Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2011, 18:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

witam.ta skanka pali 30-34 l , jest to solówka chłodnia, na serwisie mówili że niby wszystko ok, czujnik doładowania ponoć ma odchyłki ale to niby jest w normie.pali na dotyk, nie dymi, siłę też ma.


Post Wysłano: 18 mar 2011, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

a ile to doladowanie ma odchylki ? W sumie jak na silnik na pompie to powiedzialbym ze chyba nie ma sie za duzo czego doszukiwac ?
Termostat jest na jaka temperature zalozony ?


Post Wysłano: 18 mar 2011, 0:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ludzie co wy macie do spalania tej scani ma pewnie z 10 lat przebieg z milion trzysta i chcecie żeby paliła 25L bo ktoś gdzieś napisał że taka powinna tyle palić to jest 12 litrowy silnik i nic nie zrobisz trzeba było kupić midlumke lub atego...

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 18 mar 2011, 0:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

jezeli chcialbys miec nizsze spalanie to silniki 11 badz 9 litrow, a najlepiej w R serii cos z przedzialu 230-380 KM.
Znam przypadki ciagania takimi chlodnie z przyczepami, badz przewoz mleka z przyczepa i nie wychodza poza 26l/100

PS. Jaki tam masz zamontowany agregat chlodniczy ? Szczerze powiedziawszy nie spotkalem sie jeszcze z takim co by chodzil na samo powietrze ...
Jaka izolacja zabudowy i ile ma lat?


Post Wysłano: 20 mar 2011, 9:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

witam. to jest dość stare autko, natomiast agregat i dewasto ma osobny zbiornik także to co pali autko to jest rzeczywisty pobór ON. założyłem oryginalny filtr powietrza scanii i spalanie kierowcy spadło na 29,5 l. ja wczoraj zrobiłem kółeczko to mi wyszła 26,5 l. potarczkach kierowcy widze że pedałuje prawie non stop na odcięciu czyli 89 km/h. idzie jakoś samemu przestawić kaganiec czy trzeba gdzieś podjechać?


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

No i wyszła najpopularniejsza przyczyna paliwożerności samochodu :).


Kaganiec ustawia się tak:
Bierzesz tego Zdzicha co tym jeździ i mówisz: Zdzichu, jak jeszcze raz zobacze na tarczy jazdę na odcięciu dłuższą niż 1 min, to żegnaj się z premią.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

Cytuj:
witam. to jest dość stare autko, natomiast agregat i dewasto ma osobny zbiornik także to co pali autko to jest rzeczywisty pobór ON. założyłem oryginalny filtr powietrza scanii i spalanie kierowcy spadło na 29,5 l. ja wczoraj zrobiłem kółeczko to mi wyszła 26,5 l. potarczkach kierowcy widze że pedałuje prawie non stop na odcięciu czyli 89 km/h. idzie jakoś samemu przestawić kaganiec czy trzeba gdzieś podjechać?
to ku..a jak ma jeździć? 70km/h? czy może lepiej, tak jak PKS?

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

z własnego doświadczenia wiem że jazda na odcięciu nic nie daje, może na zachodzie po autostradach to jeszcze ale nie po kraju, tylko nie potrzebnie diesel ucieka na pole


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

haha...ile Ci tego ucieknie? podkręć mu kaganiec na 100km/h tak jak my mamy, to nie będzie mu odcinać.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Przecież napisał że kiero na odcięciu wychodzi 29,5 a sam jadać wyszło 26,5l/100km. Czyli różnica 3l.

Te 3l x 100 000km/rok, daje 3000 litrów, w czasach kiedy jucha jest po 5 zł, niech ktoś mi powie, że opłaca się jeździć na odcinie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

wiesz...kierowcy to chyba wisi ile kosztuje, a i nie będzie jeździł jak chłop z mleczarni.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Właśnie takie podejście mają niektórzy "mi to wisi", rozwaliłeś mnie tym. :)

Nikt nie mówi o jeździe jak chłop z mleczarni. Można pykać 80 - 85 i też uzyskać dobry wynik.
Niektórzy mają taktykę "byle do odciny, prawdziwy kiero jeździ na odcięciu i wisi mu ile to kosztuje".

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 20 mar 2011, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

kierowcy wisi niestety ile ropka kosztuje


Post Wysłano: 20 mar 2011, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

a jestes pewny ze wczesniej paliwo nie "szlo bokiem" ? Bo przewaznie jak wlasciciel zaczyna sie interesowac spalaniem to po wymianie jakiegos filtra, czy tez regulacji nagle cudowne ozdrowienie.
Co nie zmienia faktu ze mocno zabrudzony filtr powietrza podnosi zuzycie paliwa.
A jazda po kraju na odcinie nic nie daje - za wyjatkiem spalania i zuzycia hamulcow. Roznica w pokonaniu trasy z predkoscia 80-85 a 90 km/h praktycznie nie istnieje. Wystarczy trafic na skrzyzowania, swiatla, korek ...


Post Wysłano: 21 mar 2011, 0:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Cytuj:
Bierzesz tego Zdzicha co tym jeździ i mówisz: Zdzichu, to żegnaj się z premią.
A kto dziś płaci premię za mniejszą normę (lub za cokolwiek innego)?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: