Cytuj:
Cześć Wszystkim!Panowie potrzebuje pomocy jeżdze MAN-em TGA 410 automat 2002r potrzebuje informacji na temat magnesu!
Jakiej pomocy potrzebujesz, nie wiesz jaki magnes, czy nie wiesz gdzie go założyć
Rozmawiałeś z szefem kto płaci jak spalisz impulsator
Cytuj:
Czesto ładuje sie na komalniach koksowniach wiec stoje w kolejkach jak przyjdzie cieć że mam podjechać na zaladunek to jego nie interesuje ze mam pauze.
Nie możesz zapytać (ochrony czy załadowcy) czy w czasie jak dokręcisz pauze i wjedzie kilka aut, wjedziesz po nich, żeby Cię znowu cała kolejka nie czekała
Staram się tak robić i okazuje się że przeważnie problemu nie ma.
U mnie w firmie każdy podpisywał oświadczenie że pokrywa mandat za korzystanie z magnesu... i tym sposobem przeszła mi ochota na stosowanie "witaminy". Skończył się czas, nic więcej nie zdziałam, idę spać, jeśli godzina jest normalna to piszę jeszcze info do spedycji. A było już kilka przypadków przyłapania na magnesie (że o drugiej karcie nie wspomnę). Zresztą, swojej "witaminy" nie mam, a inni kierowcy i tak przeważnie swoją zabierają, więc problem sam się rozwiązuje.
Cytuj:
Vademecum na to wszystko wydaje się magnes
Przeważnie po załadunku mam kilka dodatkowych papierów przy CMR i na każdym jest data, godzina z minutami. Zdecydowania odpada, i to nie tylko z tego powodu.
Ja robię inaczej, nie wiem czy normalnie
. Często jak przyjeżdżam na rozładunek- załadunek informuje obsługę że mam czas do konkretnej godziny. Jeśli uważają że ten czas wystarczy to podjeżdżam. Jeśli nie, direct parking. Tym sposobem tacho mam czyste, a jesli zdarzy mi się przegięcie to badzo rzadko- wtedy wydruk, opis, i jeśli inspektor ma normalne podejście do kierowcy (tzn. nie chce go usadzić) to widzi że w ciągu miesiąca są dwa, trzy wydruki.
Pamiętajcie że inspektory to często ludzie po studiach, i z nich głupków nie zrobicie.