Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 mar 2011, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2011, 21:32
Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium

Witam jak w temacie:ubywa płyn ,ale cały silnik ,chłodnice to jedna pustynia.
sprawdziłem olej spuszczając cały do pojemnika Jest ok, ciemny i nie ma znaku wody. Odkręciłem korek wyrównawczy od zbiornika chłodzącego, fakt był mokry ale jak widziałem uszczelka ok. Co mnie nie pokoi to biały dymek mi idzie odmą a nie tłumikiem i nie mam pełnego ciśnienia oleju na zegarze a zawsze był . Ktoś mi doradzi co dalej robić


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Zasadnicze pytanie ile ubywa płynu i jaki masz silnik ?Biały dymek wskazywałby na to, że płyn w małej ilości przedostaje się do oleju i odparowuje na tyle szybko że nie przybywa oleju.Sprawdź czy w odmie skroplone opary nie mają słodkiego smaku.Przyczyna zależy od typu silnika.Jeśli masz pompę wody napędzaną od rozrządu i przebieg ponad 700tys. to najpierw sprawdź czy nie masz zatkanych otworów w pompie wody od dołu( około5mm. widać je patrząc od dolnego złącza w górę przy samej pokrywie rozrządu)jeśli są zatkane przeczyść i sprawdź czy nie kapie tam płyn na wolnych obrotach.Jeśli nie to najprawdopodobniej wżera w tulei,lub pęknięta głowica


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Pęknięta głowica to by się szybko gotowała.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2011, 21:32
Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium

Cytuj:
Pęknięta głowica to by się szybko gotowała.
Silnik 400 -6 głowic wody ubywało ok.10 litrów na 2000km
odkręciłem miskę i wtłoczyłem powietrze pod cisnieniem do zbiorniczka wyrównawczego efekt to krople wody z 2 i 4 cylindra czy to moze być uszczelka pod głowicą? czy trzeba rozkręcać wszystkie mocowania do kolektorów czy wystarczy odkręcić tylko te z uszkodzonych cylindrów.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Na 90% wżery w tulejach, raczej nie uda ci się wyjąć i zamontować tylko tych głowic.W głowicy kanały wodne są daleko od olejowych i są bardzo dodrze uszczelnione. Miałem to samo i przy okazji zrobiłem regenerację głowic i wymianę pierścieni


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2011, 21:32
Posty: 3
GG: 0
Samochód: premium

Cytuj:
Na 90% wżery w tulejach, raczej nie uda ci się wyjąć i zamontować tylko tych głowic.W głowicy kanały wodne są daleko od olejowych i są bardzo dodrze uszczelnione. Miałem to samo i przy okazji zrobiłem regenerację głowic i wymianę pierścieni
tuleje ok tylko uszczelnienie padło natomiast co do demontażu głowic to trzeba ściągać pokoleji aż dojdze sie do tej co trzeba


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: