Strona 15 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 1739 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 sie 2011, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Interesują mnie naczepy wywrotki z automatycznie rozciąganą plandeką - jeździ ktoś na takiej naczepie? Ciekawa sprawa. Ja dziennie muszę zakładać i zwijać plandekę średnio 8 razy także uciążliwe bardzo. Może jakieś fotki. Czy kupując naczepę można zażyczyć sobie za opłatą taką plandekę? Czy raczej firmy nie robią tego.
Langendorf kiedyś to robił. Dobra sprawa jak materiał był w miarę sypki i nie wystawał ponad obrys naczepy. W przeciwnym razie łopatologia.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 02 wrz 2011, 18:01
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Naczepy Kempf to są Niemieckie ?


Post Wysłano: 02 wrz 2011, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Naczepy Kempf to są Niemieckie ?
Tak, dokładnie z Bad Marienberg.


Post Wysłano: 02 wrz 2011, 20:46
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Dzięki za odp :wink:


Post Wysłano: 14 wrz 2011, 20:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

A czy ktoś z was spotkał się w Europie z tego typu wywrotkami: http://www.youtube.com/watch?v=3MWyXiGe ... re=related - przykłady rozładunków od minuty 2:20 ale chodzi mi głównie o tą taśmę, która przesuwa ładunek widać ją w 3:26 minucie. Ciekawa sprawa, naczepy nie trzeba podnosić do gór zawsze jest stateczna. Nie ma kiprowania pod linami. Jak widać można nawet wyładowywać masę asfaltową w trudnym terenie. Ciekawe czy jakaś firma w Europie pokusi się o takie naczepy?


Post Wysłano: 14 wrz 2011, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2008, 18:33
Posty: 37
GG: 0
Samochód: Daf XF 95.480

Cytuj:
Ciekawe czy jakaś firma w Europie pokusi się o takie naczepy?
Swego czasu widywałem tego typu naczepy jak woziły odpady komunalne z krakowskiego oddziału VanGansevinkel na składowisko odpadów ZGK Bolesław w Bukownie, pewnie wożą dalej.


Post Wysłano: 15 wrz 2011, 14:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Tylko, że taka naczepa na pewno jest co najmniej tonę cięższa od tradycyjnej z siłownikiem.


Post Wysłano: 15 wrz 2011, 21:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Mało opłacalna... Za dużo waży...

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 16 wrz 2011, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Nadała by się, np. do wożenia mas bitumicznych do tuneli, wiadome, tam nie da rady tradycyjną wywrotką zaopatrzyć rozściełacza asfaltu.


Post Wysłano: 17 wrz 2011, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Nadała by się, np. do wożenia mas bitumicznych do tuneli, wiadome, tam nie da rady tradycyjną wywrotką zaopatrzyć rozściełacza asfaltu.
Taa.. gumową taśmę pod masę bitumiczną..... :lol:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 17 wrz 2011, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Cytuj:
Nadała by się, np. do wożenia mas bitumicznych do tuneli, wiadome, tam nie da rady tradycyjną wywrotką zaopatrzyć rozściełacza asfaltu.
Taa.. gumową taśmę pod masę bitumiczną..... :lol:
Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o taki sposób rozładunku, a nie o taką naczepę. Gumową taśmę można by było czymś innym zastąpić.


Post Wysłano: 17 wrz 2011, 23:16

I chciałbym zobaczyć kolego jak skrobiesz te wszystkie ruchome elementy z przyklejonej masy..... :lol: Zwykły kiper czasami ciężko było oskrobać,ale na szczęście są jeszcze koparki z łyżką do skarpowania :D


Post Wysłano: 18 wrz 2011, 10:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Cytuj:
I chciałbym zobaczyć kolego jak skrobiesz te wszystkie ruchome elementy z przyklejonej masy..... :lol: Zwykły kiper czasami ciężko było oskrobać,ale na szczęście są jeszcze koparki z łyżką do skarpowania :D
http://www.youtube.com/watch?v=uyQJ2_-3zNo - jakimś cudem wożą jednak masę


Post Wysłano: 18 wrz 2011, 11:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ta masa, którą wożą na filmiku jest bardziej sucha i sypka niż ta stosowana w Polsce.


Post Wysłano: 18 wrz 2011, 12:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Wy tu się zastanawiacie nad kiprowaniem w tunelu a wystarczy recykler czy jak się dokładnie ta zabudowa nazywa.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 18 wrz 2011, 17:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Takie naczepy są dostępne u nas ..tylko są 2 razy droższe od zwykłych naczep z siłownikiem. . I przede wszystkim w ciągniku musi być inna hydraulika .. Widziałem że u Kołcza jest parę takich naczep .. mają coś 60-70 m3 pojemności . .

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Post Wysłano: 30 wrz 2011, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
Wy tu się zastanawiacie nad kiprowaniem w tunelu a wystarczy recykler czy jak się dokładnie ta zabudowa nazywa.
Rozrzutnikiem też da rade :lol:


Post Wysłano: 05 gru 2011, 0:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Ktos moze spotkal sie w Polsce lub w Europie z takim typem wywrotki?
Obrazek
Jest to rozwiazanie bardzo czesto spotykane w USA wywrotka o konstrukcji samonosnej co znaczaco redukuje mase wlasna .


Post Wysłano: 05 gru 2011, 1:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Przy podnoszeniu naczepa sama się podciąga do samochodu czy wózek w naczepie jest na hamulcu i cofamy ciągnikiem?
W Polsce raczej mało jest takich "wynalazków" i mógłbyś :D je zliczyć na palcach u ręki


Post Wysłano: 05 gru 2011, 18:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Ma ktos moze namiary na kogos kto uzywa wlasnie taki typ naczepy w kraju?


Przy podnoszeniu naczepa sama się podciąga do samochodu czy wózek w naczepie jest na hamulcu i cofamy ciągnikiem?


To zalezy od kierowcy. Ciagniki w USA maja recznie sterowany hamulec naczepowy (dziala tak samo jak roboczy tylko na naczepe) i jesli go uzyjemy a ciagnik ma zwolniony hamulec parkingowy to naczepa w trakcie kiprowania podciagnie ciagnik do siebie. Jak zaciagniemy parking na ciagniku a naczepa bedzie miala zwolniony parkingowy ( tam sa dwa osobne dzwignie sterujace) bedzie sytuacja odwrotna. Technika jest zalezna od wielu rzeczy ale bardzo ulatwia zycie mozna np odepchnac ciagnik opadajaca naczepa co czasami przy braku trakcji na ciagniku pomaga ruszyc z miejsca. Najwiekszym minusem takiej konstrukcji jest niestabilnosc takiej naczepy w trakcie rozladunku (stoi na ostatniej osi) ale najwiekszy plus jakim jest masa wlasna wygrywa w tym bilansie. Naczepy 2 osiowe o kubaturze 23 m3 waza 3600-3800 kg a taka jak na zdjeciu o kubaturze 37 m3 waza 4500-4800 kg. Co o tym sadzicie?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 15 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 113 14 15 16 1739 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: