Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2010, 12:06
Posty: 3
GG: 0

Witam wszystkich! Interesuje mnie jaka jest wartość ciśnienia powietrza w układzie hamulcowym/poduszek w ciężarówkach firmy Scania. Pytam ponieważ mogę kupić kompresor marki KNORR - DAHL dwutłokowy, i chcę go wykorzystać do sprężarki powietrza.
Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

9,3bar-a


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2010, 12:06
Posty: 3
GG: 0

Dziękuje serdecznie za szybką i konkretną odpowiedź!

Nie odchodząc od tematu; czy jest jakaś maksymalna prędkość obrotowa określona dla takiej sprężarki? Poniżej jej zdjęcie, w celu poprawnej identyfikacji:
Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

znajdz jakis numer to ci powiem a tutaj masz jakas spcyfikacje takiej sprezarki

ale tam sa podane obroty silnika, wiadomo ze o przechodzi przez przekladnie(duze kolo zamachowe na maly tryb sprezaki)

Obrazek

z walka sprezarki napedzana w scanii tez jest zasilająca pompka paliwowa, wiec moze oborty pompy skad wziąć?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
z walka sprezarki napedzana w scanii tez jest zasilająca pompka paliwowa, wiec moze oborty pompy skad wziąć?
Na dwa obroty silnika przypada jeden obrót pompy wtryskowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Cytuj:
Na dwa obroty silnika przypada jeden obrót pompy wtryskowej
no właśnie wtryskowej, a wtryskowe nie jest połączona chyba ze sprężarką, niewiem dokładnie w silniku PDE jest pompa zasilająca, której przełożenie myślę, że jest większe niż 2:1


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

O cisnienie wytwarzane przez sprezarke nie musisz sie kolego martwic ...
Jestem tylko ciekaw jak zamierzasz smarowac i chlodzic ta sprezarke :wink:
Ja mam zrobiony kompresor na sprezarce Stara i tez daje rade ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Cytuj:
Jestem tylko ciekaw jak zamierzasz smarowac i chlodzic ta sprezarke
co do chłodzenia to chyba nie będzie miał takiej tragedii, zbuduje jakiś wentylator:P

Gorzej z smarowaniem bo przecież ona jest smarowana olejem z silnika.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2010, 12:06
Posty: 3
GG: 0

Zrobie tak jak mam w innym kompresorze, tj olej jest zamkniety, i tylko do korbowodów doczepione sa blaszki zabierające go z "miski olejowej" a w wale zrobione sa odpowiednie kanaliki.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Chlodzenie sprezarki wentylatorem jest dobre jezeli sprezarka w rzeczywistosci jest chlodzona powietrzem, a nie ciecza.
Smarowanie o ktorym piszesz napewno skroci zywotnosc tego kompresora.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

a ta sprężarka ma podłączenie do układu chłodzenia silnika?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: