Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 kwie 2011, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Co można samemu zrobić w trasie jak zacisną się szczęki w bębnowych lub zaciski na tarczach? Dzisiaj widziałem Słowaka stanął pod górkę i ani rusz. można samemu coś zdziałać?


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2011, 13:01 przez Danio, łącznie zmieniany 1 raz.
Od takich pytań mamy dział MECHANIKA!


Post Wysłano: 28 kwie 2011, 19:54

Wybić siłownik ? Wiem, że w przypadku bębnów jest możliwość regulacji położenia szczęk za pomocą śruby. Osobiście wiem, gdzie taka śruba się znajduje tylko w midliner-ce i raz już zdarzyło nam się tego używać kiedy szczęki na jednym bębnie nie wracały do poprzedniego położenia. Minus jest taki, że po odkręceniu tej śruby, koło wogóle nie hamuje lub hamuje bardzo słabo.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 19:58 przez Użytkownik usunięty, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 28 kwie 2011, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

w bębnach cofnąć na grzechotkach, w tarczach wkręcić śrubę.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 8:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

ostatnio to robiłem w tarczach, zacisk lekko trzymał i się wszystko gotowało

wystarczyło cofnąć śrubę od samoregulatora, rozruszać go na prowadnicach i wszystko śmiga elegancko:D


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 9:02

Chyba, że zatarło tłoczki dociskające klocek w zacisku. A to już gorzej. W takim przypadku to już chyba zostaje kątówka. Względnie na parę dni auto na warsztat, i kilkakrotnie w ciągu dnia podlać naftą tłoczki. Po kilku dniach może puści.


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Już kiedyś urwałem kluczyk do samoregulatora w zacisku, czasami nie jest łatwo go cofnąć

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 11:03

Mi się to osobiście nie zdarzyło. Ale czasem przy cofaniu tłoczków za pomocą kluczyka, może się zdarzyć tak, że przez nieuwagę może wciągnąć poszarpaną uszczelkę. Wtedy też taka sytuacja grozi zerwaniem klucza.


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

No i oczywiscie spuszczamy "hamulec reczny" podczas luzowania klockow czy okladzin.Jak nie zluzujemy to urwiemy :) .


Post Wysłano: 29 kwie 2011, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
No i oczywiscie spuszczamy "hamulec reczny" podczas luzowania klockow czy okladzin.Jak nie zluzujemy to urwiemy :) .
i powietrze w układzie:)

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 6:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Cytuj:
Już kiedyś urwałem kluczyk do samoregulatora w zacisku, czasami nie jest łatwo go cofnąć
Mi się zdarzyło urwać tą małą śrubę od samoregulatora. Dobrze, że wszystko działo się przy garażu. Wspawałem śrubę na 15 kluczyk i jest spokój.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 30 kwie 2011, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

Cytuj:
Już kiedyś urwałem kluczyk do samoregulatora w zacisku, czasami nie jest łatwo go cofnąć
standard:D kiedyś rozmawiałem z chłopem co robi zaciski knorr-a
mówił ze ta śrubka jest specjalnie podcięta, żeby to ona się urwała zamiast uszkodzić samoregulator. Najczęściej nie można cofnąć bo zacierają się tłoczki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: