Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2010, 12:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Jaki ciągnik siodłowy jest waszym zdaniem najlepiej skonfigurowany pod względem mocy i zużycia paliwa do transportu produktów spożywczych ?.

Z moich obsewacji wynika ,że w większości są stosowane takie pojazdy jak:


1.MB ACTROS L
2.MAN TGX XLX
3.SCANIA HIGHLINE
4.RENAULT PREMIUM ROUT

Kolejność jest zupełnie przypadkowa :wink:

Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 cze 2010, 1:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2010, 0:28
Posty: 2
GG: 0

Premium jest bardzo czesto stosowana ze wzgledu na jej niska wage.


Post Wysłano: 08 cze 2010, 8:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2010, 13:33
Posty: 12
GG: 0
Lokalizacja: Kalisz

Nie wiem jak z transportem spożywki ale firma Rinner która, transportuje chemie w cysternach i tank-kontenerach zamawia ostatnio duże serie Man-ów TGS przystosowanych specjalnie do transportu silosów i cystern
o obniżonej masie całkowitej ze specjalnym ogumieniem.


Post Wysłano: 09 cze 2010, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2007, 20:40
Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra

Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.

_________________
"Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"

"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".


Post Wysłano: 10 cze 2010, 8:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Ostatnio na parkingu słyszałem rozmowę w której dwaj kierowcy opowiadali o śmiertelnym wypadku związanym z otwieraniem cysterny dokładnie to nie pamiętam o jaką firmę chodziło.

Zastanawiam się czy oni porostu "ściemniali" a może to prawda.


Post Wysłano: 10 cze 2010, 13:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2007, 20:40
Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra

Kiedyś był przypadek co kierowca rozładowywał się, a że było koło domu to chciał sie pochwalić i zabrał po drodze żone i dziecko, i podczas rozładunku w cysternie miał koło 2 barów ciśnienia i usłyszał, że spod dekla ucieka powietrze.. więc sie nie zastanawiając wszedł na cysterne i zaczął dokręcać śrube (cały czas ciśnienie w cysternie było) i wyleciał w powietrze na ładnych kilka metrów.. Nie wiem kiedy to było, ale raczej było to dawno temu... [*]

_________________
"Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"

"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".


Post Wysłano: 21 cze 2010, 0:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2010, 0:28
Posty: 2
GG: 0

Cytuj:
Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.

Bzdura.

ADR'y czy też produkty neutralne, spożywcze ładujemy do 40 Ton DMC, a czy wejdzie w rzeczywistosci 23, 24 czy tez 26 Ton, zalezy tylko i wyłącznie od masy zestawu nie załadowanego.


Post Wysłano: 24 cze 2010, 11:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Pytanie do znawców tematu.
Na jakie cechy należy zwracać uwagę podczas zakupu naczepy cysterny do spożywki jaki producent cystern ma najlepszą i najciekawszą ofertę.
Często spotykam się z zachwalaniem cystern Magyar.
Ogólnie wady i zalety tego typu pojazdów zarówno nowych jak i używanych.

Będę wdzięczny za pomoc


Post Wysłano: 28 cze 2010, 16:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2007, 20:40
Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
Cytuj:
Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.

Bzdura.

ADR'y czy też produkty neutralne, spożywcze ładujemy do 40 Ton DMC, a czy wejdzie w rzeczywistosci 23, 24 czy tez 26 Ton, zalezy tylko i wyłącznie od masy zestawu nie załadowanego.

Byś sie ździwił. Myślisz że inspektor sie mylił ? Nie chce szperać mi sie w przepisach, bo ojciec miał rozmowe z inspektorem na ten temat.

_________________
"Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"

"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".


Post Wysłano: 26 wrz 2010, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

Pytań dużo ale takie jak moje jeszcze nie padło. Mycie przed każdym załadunkiem. No OK ale skąd wiemy gdzie jest najbliższa myjnia? Sami szukamy? Nie mówię tu o Polsce ale o krajach EU.

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Post Wysłano: 26 wrz 2010, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Przeważnie spedytor podaje ci adres myjki na która masz się udać lub tez większość kierowców ma spis myjek i sami sobie wybierają gdzie jechać.

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 26 wrz 2010, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

Czy taki spis jest gdzieś dostępny w internecie? Bo szukałem i ciekawych wyników poszukiwania nie dały

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Post Wysłano: 27 wrz 2010, 8:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Tutaj do zakupienia http://www.gelaweb.de/dg/tankcleaning.htm

A tutaj jak byś chciał zobaczyć jak to wygląda.
http://www.storck-verlag.de/pdf/tankreinigung_p.pdf

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 27 wrz 2010, 11:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2009, 15:23
Posty: 37
Samochód: M-A-N
Lokalizacja: Posen

Strona EFTCO w zakładce members.

www.eftco.org


Post Wysłano: 11 lis 2010, 11:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Potrzebuje znać przybliżoną długość beczki takiej jak na zdjęciu poniżej. SAMEJ beczki, bez skrytek z tyłu.
Obrazek
[C] czerwonesamochody.com


Post Wysłano: 13 lis 2010, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Potrzebuje znać przybliżoną długość beczki takiej jak na zdjęciu poniżej. SAMEJ beczki, bez skrytek z tyłu.
7,5 do 8 m.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 25 sty 2011, 4:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2008, 20:28
Posty: 190
GG: 9542791
Samochód: A raczej jego brak...
Lokalizacja: Pisz NPI

http://adamdaf.picturepush.com/album/88 ... ort-!.html :D

_________________
Stoi na stacji lokomotywa...


Post Wysłano: 12 lut 2011, 15:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2010, 19:30
Posty: 98
GG: 11422435
Lokalizacja: Ujsoły /k Żywca SZY

Sporo filmików z tras i obsługi naczepy cysterny
http://www.youtube.com/user/aid2003?blend=2&ob=1

Filmik z czyszczenia zestawu ciągnik+naczepa cysterna
http://www.youtube.com/watch?v=1FPeDE1UeqE

_________________
Huttner.de
TruckeR're gallery
Kanał użytkownika Schrauberitsch-Transport Drewna


Post Wysłano: 02 mar 2011, 9:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2011, 15:29
Posty: 3
GG: 0

Witam kolegów.
Kilka przykładów pojazdów do transportu materiałów ciekłych i gazowych firmy STOKOTA:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 02 mar 2011, 11:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Orientujecie sie może, kto robi przyczepki do samochodów osobowych do transportu paliw? Widziałem takie na kopalni w Małogoszczy. ZTCP dało sie tam wlać 500L i można było zapinać pod osobówkę.

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: