_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Mam pytanie:
Jak wymienić wisko w Actrosie 1840. W Mi-Trans powiedzieli mi po podaniu VIN-u że osobno jest wisko a osobno wiatrak, jest jakaś metoda na to? Nadmieniam, że ciągnik wyposażony jest w retarder - o ile to może coś wnosić do sprawy.
Dziękuję z góry.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Obudowe przynajmniej odpiąć i wyjąć razem z wentylatorem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Możesz też wyjąć chłodnice i je umyć nie zaszkodzi.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ale ona sie zabija od zewnątrz, a nie jest ją trudno wyjać 4 śruby zbiorniczek przewody i do góry
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
witam.
koledzy mam problem z rozszyfrowaniem jednego błędu chodzi o HZR 0 0503.
ze skrótu literowego wnioskuję że jest to coś związane z układem ogrzewania. autko to actros 2648 1999rok. dodam że było więcej błędów(na pozostałe znalazłem odpowiedź w sieci) i były one spowodowane zaśniedziałymi stykami bądź przegniłymi przewodami. czy to bolączka większości starszych actrosów czy to indywidualny przypadek ?
z góry dziękuję i pozdrawiam
W samym błędzie Ci nie pomogę, ale tak, jak pisałeś - jest to sprawa związana z ogrzewaniem.
A co się tyczy awaryjności Actrosów - zwłaszcza elektryki: jeździłem 3 różnymi, przebiegi od 850 tyś km do 1,1 mln i tylko w jednym (najstarszym, '99r produkcji) przegniły kable w skrzynce elektrycznej która znajdowała się w skrzynce z akumulatorami - wersja ADR.
Układ HPS to bardziej skomplikowana sprawa której nawet ja nie pojmuje.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam, mam problem z jednym Actrosem mp1 1843 mianowicie gdzie na układzie paliwowym są zaworki zwrotne?? miałem wczoraj problem przy jednym aucie z wymianą filtra paliwa, po wymianie filtra pompka pompowała ale nie mogła dobić układu i auto odpalało i gasło, dopiero jak przytkałem na moment powrót, układ się nabił a samochód odpalił.
Jeden na ręcznej pompce drugi pod żółwiem taki gruby przewód paliwowy jest do niego podłączony taka jak by redukcja wkręcona w blok kolo 3 pompowtrysku z prawej strony z tyłu. Sprawdź jeszcze podstawę filtra paliwa bo miałem tak że ona była uszkodzona a nie zaworek.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Witam, jakie ma być ciśnienie oleju na wolnych obrotach na ciepłym silniku?? w 3 autach mam cały czas 5 a w jednym jest 5 przy odpaleniu a po nagrzaniu schodzi do 3 i tak się trzyma na wolnych w momencie dodania gazu idzie na 5 ale czy to normalne czy już pompa powoli umiera/.
4.2 wychodzi jak jest silnik w dobrym stanie, 5 jest standardowo na zimnym.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Czyli 4,2 na nagrzanym silniku na biegu jałowym A pytanko ma ktoś patent ( przyrząd jak jest zbudowany) żeby zblokować silnik bo musze uszczelniacz wału wymienić i chciałem na zamachu go zblokować ale ciężko coś sensownego wymyśleć.
Już sprawa załatwiona, kupiłem blokade w serwisie.
Na obudowie sprzęgła od dołu masz taki dekielek na dwie śruby m8. Wpuszczasz tam kogoś z łyżką do opon i ci blokuje za dwa piwa a nie za 400zl za blokadę. Możesz też bieg wrzucić kluczem 13 na wybieraku po prawej stronie skrzyni.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę