Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
A po co Ci to potrzebne ? Jeżeli z powodu że trudno pali albo wcale ie chce zapalić przy ciepłym lub gorącym silniku to odłącz na chwilę czujnik temperatury na kolektorze wodnym ten na końcu kolektora wkręcony od czoła. Zakładałem nawet do tego czujnika wyłącznik w kabinie do odpalania silnika bo gorący nie odpalił za żadne zmiłuj musiał ostygnąć i dopiero odpalał. Wyłącznik załatwił sprawę. Auto jeździ i pali normalnie tzn. mieści się w 32 litrach. Ten czyjnik rozłączsz oczywiście tylko na moment odpalenia.
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Dzięki za podpowiedź. Myślałem, że infomack zbiera informację z wielu czujników jednocześnie. Ale jeśli kolega Rojber02 już testował rozwiązanie i to załatwia problem - to dzięki. Auto jest mocne i faktycznie spala 32 l/100 z 24 tonami a po górach Volwa 440 nie mają szans
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 25 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę