździ auto...stąd się biorą mity ze to awaryjne auto , nie ma mocy itd. nigdy nie wiesz co lejesz a jak wiesz to nie wiesz co ktoś wcześniej nalał...poza tym ludzie nie wiedzą bardzo dużo rzeczy na temat tego auta..a chociażby tego ze po wymianie wtrysków trzeba wpisać nowy program do sterownika silnika bo wtryski mają już inne wydajności a sterownik zaadaptował się już do starych wtrysków...stąd np. gadanie ze to słabe auta....trzeba pamiętać nie lubią kombinowania typu tu zregenerujemy tam zaślepimy będzie oki. nie polecam euro2 dci ponieważ za tą cene możesz nieć też euro 2 na zwykłej pompie a tam to raczej przepali prawie wszystko ...znaczy nie jest tak czuły na jakość paliwa...poza tym znowu przy zakupie dci możesz sprawdzić jak był użytkowany, jakie miał srednie spalanie, czy nie przegrzany itp. morał z tego taki ze jak kupisz ładny egzemplarz to sie pocieszysz...zresztą jak każdym autem.pozdrawiam
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Dzięki za odpowiedź. Auto jest EURO 3. Przy okazji gdzie można podjechać i sprawdzić za jakieś sensowne pieniądze na komputerze w okolicy Brzeska w sobotę te auto?
problem w tym ze żeby dowiedzieć się o użytkowaniu auta trzeba go podłączyć do info maxa lub komputera serwisowego...wiec jeśli jakiś warsztacik ma texe, jaltesta itp to nic się nie dowiesz raczej...u mnie podłączenie 180 brutto ale jestem z łodzi a wiec odpada raczej...pozdrawiam
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
No to rzeczywiście problem - w okolicy brzeska najbliższy serwis Renault w Krakowie liczy sobie 500pln za coś takiego!? A sam przegląd typu przejrzenie luzów i inne pierdoły kolejne 500pln! TO sobie wyobrażam ile kasują jak coś trzeba naprawić!
Mam jeszcze pytanie dodatkowe - sprzedawca nie ma certyfikatu EURO 3. Czy idzie to jakoś zdobyć?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę