Rejestracja:16 maja 2009, 21:04 Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline
witam
w scanii 4 dzisiaj wlaczylem blokade mostu kontorlka migala a blokada mostu nie dzialala moze ktos z was mial taki przypadek badz ktos wie co sie stalo?
Moze masz zerwany ten wieniec ktory powoduje rowne obracanie kol.
Silownik (lub cewka) zalaczajacy blokade jest zapieczony, zepsuty.
Moze nie dochodzi powietrze do tego silowniczka (lub prad jesli to cewka).
Nie moze tak byc, ze wyjecie i wlozenie tej samej polosi powoduje uszkodzenie blokady. Moze wlozyli Ci inną, bez drugiego wieloklina?
Jesli naprade sie postarali i dlugo walili mlotem w te polos to moze sie cos urwalo. Ale o walenie w polos mlotem to nawet najsprytniejszego mechanika bym nie podejrzewal.
Rejestracja:16 maja 2009, 21:04 Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline
sorry ze tak długo nie odp ale bylem w trasie.
to co mi wiadomo to tylko były wymieniane tarcze z tylu wiec również były wyciągane półosie nic więcej nie było robione i mniej więcej od tamtego czasu(tak się zorientowałem) brak blokady mostu i nie wiem co teraz robić z tym problemem proszę o pomoc
Rejestracja:17 lut 2009, 21:52 Posty: 94
Samochód: stare ale jare
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Sprawdź czy siłownik załączający blokadę nie jest zapieczony.(przy rzadkim używaniu są takie objawy)
W moim przypadku tak było,po czyszczeniu i pucowaniu wszystko ok,
a już przymierzałem się do kupna nowej przed zimą
Rejestracja:27 paź 2010, 20:51 Posty: 21
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
W Scanii serii 4 półośki napędowe są takie same,i mają frezy tylko na końcach.Siłownik blokady znajduje się po lewej stronie główki,podnieś jedno koło i włącz blokade i zobacz czy obrócisz kołem.tylko niezapomnij ręcznego spuścic
Rejestracja:16 maja 2009, 21:04 Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline
Cytuj:
W Scanii serii 4 półośki napędowe są takie same,i mają frezy tylko na końcach.Siłownik blokady znajduje się po lewej stronie główki,podnieś jedno koło i włącz blokade i zobacz czy obrócisz kołem.tylko niezapomnij ręcznego spuścic
Ok napewno to zrobię tylko jeszcze napisz co bedzie jak kołem ruszę bądź nie. Za ods wielkie dzięki
Rejestracja:27 paź 2010, 20:51 Posty: 21
GG: 0
Lokalizacja: Kraków
Jak kołem nie obrócisz to blokada jest,a jak kołem będzie się dało obrócić o cały obrót to jej nie masz i pewnie trzeba będzie wyciągnąć główkę.Spuść olej i zobacz czy jakieś zęby będą na korku lub z olejem czy będą wylatywać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę