Model G zdobywa coraz wiekszą popularność u naszych przewozników. Zapewne ma na to wpływ cena, za model G kabina Highline z silnikiem XPI 440 po lifcie + retarder z lodówką w kabinie trzeba dać około 70 tyś. euro, taka sama Erka to już ponad 80 tyś. euro.
Dziwi mnie trochę że w G węższe jest dolne łóżko, centralny zamek za dopłatą, tak samo elektryczny szyberdach.
Jestem ciekaw co to auto sobą prezentuje. Przymierzam się do niej na wywrotce-pewna firma ma około 30 sztuk nowych scani G. Prezentuje się bardzo ładnie, ale czy sprawdzi się pod wanną?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę