Witam
Mam problem z lewarkiem skrzyni biegów w Magnumce, a mianowicie strasznie ciężko zmienia się biegi. Czy na lewarku występują jakieś punkty które trzeba smarować? Czy może jest to już problem samego wybieraka na skrzyni biegów?
witam. jeśli wersja z linkami i zf czyli po 2000 to sprawdz czy linka nie stoi, jesli na rurze i b18 to zostaje skrzynia, wysprzeglik, lewarki w starszej wersji się raczej wycierają tzw "jabuszko" niż zacierają...jeśli masz zf to z wysprzęglika po nacisnieciu sprzęgła idzie powietrze do wybieraka aby wspomóc zmiane biegów...pozdro
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
U nas było to samo. Masz nad skrzynią taki "przegub" co łączy te ciągła od lewarka ze skrzynią. Wygląda to dosłownie jak końcówka drążka kierowniczego. Koszt takie (podróby) o ile dobrze pamiętam to 50 zł.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę