kolego nie wiem czy to jakaś plaga czy volvo 440 i shit z 07r. sa taka pechowe
ale wystarczy popatrzyć na ilość postów na forum ... w ciągu tygodnia 4 posty z problemami
na temat adBlue i i-shift.... i właśnie na to trzeba zwrócić uwagę cóż auto nie nowe
wiec sprawdź diagnostykę w kopmie pokładowym jeśli nie będzie żadnych aktywnych błędów
pozostaje mieć nadzieje ze się nie posypie w najbliszym czasie ... jednak polecał bym wydać
dodatkowe 200zł za diagnostykę na przez komputer dowiesz się wiele wiecej od zużycia
pompo wtrysków po zużycie sprzęgła - myślę że się opłaca przy wydatku prawie 200 tyś zł...
a sam po sobie powiem:
volvo 07 440 i shift przebieg ~650 tys. była robiona diagnoza na kompie przed zakupem
cud miód malina - i przez diagnoze i wizualnie ...
zakupione w czerwcu do tej pory robione :
Adblue - jest temat na forum - wymieniony przewód - grzałka ...naszczęście na urzywany
który mam nadziej pociągnie z rok -dwa
ostatni pompa od ad blue zaczęła siać na układ zakłócenia tak że była "sieczka" na
zegarach , narazie pompa od adblue odpięta ... na szczęście ten model jeszcze nie
zmniejsza mocy jak mu padnie adblue.
I-Shift - grudzień zaczeły wyskakiwać biegi w trakcie jazdy (na elektroda.pl pisałem
i radziłem się w tym temacie można odszperać i poczytać nie bede się wdawał w
szczegóły ) naprawa wymiana jednego koła zębatego i szalki koszt ~ 10 TYS. ZŁ + robota
NIE kupisz części z zmienika bo ich nie ma , podobno to się "nie psuje"
ostatnio
zaczeło się dziać to co pisze kolega w
tym poście WTF ?!!?!?!?
czyżbym miał tak Z****go pecha ze
wszytko co się może z****ć w VOLVO to się musi mi przydarzyć ...!? z opinii mechaników
i-shift Piękna rzecz ! ...dopóki nowe i dopóki się nie zj**** ....
ogólnie to zawiodłem się na na legendzie Volvo...
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl