Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lip 2010, 23:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 cze 2010, 15:05
Posty: 6
GG: 0

jak wygląda sytuacja w mirze z płacami? i co ile w domu?


Post Wysłano: 21 sie 2010, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sty 2008, 21:06
Posty: 96
GG: 0
Samochód: Volvo

Ostatnio, przeglądając strone Skrzypy zauważyłem, że do szczecińskiego oddziału trafiły nówki sztuki Volvo FH. Sądząc po fotkach chyba podłapali robotę od Stargardzkiego Bridgestone'a, trzeba przyznać że pod ich naczepą auta Miry prezentują się bardzo ładnie:

Obrazek


Post Wysłano: 21 sie 2010, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Chyba na gwałt potrzebowali ciągnika "mega" zmienili tylko koła na tylnej osi... Trochę dziwnie to wygląda, ten zbiornik jest za duży do tych opon.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 21 sie 2010, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 1:55
Posty: 100
GG: 0
Samochód: .:DAF XF:.
Lokalizacja: WO

Cytuj:
Chyba na gwałt potrzebowali ciągnika "mega" zmienili tylko koła na tylnej osi... Trochę dziwnie to wygląda, ten zbiornik jest za duży do tych opon.
To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać, nie koniecznie na gwałt.Może mają robotę na miesiąc czy dwa na low deck-a więc po co mają kupować lowdki? :roll:


Post Wysłano: 21 sie 2010, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać
A nie generować koszty związane z wymianami zbiorników. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Trzeba było kupić LD z regulowanym siodłem - straszna fuszerka, zaskoczyli mnie, bo miałem ich za poważną firmę, a tu taki zonk :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 21 sie 2010, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 1:55
Posty: 100
GG: 0
Samochód: .:DAF XF:.
Lokalizacja: WO

Cytuj:
Cytuj:
To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać
A nie generować koszty związane z wymianami zbiorników. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Trzeba było kupić LD z regulowanym siodłem - straszna fuszerka, zaskoczyli mnie, bo miałem ich za poważną firmę, a tu taki zonk :)
Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty ;) Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare ;)


Post Wysłano: 22 sie 2010, 10:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty ;) Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare ;)
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 22 sie 2010, 10:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Ostatnio, przeglądając strone Skrzypy zauważyłem, że do szczecińskiego oddziału trafiły nówki sztuki Volvo FH. Sądząc po fotkach chyba podłapali robotę od Stargardzkiego Bridgestone'a, trzeba przyznać że pod ich naczepą auta Miry prezentują się bardzo ładnie:

Obrazek
Sporo firm chce tak kombinować i zamawiać 315/70 r22,5 lub 385/55 r22,5 z przodu a na tył 315/60 albo nawet 295/60 r,22,5 żeby mieć większą wysokość na naczepie a nie przechodzić na megi. Duzo takich wynalazkow z roznymi oponami na osi przedniej i tylnej jak jeszcze jezdzilem widywalem na beneluxie tam moze po autostradach sie sprawdza ale u nas niebardzo. Kolejna rzeczy ze przy medze zreguly max zbiorniki to okolo 900l, a przy standardzie 1400l tylko problem jak uszkodzimy zbiornik.

_________________
MB :)


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2006, 10:59
Posty: 4

w kwestii wyjasnienia te volva to nie 100% megi ;) to sa volva na sredniej wysokosci ramy na kolach od megi i z niskim siodlem a naczepy sa typu varios czyli w pelni regulowany dach wraz z 2 polozeniami poduszek zawieszenia do jazdy, czyli naczepa moze jezdzic takze pod standardowym ciagnikiem ;) oczywiscie po obnizeniu dachu, zbiorniki 1450l firma stawia na nietypowe rozwiazania min posiadaja ciagnik siodlowy z "dopalaniem LPG" ;) jeden z nielicznych ( jesli nie jedyny) w polsce z takim patentem, narazie w trakcie testów;)


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 1:55
Posty: 100
GG: 0
Samochód: .:DAF XF:.
Lokalizacja: WO

Cytuj:
Cytuj:
Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty ;) Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare ;)
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
No popatrz jakoś zbiornik się nie urwał i jeździ, chcieli to tak zrobili i ich sprawa, i nie wiem z czego robicie tu taki wielki problem, a to zbiornik się urwie a to to a to tamto... :roll:


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:47
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty ;) Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare ;)
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
No popatrz jakoś zbiornik się nie urwał i jeździ, chcieli to tak zrobili i ich sprawa, i nie wiem z czego robicie tu taki wielki problem, a to zbiornik się urwie a to to a to tamto... :roll:
Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 22 sie 2010, 13:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 1:55
Posty: 100
GG: 0
Samochód: .:DAF XF:.
Lokalizacja: WO

Cytuj:
Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
No popatrz jakoś zbiornik się nie urwał i jeździ, chcieli to tak zrobili i ich sprawa, i nie wiem z czego robicie tu taki wielki problem, a to zbiornik się urwie a to to a to tamto... :roll:[/quote]
Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.[/quote]

No raczej tego nie sprawdzę bo jak?Jak im się urwie zbiornik to sobie założą nowy i po problemie, skończmy już temat o przerabianym low deck-u bo i tak niczego nie zmienimy i do niczego nie dojdziemy


Post Wysłano: 23 sie 2010, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Cytuj:
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
Cytuj:
Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.

Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik :] Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki.


Post Wysłano: 23 sie 2010, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Dziwne ?
90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady ;)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 23 sie 2010, 18:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Cytuj:
Dziwne ?
90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady ;)
I tu byś się złociutki zdziwił :)


Post Wysłano: 23 sie 2010, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 1:55
Posty: 100
GG: 0
Samochód: .:DAF XF:.
Lokalizacja: WO

Cytuj:
Cytuj:
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
Cytuj:
Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.

Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik :] Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki.
Widzę że chodź jeden mądry się odważył coś na ten temat napisać 8)

Cytuj:
Obrazek
Długi czy sądzisz że te scanie z max kotłami na low decku też nie wyjeżdżają z autostrad? :wink:

Jata trans wkładając max kotły 1000L na jedną stronkę do tandema low decka też się nie boi o zbiorniki a z tego co wiem to te z max kotłami chodzą na Rosję i jakoś wracają całe :roll:

:arrow: http://img69.imageshack.us/i/p1080567.jpg/
:arrow: http://img100.imageshack.us/i/p1080172.jpg/
:arrow: ten się wypoziomował i popatrz low deck z max kotłem i idzie aż gwiżdże http://www3.picturepush.com/photo/a/898 ... ie-023.jpg

Źródło:Google

Volvo z MiraTransu jest opuszczone na maxa na poduchach i dlatego może się wydawać że zbiornik się urwie, jak podniesie na poduchach będzie ok, bo i tak nie może tak jechać bo by nadkole zdarł

EDIT: A nie przepraszam za błąd, jata do tych Volv co chodzą na Rosję wkłada 700L + 500L Czyli łącznie 1200L sory mój błąd :> :/


Post Wysłano: 24 sie 2010, 17:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Cytuj:
Dziwne ?
90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady ;)
I tu byś się złociutki zdziwił :)


Wybacz, myliłem się. Za krótko w branży, nie znam się jeszcze ;)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 29 sie 2010, 21:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2008, 23:39
Posty: 58
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.

Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
Cytuj:
Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.

Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik :] Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki.
Widzę że chodź jeden mądry się odważył coś na ten temat napisać 8)

Cytuj:
Obrazek
Długi czy sądzisz że te scanie z max kotłami na low decku też nie wyjeżdżają z autostrad? :wink:

Jata trans wkładając max kotły 1000L na jedną stronkę do tandema low decka też się nie boi o zbiorniki a z tego co wiem to te z max kotłami chodzą na Rosję i jakoś wracają całe :roll:

:arrow: http://img69.imageshack.us/i/p1080567.jpg/
:arrow: http://img100.imageshack.us/i/p1080172.jpg/
:arrow: ten się wypoziomował i popatrz low deck z max kotłem i idzie aż gwiżdże http://www3.picturepush.com/photo/a/898 ... ie-023.jpg

Źródło:Google

Volvo z MiraTransu jest opuszczone na maxa na poduchach i dlatego może się wydawać że zbiornik się urwie, jak podniesie na poduchach będzie ok, bo i tak nie może tak jechać bo by nadkole zdarł

EDIT: A nie przepraszam za błąd, jata do tych Volv co chodzą na Rosję wkłada 700L + 500L Czyli łącznie 1200L sory mój błąd :> :/
Nie wydaje mi się aby te Scanie były low deck, na tylnim kole mają założone płaskie nadkola, a kabia w typie ''G'' jest niżej powiszona niż eRka i dlatego to tak wygląda.

_________________
SCANIA Mój drugi dom


Post Wysłano: 29 sie 2010, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Mają niskoprofilowe opony :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 30 sie 2010, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 maja 2008, 19:28
Posty: 23
GG: 149078
Samochód: DAF 105 / 410
Lokalizacja: Słupca - Konin

Spotkałem jakieś 2 tygodnie temu na dafa z Miratransu. Pozdrowionka dla kierowcy ;)

Obrazek

_________________
To właśnie droga jest moim drugim domem, tam czuje się najlepiej.
Wiem, że w przyszłości będę robił to, co kocham jeździł...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: