Nie wiem dokladnie jaka os masz w swoim aucie lecz opisze instrukcje jednej z osi z przednim napedem .
Nie robilem tego czesto ,ale spojrzalem w instrukcje ,ktora niestety pelna jest "specjalnych" narzedzi.
Gorny sworzen wychodzi poprzez wlozenie walka/ pinu dystansujacego i wkrecanie specjalnej sruby ( sruba z nakretka ,ktora jest nagwintowana tez na zewnetrznej stronie w rozmiarze pasujacym do gwintu na sworzniu ).
Dolny sworzen jest na "wylot" zasklepiony nakretka do olejenia. Wiec w zestawie narzedzia specjalnego znajdziemy srube pasujaca w gwint sworznia i tuleje o wiekszej srednicy niz sworzen,ktora opiera sie na zwrotnicy .Druga strona tuleji jest zaslepiona z otworem pasujacym aby wlozyc tam srube i odpowiednia wieksza nakretke ,ktora oprze sie na tuleji.
Tuleja opiera sie ,od dolu, na zwrotnicy ,sruba wkrecona w sworzen ciagnie go poprzez nakretke na tej srubie ,ktora opiera sie na tuleji .
Troche nagmatwalem ale ciezko wytlumaczyc bez oprawy wizualnej
.
(Przy instalacji dolnego sworznia ,zaleca sie podgrzanie siedziska do 120 'C )