Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 maja 2010, 12:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Naczepy do transportu ziemniaków luzem Bandentleerer nazywane są taśmówkami od taśmy transportującej zamontowanej w podłodze naczepy dzięki czemu możliwy jest wyładunek ziemniaków
lub innych produktów rolnych bezpośrednio na linie produkcyjną.
Powierzchnia tego typu naczep jest izolowana,dodatkowo naczepa wyposażona jest w podwójne amortyzatory upadku i specjalne siatki pozwalające ograniczyć upadek dzięki czemu ziemniaki staczają się powoli na dno naczepy.Tego typu naczepy najczęściej można spotkać w krajach Beneluksu konstrukcja naczepy umożliwia transport: cebuli , marchwi ,buraków i innych produktów rolnych.

Źródła strony internetowe:
http://www.bakkertexel.nl
http://www.butter.nl
http://www.vanderpeet.nl

Zapraszam do dyskusji

Kilka zdjęć z neta
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 05 maja 2010, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Przed Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim:
Obrazek


Post Wysłano: 06 maja 2010, 11:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2010, 14:29
Posty: 7
GG: 0
Samochód: LKW
Lokalizacja: Lubin

Ma ktoś może jakieś zdjęcia i filmy jak wygląda załadunek i wyładunek
takiego czegoś i czy jakaś Polska firma wykonuje takie przewozy :?: .


Post Wysłano: 06 maja 2010, 12:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Cytuj:
Cytuj:
Ma ktoś może jakieś zdjęcia i filmy jak wygląda załadunek i wyładunek
takiego czegoś i czy jakaś Polska firma wykonuje takie przewozy :?: .

Kolego tego typu transport jest w Polsce bardzo mało popularny ale zdarzają się duże gospodarstwa rolne,przedsiębiorstwa zajmujące się skupem warzyw, które przewożą tego typu zestawami ziemniaki cebule bezpośrednio z pola do odbiorcy lub do własnego magazynu , a krótki film po holendersku znajdziesz na stronie Buttera.


Pozdrawiam


Post Wysłano: 06 maja 2010, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

tutaj pomorskie, zachodniopomorskie to bardzo często takie zestawy widać, śmigają do lęborka farm frites, ziemniaki wożą:P


Post Wysłano: 06 maja 2010, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
tutaj pomorskie, zachodniopomorskie to bardzo często takie zestawy widać, śmigają do lęborka farm frites, ziemniaki wożą:P
Dokładnie czerwone DAFy XF i czerwone naczepy :wink:


Post Wysłano: 06 maja 2010, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 sie 2008, 20:12
Posty: 43
Lokalizacja: Lębork

Cytuj:
Cytuj:
tutaj pomorskie, zachodniopomorskie to bardzo często takie zestawy widać, śmigają do lęborka farm frites, ziemniaki wożą:P
Dokładnie czerwone DAFy XF i czerwone naczepy :wink:
I nie tylko. Można spotkać jeszcze Scanie serii 3 i pomarańczowe Dafy.


Post Wysłano: 06 maja 2010, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Lęborskie Farm Frites obsługuje firma Usługi Transportowe Ryszard Sobański; Wielka Wieś 30; 76-220 Główczyce. Wyładunek ziemniaków odbywa się w hali więc nie ma możliwości zobaczenia z zewnątrz. Są to dwa stanowiska w które auta wjeżdżają tyłem.

Zdjęcia naczep ze strony http://www.sobanscy.eu -
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 07 maja 2010, 8:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

W Wielkopolsce też takie zestawy są widoczne w okolicach Wolsztyna ale w większości transportują różne odmiany cebuli,ziemniaków jeszcze tylko dodam
,że do rozładunku konieczny jest dostęp do sieci energetycznej.

Po dokładniejsze informacje i zdjęcia odsyłam na stronę:

www.pyltransport.pl


Post Wysłano: 07 maja 2010, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sie 2008, 20:52
Posty: 164
GG: 7644644
Samochód: Renault Premium DCi
Lokalizacja: Mikołajów [TKA]

Ładny patent z tą naczepą ;) ja sam znam gościa i widziałem to na własne oczy jak na firance woził po 39t marchewki luzem. Ustawiał bokiem palety dookoła naczepy w środku oczywiście i sypał dachem :D
A raz byłem z nim w trasie na śląsku to przywoził 10t węgla na wspomnianej wcześniej firance, oczywiście luzem :D

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 08 maja 2010, 9:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2009, 23:23
Posty: 124
Lokalizacja: poland

Ja z NL do Poznania wiozłem tak...

Obrazek
Obrazek

Wsumie był to dziwny okres bo tegoroczna zima( styczeń) i temp była koło -10*C ale w podwojnej na strzała ziemniaki nie marzły!!!:)

_________________
.A


Post Wysłano: 12 maja 2010, 14:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2007, 16:07
Posty: 43
GG: 0

Post Wysłano: 13 maja 2010, 16:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2010, 15:50
Posty: 2
GG: 0

załadunek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

rozładunek

Obrazek

źródło http://www.pyltransport


Post Wysłano: 21 maja 2010, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2010, 13:33
Posty: 12
GG: 0
Lokalizacja: Kalisz

Sprytne rozwiązanie :) ale taki transport jest bardzo sezonowy :( .
Kto oprócz vanderpeeta produkuje takie nietypowe naczepy.


Post Wysłano: 23 maja 2010, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2010, 15:50
Posty: 2
GG: 0

Cytuj:
Sprytne rozwiązanie :) ale taki transport jest bardzo sezonowy :( .
Kto oprócz vanderpeeta produkuje takie nietypowe naczepy.
nic bardziej mylnego, fabryki przerabiają warzywa całym rokiem tak więc warzywa są worzone z magazynów właśnie po to jest izolacja termiczna


Post Wysłano: 23 wrz 2010, 10:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Trwa sezon zbioru ziemniaków i dlatego Bandentleery są ostatnio bardziej widoczne
na polach i drogach.

Ostatnio w necie natrafiłem na fajny film :)

www.youtube.com/watch?v=cgWvOAxY4Qg


Post Wysłano: 22 lip 2011, 17:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lip 2011, 17:48
Posty: 1
GG: 0

Obrazek
W kwietniu tego roku oferta CMT poszerzyła się o nową naczepę przeznaczoną dla firm zajmujących się transportem produktów rolnych luzem. Cechą charakterystyczną tej konstrukcji jest przenośnik taśmowy umieszczony centralnie w dolnej części skrzyni ładunkowej. Taśma napędzana jest trójfazowym silnikiem elektrycznym połączonym z przekładnią ślimakową. Do rozładunku naczepy konieczne jest zapewnienie zewnętrznego źródła zasilania. Wykorzystanie w układzie sterowania falownika, pozwala na regulację prędkości liniowej przenośnika. Ponadto uzyskuje się efekt łagodnego startu przenośnika. Za pomocą przycisków na konsoli sterującej lub pilocie zdalnego sterowania możliwa jest skokowa zmiana prędkości w zaprogramowanym wcześniej zakresie. W celu ochrony ładunku przed uszkodzeniami w trakcie załadunku, wewnątrz skrzyni montowane są specjalne „amortyzatory upadku”. Zazwyczaj są to podwieszone w poprzek naczepy pasy. W ten sposób podczas załadunku z użyciem zewnętrznego przenośnika, ładunek nie spada bezpośrednio z dużej wysokości na dno skrzyni, a jego upadek jest amortyzowany. Dno skrzyni jak i same ściany boczne tworzą lej, który umożliwia osypywanie się ładunku na przenośnik. Bezpośrednio nad nim zamontowano osłonę w kształcie daszka, tak aby ciężar ładunku nie naciskał bezpośrednio na taśmę przenośnika. Szczególną uwagę w procesie konstruowania zwrócono na osiągnięcie jak najniższej masy własnej naczepy. Indywidualne podejście do konstrukcji oraz zastosowanie stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości złożyło się na uzyskanie masy własnej wynoszącej ok. 7000 kg w zależności od wybranego wariantu wyposażenia. Układ jezdny stanowi zespół trzech osi renomowanego producenta o dopuszczalnym obciążeniu konstrukcyjnym 9000 kg. Układ hamulcowy EBS z funkcją RSS (Roll Stability System) oraz zawieszenie pneumatyczne zapewnia zwiększone bezpieczeństwo i komfort prowadzenia naczepy. Choć głównym przeznaczeniem naczepy jest transport ziemniaków to użytkować można ją również w transporcie warzyw jak również zbóż. Niecodzienny kształt naczepy z pewnością zwróci uwagę użytkowników dróg nie tylko w Polsce ale i Europie, co w połączeniu z dużą i gładką powierzchnią reklamową ścian może być dodatkowym atutem marketingowym dla firm z branży transportowej.
Obrazek

Link do filmu:
http://www.cmt.com.pl/files/66.wmv


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: