Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 cze 2011, 11:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

Witam
Mam problem z przepływem paliwa. Auto ma dwa baki mniejszy i większy i za każdym razem wyciąga do spodu z mniejszego w większym zostaje paliwo i się zapowietrza.
Smok sprawdzany nie jest zapchany. Gdzie może być przyczyna autko jeździ od niewdana, może coś się gdzieś przełącza???? Bo mamy takie dwie renówki i w obu ten problem..


Tytuł: Re: Renault dxi
Post Wysłano: 21 cze 2011, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lut 2009, 20:17
Posty: 114
Samochód: Renault Mascott, MB Actros
Lokalizacja: KWI

Sprawdź odpowietrzenie zbiorników.

_________________
Szakal


Post Wysłano: 23 cze 2011, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

A ile ci tego paliwa zostaje .
Ojciec w scani ma 2 baki po 600l i nigdy nie ściąga do końca bo się auto zapowietrza .

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 26 cze 2011, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

Witam

Są dwa zbiorniki paliwa w pierwszy mniejszy 250l drugi większy 500l i za każdym razem wyciąga pierwszy do zera a w drugim zostaje połowa paliwa.
Przewody odpowietrzenie sprawdzone i wydaje się że wszystko jest ok. Paliwo przelewa się między zbiornikami tylko za wolno.


Post Wysłano: 26 cze 2011, 16:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

A w którym baku jest smok ?

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 27 cze 2011, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2009, 21:39
Posty: 34
GG: 0

w obu bakach są


Post Wysłano: 30 cze 2011, 8:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

Niemożliwe w jednym baku jest smok a do drugiego paliwo się tylko przelewa .

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 30 cze 2011, 10:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

jest kilka not technicznych w renault mówiących jak naprawić tą usterkę..a ostatnia mówi o tym aby połączyć zbiorniki dołem...a poza tym takie zjawisko jest spowodowane uszkodzonym odpowietrznikiem bo jak pamiętam to odpowietrzniki są połączone razem ...może być też zabrudzony smok i też tak będzie...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 30 cze 2011, 19:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Cytuj:
Niemożliwe w jednym baku jest smok a do drugiego paliwo się tylko przelewa .
Jak się nie znasz to nie mieszaj koledze w głowie. W Magnum są dwa smoki i połączone są trójnikiem na środku ramy. Tak jak napisał tiger918 możesz mieć zabrudzony odpowietrznik lub sam smok. Mieliśmy też taki problem jak był jeden korek oryginalny a drugi podróbka, która nie była tak szczelna jak oryginał.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: