Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 kwie 2011, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

i nowa "tramwajarka" z Goldhofera..... szkoda ze FH jest bez WSK 400......

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 17 kwie 2011, 9:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 11:41
Posty: 146
GG: 0
Samochód: MB Actros MP2 MS i tak MAN lepszy
Lokalizacja: Łódź

Obrazek


Post Wysłano: 15 maja 2011, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Odświeżam trochę temat, widziałem dziś zestaw z Panasa na parkingu przed Sochaczewem z prawdopodobnie elementem wiatraka, w każdym bądź razie jak ktoś posiada zdjęcie to będę wdzięczny za wrzucenie bo nie zdążyłem cyknąć.
Pozdro


Post Wysłano: 31 maja 2011, 16:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 maja 2011, 8:12
Posty: 18
Samochód: zależy co żona pozwoli zwiąść :)

"r" 25.11.2007
Cytuj:
lata sam, ma licencje. Samolot? podobno do szybkiego dostarczania kierowcow gdzieś w trasę i oglądania niektórych ładunków. ale glownie do latania nad zamosciem. aha, cesna 182 ma predkość przelotową 400 kmh, więc godzinka i jesteśmy w warszawie jak cos trzeba zalatwić
ludzie jak czasami macie pisać głupoty to nie piszcie wcale :twisted: prędkość max 320 z hakiem, przelotowa 270 a nie żadne 400 :lol:


Post Wysłano: 18 cze 2011, 0:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2010, 9:27
Posty: 135
Samochód: VOLVO

Cytuj:
FH16 700 :D
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
wczoraj wczesnym poludniem widzialem to cacko na A4 przed bramkami w Katowicach- jechal jakis mlodo wygladajacy chlopak z 2 kompanem...widziaelm juz kilkadziesiat razy FH 700, glownie w czarnym kolorze, ale ta czerwien czy to wisnia opuscila mi kopare na kierownice :shock: akurat ruszalem z bramek i o malo nie wjechalem na betony przy budach, tak sie zapatrzylem, widok lepszy niz na jakies mlode laski :lol:

_________________
"Nigdy nie stawaj się aż takim ekspertem, by przestać się dalej uczyć. Postrzegaj życie jako ciągłą naukę...


Post Wysłano: 29 cze 2011, 16:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Zapewne nowy nabytek bo Volvo jeszcze na próbnych blachach, oczywiście jest to FH700 :D . Spotkany na stacji Orlen koło Gdańska. Skład robi piorunujące wrażenie.

Obrazek

Obrazek

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 26 lip 2011, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 0:23
Posty: 5
GG: 17815094
Lokalizacja: LKS

Ciekawe kiedy ujrzymy Scanie R730 u Panasa:)

_________________
"A mnie się marzy moi mili trakera życie, wielkie auto i szosa gładka jak aksamit.
Wciąż o tym myślę, w każdej chwili..."





"Volvo i Scania, to ciężarówka nie do zajechania, Iveco i Renówka, to gó*** nie ciężarówka"


Post Wysłano: 26 lip 2011, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Cytuj:
Ciekawe kiedy ujrzymy Scanie R730 u Panasa:)
Raczej nie ujrzymy. :wink:

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 27 lip 2011, 0:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Też tak myślę ,że po przygodach z Queen już Scania u nich nie zagości :wink:

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 28 lip 2011, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

A możesz przybliżyć jakie to były te przygody?


Post Wysłano: 28 lip 2011, 15:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Z tego co wiem to były jakieś duże problemy z skrzynią.

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 02 sie 2011, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 0:23
Posty: 5
GG: 17815094
Lokalizacja: LKS

Koledzy, jak ktoś wie, to niech powie coś konkretniej o co chodziło??

Swoją drogą wcale się nie dziwie, mój brat stał gdzieś na jakimś serwisie, i w tym czasie ciągnik od "Panasa" przyjechał (FH 520) na jakąś dolegliwość, nie powiem, auta piękne, ale to co brat zobaczył na mostach to była tragedia, farba nie była zdrapana, tylko stopiona :shock: fakt, to wina gabarytów, ale skoro takie coś się z mostami dzieje, to nie ma się co dziwić, że były problemy ze skrzynią w Scanii, prędzej czy później będą i problemy z Volvami. Nie to żebym był zwolennikiem Scanii, mówię tylko co uważam.

_________________
"A mnie się marzy moi mili trakera życie, wielkie auto i szosa gładka jak aksamit.
Wciąż o tym myślę, w każdej chwili..."





"Volvo i Scania, to ciężarówka nie do zajechania, Iveco i Renówka, to gó*** nie ciężarówka"


Post Wysłano: 02 sie 2011, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 lip 2009, 13:14
Posty: 242
Samochód: Pilot'olot
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdańska

Nie zgodzę się z tobą. Taka scania to nie jest standardowy ciągnik który kosztuje 70tys euro. To jest specjalny ciągnik za grubo ponad 100tys euro stworzony do takiej pracy i takie rzeczy nie mają prawa się z nim dziać. A co do mostu w volvo farba farbą ale jakoś nie słychać ,żeby coś się z nimi działo.

_________________
Transport ponadnormatywny "KONKEL"

www.utkonkel.com.pl


Post Wysłano: 03 sie 2011, 0:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 0:23
Posty: 5
GG: 17815094
Lokalizacja: LKS

Mimo wszystko różne rzeczy się zdarzają. Wiele czynników mogło się do awarii przyczynić, bez względu na przeznaczenie ciężarówki. Co do Volva to miejmy nadzieje że wogóle się nic nie będzie działo, w każdym bądź razie dla mnie nie jest normalne żeby farba na dyfrze się stopiła. Może tak ma być, nie wiem.

_________________
"A mnie się marzy moi mili trakera życie, wielkie auto i szosa gładka jak aksamit.
Wciąż o tym myślę, w każdej chwili..."





"Volvo i Scania, to ciężarówka nie do zajechania, Iveco i Renówka, to gó*** nie ciężarówka"


Post Wysłano: 03 sie 2011, 5:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
za grubo ponad 100tys euro
Za tyle to dobrą osobówkę już kupi 8)

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 06 sie 2011, 14:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2011, 17:54
Posty: 125
GG: 0
Samochód: R440
Lokalizacja: [SG]--[SGL]

Post Wysłano: 29 wrz 2011, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2010, 13:24
Posty: 3
GG: 0
Samochód: golf II

witam
powie ktoś jakie są tam zarobki?


Post Wysłano: 02 lis 2011, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 17:29
Posty: 27
GG: 0
Samochód: Renault Master

Firma działa przy podnoszeniu samolotu na Lotnisku w Warszawie . Bardzo ładnie się reklamują .
Mercedes Sprinter z wielkim banerem na głównym tle w tvn 24 .


Post Wysłano: 02 lis 2011, 20:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:35
Posty: 127
GG: 0

Tez widziałem ten baner ale zastanawiam sie co oni tam beda robic z tym samolotem ...
Naczepa go przewioza?


Post Wysłano: 02 lis 2011, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

"02.11. Warszawa (PAP) - Podniesienie samolotu ważącego ok. 80 ton dla dźwigu, który może podnieść nawet 300 ton, to żaden problem - powiedział PAP Zbigniew Odnous z firmy Gastel Żurawie, której dźwig pracuje przy usuwaniu z pasa warszawskiego lotniska Chopina maszyny Boeing 767.

"Jeszcze nigdy nie podnosiliśmy samolotu. Ale nasze żurawie pracowały m.in. przy podnoszeniu przęseł mostu czy bunkrów żelbetowych, ważących nawet kilkaset ton" - powiedział PAP Odnous. Wyjaśnił, że wynajęty od firmy Gastel Żurawie dźwig pracujący na lotnisku Chopina ma udźwig 300 ton.

Podkreślił, że z technicznego punktu widzenia podniesienie samolotu ważącego ok. 80 ton to żaden problem. Problemem jest tylko uchwycenie kadłuba w odpowiednim miejscu. Odnous przyznał jednak, że jego firma nie ma wpływu na technikę podnoszenia maszyny.

"Zamówiono u nas tylko sprzęt i ludzi, ale o technice podnoszenia decydują specjaliści od samolotów. Była propozycja podnoszenia kadłuba przez dwa żurawie, co też nie jest dla nas żadnym problemem, ale na razie pracuje jeden" - powiedział PAP Odnous.

Wyjaśnił, że początkowo planowano podniesienie kadłuba samolotu na 1,5 metra i położenie na naczepie kołowej, która przewiozłaby go we wskazane miejsce. Dodał, że rozważana jest także inna opcja - podniesienie samolotu na tyle, by spróbować wysunąć mu podwozie.

"Nie ma też problemu z pracą zespołową żurawi, mogą naraz pracować nawet trzy. Niektóre mają udźwig nawet 600 ton" - zaznaczył.

Dodał, że pełna nazwa maszyny, która od godz. 5 rano w środę jest na stołecznym lotnisku, to "Żuraw samochodowy Grove GMK 6300". Najczęściej pracuje przy pracach konstrukcyjnych i budowlanych.

We wtorek po południu na warszawskim lotnisku, z powodu awarii układu hydraulicznego i niemożności wysunięcia podwozia lądował "na brzuchu" Boeing 767-300 ER PLL Lot lecący z Newark w stanie New Jersey. Nikt z 220 pasażerów i jedenastoosobowej załogi nie odniósł obrażeń. Samolot wciąż znajduje się na pasie startowym, port lotniczy Okęcie pozostaje zamknięty. (PAP)"

Chyba byla naczepa w pogotowiu ...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: