Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 lip 2011, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

witam
znowu problem z moim manem. przy wkręceniu na maksymalne obroty po chwili zapala się edc i auto kopci na biało. nie popuszczając gazu obroty maksymalne spadają. nie ma mocy już wtedy. nie mogę dojść co może być przyczyna może ktoś podpowie?? aa man f2000 19-343


Post Wysłano: 03 lip 2011, 6:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Ja bym obstawiał odchylenie regulacji początku wtrysku. Z czytać błędy byłoby najlepiej


Post Wysłano: 03 lip 2011, 12:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

własnie taki bład pojawia mi sie na kodach migowyc i jescze łacznik zblizeniowy sprzegła. Jak to naprawic? czy zrobic?


Post Wysłano: 03 lip 2011, 15:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Do sprawdzenia: czujniki obrotowe, wtrysk prowadzący, filtr powietrza, czy układ paliwowy szczelny, wiązki elektryczne( od pompy, czujników do sterownika), no i przy dużym szczęściu może być wciągnięty filtr powietrza i jego trzeba by wymienić a najgorzej mechanizm nastawczy w pompie paliwowej to wtedy pompa do wymiany. Powodzenia


Post Wysłano: 03 lip 2011, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

czujniki obrotowe były wymieniane własnie. filtr powietrza takze nowy od tygodnia. pierwszy wtrysk sprawny. wiazka przewodow wymieniona od pompy do sterownika. zostały te czujniki okablowanie ich. i ten mechanizm co piszesz. a sam mechanizm mozna wymienic? jakie sa koszty? najgorsze ze wpakowalismy 3 tys zima w pompe wtryskowa :/


Post Wysłano: 03 lip 2011, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Może czujniki zamienione miejscami ?


Post Wysłano: 03 lip 2011, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

usterka wystąpiła przed czy po wymianie elementów o których piszesz?? może problemy wystąpiły poprez nieuwagę i uszkodziłeś coś naprawiając zupełnie coś innego?


Post Wysłano: 03 lip 2011, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

była wyciagana pompa wtryskowa bo spod kryzy leciał olej... czy moze byc to spowodowane złym ustawieniem zapłonu???


Post Wysłano: 03 lip 2011, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Na pewno nie błędnym ustawieniem zapłonu. To jest sprawa czysto elektryczna. Dlaczego zakładaliście nowe wiązki elektryczne?


Post Wysłano: 03 lip 2011, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

z rok temu była taka sprawa ze po odpaleniu auto wkrecało sie na maksymalne obroty kopciło na czarno i gasło przetarł sie przewod o koło od alternatora i były takie objawy..


Post Wysłano: 04 lip 2011, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
Na pewno nie błędnym ustawieniem zapłonu. To jest sprawa czysto elektryczna. Dlaczego zakładaliście nowe wiązki elektryczne?

Ja bym jednak ten zapłon sprawdził bo objawy pasują .


Post Wysłano: 05 lip 2011, 0:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Tez podparlbym teorie sprawdzenia zaplonu, szczegolnie niedokreconych dostatecznie srub na kole zebatym pompy . Pozatym sprawdzenie poczatku wtrysku nie zajmuje duzo czasu w porownaniu z szukaniem usterki elektrycznej .


Post Wysłano: 06 lip 2011, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Ustawienie zapłonu to raczej wpływałoby na pracę silnika od samego odpalenia a przy tym błędzie pojawiają się problemy przy wyższych obrotach. Daj znać jak tam postępy?


Post Wysłano: 06 lip 2011, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

byłem w popowie na komputerze i pompiarz okreslił to tak ze moze byc suche paliwo kazał dolac oleju do zbiornika paliwa. zapłon ustawiony na zero ale piorko mogło byc zle usawione przy składaniu pompy. i o 1,5 stopnia przyspieszyc. ale teraz nie mamy czasu na to bedzie chwila to bedzie to poprawione. Bład wykasował sie bez problemu czyli cały czas nie jest aktywny


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: