Cytuj:
Jeszcze jedno pytanko z mojej strony. Mam okazje kupić samochód KIA K2700 2,7 silnik 200000km przebiegu, pomyślałem o przedłużeniu ramy zrobieniu plandeki i w drogę. Co sądzicie o tym samochodzie jak się sprawuje i czy po takiej przeróbce w ogóle będzie się spisywał tak jak inne samochody pod plandeką.
Pozdrawiam
Cytuj:
Ciasno w środku, nisko się siedzi, ale jest dość cicha. Czasem zdarzają się problemy z turbosprężarką ('nasza' tak miała), ale generalnie silniczek dynamiczny.
Tyle wiem, miałem okazję zrobić nią tylko tysiąc km.
I trochę dokuczają te świszczące lusterka. ]
Czytaj co pisze kolega kizo. chodzi o kianke II z silnikiem 2700 bez turbiny, tobie zapewne chodzi o 2500tci.
Jeśli chodzi o auto nie do zarżnięcia silnik, ale idą pierdoły takie jak rozróżnik, alternator, tylne światła (ta cała kostka z tyłu to dno) trzeba też pilnować wszystkich wymian olejów itp części eksploatacyjnych sprzęgło średnio na 150k przebiegu. Słabym punktem tych silników jest także chłodnica więc uważaj na temperature oraz na stan wszystkich węży od chłodnicy. Z przebiegiem 200k spokojnie możesz brać to auto, jednak o międzynarodówce zapomnij bo nie jest to typowy wół roboczy jak master czy inne średnia prędkość to 90km/h z ładunkiem nie większym niż 1100 kg więc jedyne co to krajówka na której mój ojciec jebn** tym autem grubo ponad milion km. To mówi samo za siebie.
_________________
#ircownia
This is an attack!
Być prawdziwym Polakiem znaczy dbać o swój język Ojczysty!