Cytuj:
Chłopie większej bzdury nie słyszałem - pod czarnym korkiem masz mieć pusto ew. śladowe ilości płynu , jak jest dużo to uszczelka pod głowicą lub tuleja do wymiany.A z korkiem - jak masz dziurawy to obniża ci się temp. wrzenia do 100 stopni , przy dobrym temp wrzenia jest 110-120 stopni zależnie od modelu
Kolego to ja nie wiem.
2tyg temu spotkałem na postoju takiego samego mana rówierz solówkę i jego kierowca twierdził że mam brak płynu w zbiorniczku z korkiem czarnym.Dla porównania zobaczyłem jak on ma i wszystkie te komory miał zalane płynem
A co do dziurki którą z robiłem w korku to z tego co się dowiedziałem to nic nie szkodzi.
W moim przypadku to lepiej bo jak się zagrzeje to płyn wycieka przez dziurkę.A nie jak wcześniej przez pęknięcia
Co do przegrzewania się to myślę ze termostat bo od zakupu nie był wymieniany