W DAFie w moście napędowym przy podniesieniu koła na lewarku i obracaniu go w przód lub tył wyczuwa się duży luz (nie jest to luz na wałku ataku). Po 50tys. km od wymiany oleju są wyczuwalne szorstkie drobiny, olej zmienił kolor na metaliczny.
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Jeżeli z oleju zrobiła się srebrzanka to bardzo zły objaw. Podejrzewam, że jedynym wyjściem będzie wymiana wkładu mostu prawdopodobnie zmielił się mechanizm różnicowy stąd ten luz na kole. Podejrzewam że ewentualna naprawa i wymiana części przekroczy cenę używki. Ja kupowałem wkład do magnumki e-tech za 4 tyś. Wymiana trwa parę godzin i po sprawie.
Nie otworzysz, nie poczyścisz to się nie dowiesz Może nic a może czeka cię wymiana mostu. Nie ma co uprzedzać faktów. Rozbierałem kilka mostów i czasem wygląda poważnie a jest drobiazg, a czasem odwrotnie. Otwórz, kompresor z pistoletem do czyszczenia, opryskaj benzyną i zobaczysz co się zmieliło i czy w ogóle coś się zmieliło. Powodzenia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 38 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę