Cytuj:
Niezly cyrk. Ale z ta baza eksloatacyjna, to cos tam Brytole na jakims forum wspominali, ze u nich tez tak jest, malo tego, maja jeszcze jakies obowiazkowe przeglady co chwile. Nic dziwnego, ze ida z torbami.
No, ale porzadek musi byc. Na koncie w Brukseli
Ciekawe bo ja o tym jakos niedoczytalem
Owszem musisz miec Baze Eksploatacyjna wedlug nowych przepisow, nazywa sie to
Operating Centre (jest to miejsce gdzie ciagnik lub caly zestaw zazwyczaj parkujesz gdy Ty go nie uzywasz, moze to byc np jakas farma, firma z ktora masz umowe lub duzy parking wazna aby Traffic Commissioner zaaprobowal to miejsce) plus powinienes miec umowe z jakims service np SCANIA, MAN, VOLVO, FRUEHAUF lub z panem Henkiem (Henrym
) ktory ma wieksza firme od twojej i swiadczy uslugi warsztatowe dla innych firm. Przykladow takich firm jest wiele chociaz by nasza gdzie mamy ponad 100 ciezarowek i niemamy zadnego warsztaty bo bylby dla nas tylko ciezarem a nie zyskiem
.
Jesli Ci chodzi o przeglady techniczne (M.O.T.) to owszem sa one raz do roku
ale to chyba norma w Europie natomiast "Baza Eksploatacyjna" jest sprawdzana raz na 5 lat czy tam faktycznie parkujesz.
Z tego co zauwazylem to upadlo kilka firm ale miala na to wplyw recesja a nie nowe przepisy transportowe ktore testuja na nas juz od ponad roku jeszcze za czasow pana Gordona Browna
Pozatym w Polsce nie moga wprowadzic innych przepisow niz w pozostalych krajach UE ,w koncu zawsze pozostaje Strasburg
Jesli chodzi o nasze fora transportowe to polecam tylko to
http://trucknetuk.com/phpBB/index.php?s ... eeca26ae14
Jedyne na poziomie i miarodajne
Pozdrawiam