Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 sty 2011, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam , mam pytanie jaka jest różnica między jedną a drugą skrzynią ? I czy ewentualnie części z jednej będą pasowały do drugiej ?


Post Wysłano: 20 sty 2011, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 18:31
Posty: 36

920 R posiada retarder, części są identyczne, jednak niektóre koła z 920 są wykonane z trwalszych materiałów i jest przystosowana do większych momentów (silniki V8).
Z 920 do 900 można przełożyć, a odwrotnie już gorzej, ponieważ koła mogłyby nie wytrzymać.


Post Wysłano: 21 sty 2011, 0:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

No właśnie , ja mam V8 tą GRS 920 i masę kół od GRS 900 ... Chodzi mi konkretnie o dwa pierwsze koła i łożysko znajdujące się na dolnym wałku w skrzyni . I jak ewentualnie takowy wałek rozebrać , czy to trzeba podgrzewać przy zdejmowaniu i zakładaniu takiego koła czy jak ?


Post Wysłano: 21 sty 2011, 13:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
No właśnie , ja mam V8 tą GRS 920 i masę kół od GRS 900 ... Chodzi mi konkretnie o dwa pierwsze koła i łożysko znajdujące się na dolnym wałku w skrzyni . I jak ewentualnie takowy wałek rozebrać , czy to trzeba podgrzewać przy zdejmowaniu i zakładaniu takiego koła czy jak ?
Nam jak zerwało zęby to znaleźliśmy gościa z prasą hydrauliczną i nam wprasował.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 21 sty 2011, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2007, 18:31
Posty: 36

Zdaje się, że koła od 1,2 i 3 biegu są wzmocnione. Co do reszty pewien nie jestem.


Post Wysłano: 21 sty 2011, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Czyli co bez prasy hydraulicznej nie ma możliwości rozebrania tych kół zębatych jak i montażu nowych ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: