Strona 22 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2428 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 sty 2011, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2011, 16:31
Posty: 3
GG: 0

skoro czytales co bylo napisane na dole to powinienes zauwazyc ze jest tam tylko opisane jak to zsunelo sie z barki a nie jak zostalo podniesione..(klania sie czytanie ze zrozumienie
musze to wyciagnac bo mam takie zadanie na zaliczenie i musze z tego wypadku napisac raport
P.S. zaznaczylem ze trzeba uzyc sprzetu dostepnego w Polsce..


Post Wysłano: 02 sty 2011, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2008, 17:40
Posty: 22
GG: 0
Samochód: LIEBHERR LTM 1040

witam,

napisz do firmy Sarens , jeśli można to wyciągnąć to tylko oni mogą posiadać taki sprzęt , aby to wytarmosić , na moje jest to wykonalne , pytanie tylko o koszty tego przedsięwzięcia ?


Post Wysłano: 02 sty 2011, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

napewno nie zrobisz tego zurawiami dostepnymi w polsce, Po pierwsze nie ma tak duzych a podnoszenie na kilka zurawi jest praktycznie niemozliwe bo musialbys wymienic grunt i przygotowac teren pod te zurawie. Wedlug mnie, jedyna mozliwosc to ulozenie odpowiedniego torowiska, wsuniecie maksymalnie ile sie da pod trafo i odpowiednimi wciagarkami wyciągniecie tego na brzeg. Tam juz telefon do Waryło i na 2 x LTM 1500 wrzucic to z powrotem na transporter. tak nawiasem mowiac to Sarens ( Grohmann wcale nie ma w Polsce duzych żurawii. Maja ale za granica. Najwiekszy zuraw w Polsce ma Waryłko, LG 1750

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 02 sty 2011, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2011, 16:31
Posty: 3
GG: 0

dzieki Panowie za podpowiedz :)


Post Wysłano: 26 sty 2011, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lis 2007, 20:52
Posty: 11
Lokalizacja: szczecin

Witam
Czy wie ktoś może jak się ma firma Kran Waryło ? Ponoć banki zaczynają zabierać im żurawie.


Post Wysłano: 26 sty 2011, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Ja mam trochę inne pytanie..
Bezpieczne jest zostawianie dźwigu z podniesionym ramieniem? Dodam, że jest podniesione dość wysoko, niedaleko mnie budują jakiś budynek i zostawili 3-osiowego krupp'a w takiej pozycji.. Ot, zdziwiło mnie to lekko..

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 27 sty 2011, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

podniesiony moze byc byle nie byl za mocno wyteleskopowany no i rzecz jasna musi byc solidnie rozstawiony na podporach.

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 27 sty 2011, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2006, 1:28
Posty: 54
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Lokalizacja: Warszawa

To pozostając w temacie, co ma na celu pozostawienie żurawia z uniesionym ramieniem?? Ja z kolei już kilka razy się z tym spotkałem, ale nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Czemu ma to służyć, przecież opuszczenie ramienia nie trwa tak długo, żeby było to poparte chęcią zaoszczędzenia czasu na opuszczaniu...

_________________
LKW KoRnik


Post Wysłano: 28 sty 2011, 11:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

Cytuj:
żeby było to poparte chęcią zaoszczędzenia czasu na opuszczaniu...
dlaczego nie?jeśli jest sprawny może tak stać nawet tydzień...jeśli żuraw pracuje przy montażu np. hali po cholerę go składać i rozkładać codziennie...
zawsze 2 litry w suchym :mrgreen: pomnóż razy miesiąc pracy :shock:


Post Wysłano: 28 sty 2011, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2010, 15:40
Posty: 5
GG: 0

Małemu żurawiowi raczej nic nie grozi, swoją drogą dużo większe potwory stoją rozłożone cały czas i nie ma z tym problemów ;)

ostatnio widziałem fotki wywróconej 500ki z motylami + pelna krata, operator zostawił na noc, a rano zastał dźwig z wysięgiem na dachu hali, oczywiście wywrócony z ściętą kabiną. ;) Ale tam puściły zamki/siłowniki podnoszenia wysięgu.


Post Wysłano: 29 sty 2011, 13:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

to wez pod uwage fakt ze na haku wisza zawiesia, zeby polozyc wysiegnik, musisz go oprzec na kozle. Czyli ,jak sobie posciagasz i pozakladasz zawiesia kilka razy to zrozumiesz ze prosciej jest je zostawic w powietrzu, poza tym zawiesi nikt Ci nie zarą bie jak wiszą. Druga sprawa , jak masz podniesiony wysiegnik to ustawiasz sie prostopadle do podwozia i wysiadasz jak bialy czlowiek na poklad a nie na krawędz. Chyba ze masz żuraw 300 i wiecej ton gdzie masz przy operatorce pomost. Poza tym podniesienie wysiegnika trwa kilkadziesiat sekund, opuszczenie zawiesi i ich wyhaczenie trwa kilka minut plus kolejne 2 minuty na opuszczenie wysiegnika i zwiniecie liny. robi sie 10 minut.

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 03 lut 2011, 13:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2011, 13:51
Posty: 3
GG: 0
Samochód: opel

Demag tc 1200 Witam czy ktos ma informacje czy taki dzwig pracuje jeszcze w polsce. Prosze o zdjecia.


Post Wysłano: 03 lut 2011, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2010, 0:49
Posty: 241

Tutaj są jakieś informacje na temat dźwigu o który pytasz.

http://energomontaz-polnoc.maxtrader.pl ... -1200.html


Post Wysłano: 08 lut 2011, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2011, 20:44
Posty: 6
GG: 0
Lokalizacja: Mielec

Witam
Wie ktos moze co bylo przyczyna wywrocenia niedawno Terexa chyba 80T w Szczecinie z firmy Kran Warylo?? Slyszalem ze operator wprowadzil zly telekod czy to prawda???
I jeszcze jedmo pytanko prawda to ze Grohmann w sumie Sarens tez wywrocili 500-tke czy to bujda???


Post Wysłano: 08 lut 2011, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

z Waryło to ponoć przekozaczył ale czy wprowadził złe ustawienia komputera to się nie dowiesz.
co do Grohmanna to pierwsze słyszę. Znasz jakieś szczegóły typu miejsce, data ?

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 09 lut 2011, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2011, 20:44
Posty: 6
GG: 0
Lokalizacja: Mielec

Slyszalem to od jednego operatora.Ponoc przejezrzali z balastami i zapieta krata niepamietam juz ile mieli metrow,i nagle zaczal grunt siadac,obrot nie utrzymal balast go przeciagnal i sie wywrocil.Szukalem w necie info na ten temat ale nic nigdzie nie pisza myslalem ze moze ktos z WAS cos slyszal lub wie


Post Wysłano: 09 lut 2011, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2011, 20:44
Posty: 6
GG: 0
Lokalizacja: Mielec

Co do miejsca to niewiem gdzie to bylo.A wywrocili 500-tke gdzis tydzien temu chyba


Post Wysłano: 15 lut 2011, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 wrz 2007, 9:33
Posty: 10

Witam,
Grohmann wywrócił 500 w Polsce ale nie polski tylko GMBH - to 2 różne firmy.
Żuraw przejeżdżał z VIPĄ i sie wywrócił na bok :(

Pozdrawiam


Post Wysłano: 27 lut 2011, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2006, 22:59
Posty: 76
GG: 0
Samochód: MB1223/ kia Carnival
Lokalizacja: W-wa

Witam
500-tke wywrócił niemiecki operator, chłopaki mówili że jak niemiec to nic się nie stało a gdyby to był polski to od razu były by problemy.
Mam pytanie do specjalistów, w jaki sposób odbywa się obrót wokół własnej osi ramienia kratowego żurawia LG 1750 w wersji SLDB oraz pozostałych , gdzie przeciwwagi doczepione są za pomocą derricka . ( rozumiem że dodatkowy balast leży na ziemi i nie ma możliwości; bo to w końcu 200T, unieśc go żeby obrócić ramię?)
Obrazek

Pytam dlatego, bo w przypadku LR1750 dodatkowe przeciwwagi są na obrotowym wózku jezdnym umożliwiającym obrót wokół osi, oraz poruszanie się całego żurawia co w przypadku LG jest nie możliwe.
Obrazek
Na stronie liebherra w tabelach LG jest zaznaczone obrót 360 , więc jak to może być rozwiązane?
Raczej nie ma możliwości że żuraw w takim układzie pracuje tylko w jednej osi, z kolei przestawianie za każdym razem 200 t było by bez sensu?


Post Wysłano: 27 lut 2011, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak byś zauważył na tym pierwszym zdjęciu to ten 200 tonowy balast jest zamocowany do dźwigu za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych. Gdy dźwig pracuje to te dwa siłowniki podnoszą balast z ziemi do góry i normalnie dźwig się obraca w tym momencie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 22 z 28 [ Posty: 550 ] Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2428 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: