Szukam informacji na temat tego typu felg. Kiedy są stosowane itp. Okazuje się, iż konstrukcja ta w cale nie wymarła. Jakiś czas temu widziałem w Berlinie Actrosa mp2 (solówka) z takimi felgami z przodu. Znajomy, który częściej bywa w Berlinie mówi, że dużo pojazdów z takimi felgami można spotkać w tym mieście.
Z tego co wiem to w satarych kamazach takie felgi były w oponach jeszcze dętkowych
Za plus to na pewno to że można samemu zmienić taką dzieloną felgę z jednej opony na drugą w zamian mamy parę kilo mniej bo za miast dwóch felg mamy tylko jedną
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Były w Jelczu, Ikarusie potem montowali felgi z oponami bezdętkowymi
Jedyny plus tych felg to łatwa wymiana koła do odkręcenia sześć śrub zamiast dziesięciu
Czyli główny plus to łatwość w wymianie opony/dętki etc. w warunkach, gdzie nie ma dostępu do profesjonalnego sprzętu. Kolejne pytanie. Czy felgi trilex są tak samo wytrzymałe jak obecnie stosowane? Chodzi o maksymalnie dopuszczalne naciski, prędkości jakie może rozwijać pojazd.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę