Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Plandeki z tego co mi wiadomo większość na megach, chłodnie na standardzie, a oprócz tego jeszcze solo+tandem.
Poza tym zainteresował mnie pokazany na poprzedniej stronie Saviem. Ten pojazd był zapewne w latach 60-70 ? No i pytanie to samo co Leszka: dużo tego mieli?
Nie prawda. Zarówno szmaty jak i lodówki występują w takiej i takiej konfiguracji z tego co się orientuje, przy czym to mega stanowi zdecydowanie większą część taboru
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Plandeki z tego co mi wiadomo większość na megach, chłodnie na standardzie, a oprócz tego jeszcze solo+tandem.
Cytuj:
Cytuj:
chłodnie na standardzie
Nie prawda. Zarówno szmaty jak i lodówki występują w takiej i takiej konfiguracji z tego co się orientuje, przy czym to mega stanowi zdecydowanie większą część taboru
Czy ktoś z was pracuje dla Śremskiego oddziału Pekaesu, bo zastanawiam się jak płacą w tej przewoźniką regionalnym (18 pal auto ) do jazdy w koło komina:)
powiem tak , choć bys sie starał wiecej jak 1.9zl za km nie wyciagniesz , i nie mowie tutaj o jezdzie np.600km za 1.9 , tylko powiedzmy 200-250km . im wiecej kilometrow tym stawka leci w dol
a powiedzcie mi jak to jest kiedy kierowca sie przyjmuje do pekaesu to wybiera czy chce chłodnie czy szmate? bo jesli tak to chyba by chłodni zabraklo
_________________ ...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.
Rejestracja:17 mar 2008, 16:34 Posty: 712
Lokalizacja: SM
Z tego co wiem ilość własnych środków transportu jest stale pomniejszana, w związku z czym na pewno jakieś są do sprzedania.
Rozmawiałem z panem spedytorem z oddziału którego nawet już nie pamiętam. Niestety Pan nie potrafił okreśić się na jak długo współpraca, za jakie konkretnie stawki, jakie przebiegi, obroty... Był zielony w tym co robi, na zasadzie przyjdź pan, sprawdź, może będzie pasować. Niestety , nikt nie chce być tym pierwszym ryzykantem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę