Strona 26 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 124 25 26 27 2877 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 gru 2010, 13:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Zdjęcia z wczoraj i nie tylko. Scania 144L 530KM V8, MAN F2000 26-464.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pozdrowienia dla Mariusza.

Przepraszam za jakość zdjęć ale robione telefonem bo akurat był pod ręką...


Post Wysłano: 31 gru 2010, 14:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2008, 20:28
Posty: 190
GG: 9542791
Samochód: A raczej jego brak...
Lokalizacja: Pisz NPI

Cześć :)
Chłopaki ( i dziewczęta) mam pytanie, może mi ktoś podać wymiary jak to jest w transporcie drewna, jak wiozę dłużyce, ile mi może z naczepy kloc wystawać itp itd ? Czy jest to normalnie do 1.5 m od końca zestawu ? Słyszałem, że ten rodzaj transportu "cechuje się swoimi prawami" jak to jest ?

_________________
Stoi na stacji lokomotywa...


Post Wysłano: 31 gru 2010, 15:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 14:36
Posty: 50
GG: 12164851
Samochód: MAN; MERCEDES

Nie wiem jak to jest z naczepą ale jak wożę dłużycę autem z przyczepą to ładunek może wystawać na odległość 5m, mieszcząc się w 21 m długości zestawu (od początku kabiny, do końca drzewa)

_________________
viewtopic.php?f=44&t=24371&p=335445#p335445


Post Wysłano: 01 sty 2011, 2:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa

Sprawa przy dluzycy przy przczepie wyglada tak ze masz 18.75m i dodatkowo 5 ,etrow konce z tylu moga wystawac oczywiscie odpowiednio oznakowane

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Post Wysłano: 01 sty 2011, 2:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2008, 20:28
Posty: 190
GG: 9542791
Samochód: A raczej jego brak...
Lokalizacja: Pisz NPI

Cytuj:
Sprawa przy dluzycy przy przczepie wyglada tak ze masz 18.75m i dodatkowo 5 ,etrow konce z tylu moga wystawac oczywiscie odpowiednio oznakowane
I tak wszystko załatwi czerwona chusteczka :lol:

Ale chodzi dokładnie mi o naczepę, jak to długie kloce mogę wozić legalnie, może idzie wozić zgodnie z prawem a za razem można zdejmować lampy przy rondach :D

_________________
Stoi na stacji lokomotywa...


Post Wysłano: 01 sty 2011, 11:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 paź 2007, 13:28
Posty: 9
Lokalizacja: Podhale

Dopuszczalna długość całkowita (ciągnik i naczepa 16.5m, auto i przyczepa 18,75m) + 5 metrów wystające do tyłu, mierzone od środka ostatniej osi. Dotyczy to pojazdów kłonicowych do transportu drewna, w innym przypadku np. naczepa skrzyniowa 2 metry mierząc od tylnej płaszczyzny obrysu pojazdu.

b-drewno jak byś coś znalazł albo wiedział o tych wagach to daj znać bo też jestem zainteresowany. Ostatnio miałem 20.9m3 świerka, z ciekawości podjechałem do znajomego na żwirownię a tu 40.300kg :shock: .


Post Wysłano: 01 sty 2011, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa

Kolego mialem gdzies rozpiske od nadlesnictwa o masach drewna to przy swierku bylo to czyba 650 kg ma m3 to jestem zdiwony ze az taki ciezki byl albo ktos "dobrze" kubikowal

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Post Wysłano: 01 sty 2011, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 15:15
Posty: 30
GG: 0

To jeszcze zależy skąd drzewo było brane, bo nie każdy okrąglak ma tą samą gęstość i masę.


Post Wysłano: 02 sty 2011, 2:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 gru 2008, 20:28
Posty: 190
GG: 9542791
Samochód: A raczej jego brak...
Lokalizacja: Pisz NPI

Jeździ ktoś z Was po mazurskich lasach i śmiga do pfleiderer'a w Grajewie ?

_________________
Stoi na stacji lokomotywa...


Post Wysłano: 03 sty 2011, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2010, 14:39
Posty: 3
GG: 0
Samochód: fajny

kolego niziol13 nie chciałbym przekroczyc 200 tys zł, myslalem o sprowadzeniu czegos ze skandynawii :)


Post Wysłano: 03 sty 2011, 18:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
kolego niziol13 nie chciałbym przekroczyc 200 tys zł, myslalem o sprowadzeniu czegos ze skandynawii :)
Jeśli chcesz coś ze skandynawii to musisz się liczyć z długim rozstawem tego auta i pewnie będzie to auto na półośce no i pewnie jeszcze na poduszce. Takie auto nadaje się na dalekie trasy lecz na bliskie poszukałbym czegoś z Austrii. Coś pisałeś że wolałbyś auto z wózkiem ale jednak chcąc wozić i długie i krótkie drewno musisz mieć auto z naczepą które niestety trochę kosztuje. A dłużycę moim zdaniem można pociąć chyba że klient nie chce ale to jest moim zdaniem kwestia dogadania. Nie wiem jakie u was są tereny w lesie ale u nas (Pomorze - Kaszuby) nie jest za ciekawie dlatego lepiej dopłacić trochę i kupić auto z przednim napędem niż kopać się autem bez przedniego napędu pojeździsz to będziesz wiedział o co chodzi. Tak Ci to z grubsza napisałem jeśli masz jakieś pytania pisz a postaram się odpowiedzieć :wink:


Post Wysłano: 03 sty 2011, 20:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 21:06
Posty: 142
GG: 7602522
Samochód: Volvo.
Lokalizacja: Godynice [ESI]

My ze skandynawii sprowadziliśmy 4auta z tego jedno na resorze. Jedynie to ,że auta mają sporo przejechane to nie ma na co narzekać. Dobre wyposażenia ,mocne silniki.

_________________
viewtopic.php?f=44&t=23223


Post Wysłano: 03 sty 2011, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

No widzisz Wam takie auta na przykład pasują ale wiadomo w każdym krańcu naszego kraju są inne tereny u nas niby też takie auta jeżdżą ale jak pytasz czy wjeżdżają z przyczepą do lasu to mówią że nie bo po prostu ciężko jest wyjechać załadowanym zestawem więc przyczepę zostawiają przy asfalcie i wywożą solówką. Co do wyposażenia to według mnie w Polsce zupełnie niepotrzebne są kabiny w globach no chyba ze ktoś ćwiczy północ-południe czy odwrotnie. Jeśli ktoś codziennie zjeżdża do domu czy nawet co drugi dzień to w zupełności wystarczy niska sypialna buda ale to tylko moje skromne zdanie. Hubercie powiedz mi tylko czy wjeżdżacie z przyczepą do lasu i jakie tam macie tereny no i oczywiście jakie długie kursy robicie jeśli możesz to może porównamy Wasze wymagania do np. naszych. Pozdrawiam!!


Post Wysłano: 03 sty 2011, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2010, 15:15
Posty: 199
GG: 4446783
Lokalizacja: KTA

:lol: co do klientów to każdy na inne wymagania :) a auta nigdy nie znjadziesz takiego jak chcesz albo przebieg zaduży albo poduszka czy resor lub półośka czy zwolnica, ale z tego co gadałem z jednym gościem który jedził ostatnio Scanią i Volvem (dawniej) to volvo jest nie do zajechania mówił że miało wykręcone 1000000 i dyma nie piściło a Scania 700000 tyś. i dymi a co do mana to nie wiem.Kolego a nie lepiej kupić coś w niemczech czy w polsce?albo pogadać z gościami co trudnią się sprowadzaniem ciężarówek do transportu drewna.(znam ich paru)
VeRay może wiesz o kogo mi chodzi gość z Mszany 8)
a jaką marke chcesz kupić i resor czy poduszka?
________________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=FCLquAiaPyI
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 178f4.html


Post Wysłano: 04 sty 2011, 10:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa

Takie wtracenie do poduszki jesli macie w aucie naped 6x4 i macie na poduszce to nasik na te dwie osie moze wyniesc 17 ton a jesli bedzie to resor to tylko 16ton ale to tylko male 'ale"

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Post Wysłano: 04 sty 2011, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
Takie wtracenie do poduszki jesli macie w aucie naped 6x4 i macie na poduszce to nasik na te dwie osie moze wyniesc 17 ton a jesli bedzie to resor to tylko 16ton ale to tylko male 'ale"
Dokładnie zapomniałem dopisać, że poduszka nie jest wcale wadą auta do drewna brat pomyka MANem 6x6 i tył ma na poduszce i od zakupu (ponad rok) ani jednego wystrzału nie miał a lagi w resorze lubią i to dosyć często pękać ale wiadomo nie da się ukryć tego, że auto po dziurach bardziej się buja w ogóle gdy jest całe na poduszce.
niziol13 dokładnie każdy musi wiedzieć jakie drewno chce wozić, skąd i musi jakoś dopasować samochód do swoich potrzeb.


Post Wysłano: 06 sty 2011, 15:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 19:59
Posty: 42
GG: 6562569
Samochód: SCANIA 144G
Lokalizacja: Nisko

Witam,mam pytanie całkiem nie związane z Waszym koledzy, a mianowicie ma może ktos jakieś części do EPSILONA lub LOGLIFTA ?? Bo wiem że jest serwis ale tam są ceny kosmiczne,najpierw wole się Was zapytać.Dokładnie chodzi mi o zawory do ustawiania cisnienia na daną sekcje, w serwisie mówili że zaworki pasują od tego i tego dżwigu. Z góry wielkie dzięki:)


Post Wysłano: 06 sty 2011, 16:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
Witam,mam pytanie całkiem nie związane z Waszym koledzy, a mianowicie ma może ktos jakieś części do EPSILONA lub LOGLIFTA ?? Bo wiem że jest serwis ale tam są ceny kosmiczne,najpierw wole się Was zapytać.Dokładnie chodzi mi o zawory do ustawiania cisnienia na daną sekcje, w serwisie mówili że zaworki pasują od tego i tego dżwigu. Z góry wielkie dzięki:)
Nie wiem dokładnie skąd jesteś ale my zaopatrujemy się tu http://company.yellowpages.pl/Polska/po ... index.html
masz tam adres zadzwonić zawsze można. No jeszcze masz tutaj jedną stronkę http://www.dzwigi.com.pl/


Post Wysłano: 06 sty 2011, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 19:59
Posty: 42
GG: 6562569
Samochód: SCANIA 144G
Lokalizacja: Nisko

Cytuj:
Cytuj:
Witam,mam pytanie całkiem nie związane z Waszym koledzy, a mianowicie ma może ktos jakieś części do EPSILONA lub LOGLIFTA ?? Bo wiem że jest serwis ale tam są ceny kosmiczne,najpierw wole się Was zapytać.Dokładnie chodzi mi o zawory do ustawiania cisnienia na daną sekcje, w serwisie mówili że zaworki pasują od tego i tego dżwigu. Z góry wielkie dzięki:)
Nie wiem dokładnie skąd jesteś ale my zaopatrujemy się tu http://company.yellowpages.pl/Polska/po ... index.html
masz tam adres zadzwonić zawsze można. No jeszcze masz tutaj jedną stronkę http://www.dzwigi.com.pl/

dzię ki kolego jutro będe dzwonił:)


Post Wysłano: 08 sty 2011, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 15:15
Posty: 30
GG: 0

Obrazek

Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 26 z 77 [ Posty: 1522 ] Przejdź na stronę Poprzednia 124 25 26 27 2877 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: