Strona 14 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1650 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2011, 9:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

witam potrzebuję opinie kogoś w temacie.
o to samochód:
http://moto.allegro.pl/star-1142-aseniz ... 47597.html

i mam obawy takie że:
nie ma kulki i wygląda to tak:
http://zapodaj.net/db8615da38e2.jpg.html
http://zapodaj.net/ed183837e75b.jpg.html
http://zapodaj.net/638b49336b74.jpg.html

boję się że jak przeleje się coś grubszego podczas transportu to tego zbiornika to tam jest mały zawór i czy wyleci to wszystko.
i jak w zimie bo może zamarznąć a tego zbiornika ani nie da się wyjąć.
może w wężu miedzy wylewem z beczki a zbiorniczkiem wsadzić zawór kulowy żeby podczas transportu nie zalewało tego zbiornika.

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 23 mar 2011, 9:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sty 2011, 14:01
Posty: 184
Samochód: Partner 1.6 HDI, MB Coupe 3.0 24V
Lokalizacja: Wasilków

Cytuj:
witam potrzebuję opinie kogoś w temacie.
o to samochód:
http://moto.allegro.pl/star-1142-aseniz ... 47597.html
Poprawiony linki:
http://allegro.pl/star-1142-asenizacyjn ... 47597.html

_________________
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...


Post Wysłano: 23 mar 2011, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

a o co chodzi z tą licencją? co ma się stać od 1 grudnia? Co do tacho, to mam zrobiona legalizacje, wrzucam tarczki i nawet wypełniam urlopówki jak stoje, nie wiem czy to jest potrzebne ale robie to, nie zajmuje duzo czasu a spokojniej sie jezdzi.


Post Wysłano: 23 mar 2011, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Starek jest zrobiony w miarę ale ja bym to zrobił trochę inaczej
w przelewówce powinien być zawór 2" a przed drugi do odpowietrzania beczki po wybieraniu i przy zlewaniu a przelewówkę zamątował bym wyżej.
jest jeszcze dłuższy od mojego :roll:
co do kulek to jak ma się wprawę to są niepotrzebne co najmniej ja nienam i nienarzekam za to znajomy kupił ten plastikowy syfon i kloł na czym świat stoi w zimę zamarzał a teraz się zapycha syfem

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 23 mar 2011, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

dziękuję za odpowiedzenie na post. Jak by była opcja pomógł to byś u mnie ją mam:)
tylko troszkę nie po polskiemu napisałeś i proszę o małe wyjaśnienie:
- to kulek u góry nie będę montował, ponieważ troszkę przerabiania by było, a jest bardzo dobra miarka, więc nie będę po prostu przelewał beczki. ( duży plus ze beczka ma 3 falochrony więc nie powinno bardzo rzucać).
- mam wymienić zawór na 2''
- a dalej za bardzo Cie Kurot nie rozumiem:(
-proponujesz podnieść do góry cały zbiornik przelewowy i zamontować przed nim dodatkowy zawór??

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 23 mar 2011, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Do tego zbiornika potrzeba dobrego dostępu lubi w zimę zamarznąć a zawór musi być duży ponieważ często się zdarza że jakiś syf zatyka ten zawór i trzeba go ruszyć jakimś drutem i prawie za każdym zlaniem z beczki trzeba z niego też zlać więc dobrze jak można podstawić wiaderko
a ten zawór wcześniej służy do odpowietrzania beczki przy zlewaniu inaczej będzie szło przez cała instalacje ale głównym jego zadaniem jest spuszczanie powietrza przed wyłączeniem pompy żeby nie kręciła się na odwrót zapobiega też zamarzaniu zbiornika przelewowego w zimę (jeden zawór 3 funkcje :> ) wystarczy trójnik, kolanko i zawór 2" (może być mniejszy ale większy lepszy) żeby to zrobić można go też zamontować przed pompą ale wtedy będzie działał trochę inaczej (nie pomoże w zimę).
W zbiorniki lepiej jest wspawywać mówki więcej manewru z nimi i nie przerdzewieją tak szybko jak rury poza tym na rurę 2" nie pasuje przewód asenizacyjny :lol: za luźno wchodzi (co wkręcić w mówkę żeby pasował to już moja tajemnica 8) )
boczny wizjer potrafi oszukiwać jak samochód stoi pod kątem u mnie czasami nawet o metr sześcienny trzeba zwracać na to uwagę :wink:
Pompa jest połączona paskami bezpośrednio z przystawką skrzynia w starze potrafi się nieźle tłuc ciekawe jak to będzie działać
trochę się rozpisałem
Obrazek
Obrazek
sprzedajesz tego stara czy kupujesz?

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 24 mar 2011, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

wielkie dzięki Kurot wiszę Ci piwo.
Zrobię tak jak mówisz..

kupiłem i robię go pod siebie.

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 0:55 przez RudY0LKR, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 24 mar 2011, 0:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Jak już masz przerabiać to spróbuj zrobić to od strony kierowcy będzie wygodniejsze w obsłudze:
Zamykasz tylny zawór idziesz w stronę kabiny po drodze otwierasz odpowietrzenie i wyłączasz przystawkę a z tej strony co jest to trzeba obchodzić na około a nie zawsze się tak da np. w ciasnej uliczce
kto robił ten zbiornik jaka firma przy tych podporach się strasznie nadłubali :shock:

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 24 mar 2011, 0:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

z tego co wiem jakaś niby profesjonalna firma z pod Warszawy
zabudowa i pompa z połowy roku 2010.
i też o tym myślałem żeby na drugą stronę to przenieść.

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 24 mar 2011, 1:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

jeszcze się zastanawiam czy jak zmienię strony tego zbiornika to wąż wtedy będzie musiał być dłuższy do pompy.
może tak być?

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 24 mar 2011, 1:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Wygląda jak by firma zrobiła sam zbiornik a reszta to już robota kogoś innego
ja niedawno skończyłem robić vovlo
porównanie wielkości stara 1142 i volvo fl6 11 (ta sama ładowność tylko volvo ma mniejszą beczkę założoną)
Obrazek
i widok z okna stara (niezła różnica wysokości 8) )
Obrazek
jak dasz spadki (tylko spore) to nic nie będzie przeszkadzało ja w starze mam puszczony od beczki przy kabinie i idzie aż do tylnego koła i w zimę nic się nie działo

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 24 mar 2011, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

jestem przy przenoszeniu zbiorniczka na 2 stronę, wsadziłem zawór 2'' i jest ok.
tylko teraz myślę co z górą, dużo roboty.
wpadł mi pomysł żeby wstawić tam kolanko 180 stopni.
dobre to będzie czy za duży opór powietrza??
i trochę powinno zapobiegać przelewaniu się nieczystości płynnych podczas transportu.

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 24 mar 2011, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Rób co chcesz, najwyżej w zime będziesz latał z palnikiem :D


Post Wysłano: 24 mar 2011, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

jeżeli będzie pod kątem nie powinno w tym miejscu zamarzać

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 25 mar 2011, 0:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

jak coś ma się przelać to i tak się przeleje chodzi oto żeby się tego jak najszybciej pozbyć z instalacji zanim zamarznie.
Tak jak ja ci narysowałem gdy zawór jest otwarty to wylatuje od razu na zewnątrz np do wiadra i nigdzie niestoi.
Jak leciałoby do zbiornika to po pewnym czasie lód się nawarstwi.
trzeba się nad tym nagłówkować trochę ale warto.
Zrobić to jest łatwo wspawujesz mówkę do niej wkręcasz kolanko te przejściowe potem śrubunek lub kawałek rury trójnik dalej wiadomo

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 25 mar 2011, 1:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

to to wiem rozumiem Ciebie dokładnie:)
konkretnie chodzi o tu:
http://zapodaj.net/ed183837e75b.jpg.html

2 sprawa to taka że waż będzie bardzo przesłaniał mi wizjer i już nie wiem co wymyśleć

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 25 mar 2011, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

A jak byś spróbował to zrobić podobnie jak u mnie czyli zbiornik przed tylnym kołem i nie bawić się z górą
Obrazek
poplątane to trochę ale sprawdza się dobrze :> ten zawór na górze jest do odpowietrzania beczki i miał być przedłużony do samego końca beczki ale już tak zostało nie przeszkadza tak za bardzo a nagwintować rurę na wymiar to mnie ręce bolą od samego myślenia o tym :lol:

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 25 mar 2011, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

też dobre rozwiązanie.

jednak więcej miejsca mam z drugiej strony.
przyspawam takie kolanko 180 stopni 2,5' pod kątem żeby w zimie nie zamarzało mi tam, na górze beczki.
tylko wychodzi prawie linia prosta węża od pompy do zbiornika przelewowego, z tego co wiem nie powinno tu zamarzać.
Taki układ miałem w Jelczu jak pracowałem i śmigało.

w poniedziałek będzie gotowe to zrobię fotki, aktualnie maluję beczkę.

Kurot jak Twoim zdaniem wygląda to moje rozwiązanie przeniesienia tego zbiornika na drugą stronę?

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 25 mar 2011, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Jak masz to już spawać to ja bym wspawał mówki spawalnicze po jednej i po drugiej stronie i do jednej wkręcił króciec a do drugiej końcówkę strażacką z zaślepką taką jak u mnie np w wizjerze:
Obrazek
i zawsze możesz zamienić stronami i masz w razie czego dostęp do środka u mnie ta cześć jest zrobiona na kryzie przykręcanej na śruby i to jest chyba najlepsze rozwiązanie
w volvo mam ten zbiornik też po tej stronie co ty tylko zawór do odpowietrzania po drugiej
Obrazek Obrazek

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 25 mar 2011, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

dobre podoba mi się :P

Ty to masz głowę:)
dzięki

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1650 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: