Witam. jeśli twoja wersja nie ma mechanizmu itc ( najczęściej on jest w wersjach kupionych od pks-u) to sprawa jest prosta...sprawdziłeś dolot, sprawdż wydech, i zostaje nam sprawdzenie pompy i wtrysków...sprawdż też membrane z tyłu pompy do której ma dochodzić podciśnienie z kolektora...co do obrotów proponuje odłączyć serwomechanizm ogranicznika i dopiero zobaczyć ile ma obrotów...ale przy jeżdzie ciężarówką 2tyś obr powinno wystarczyś bez problemu bo to daleko za zielonym polem...pozdro...aha jeśli nie ma problemów z paleniem to zacznij raczej od wtrysków niż od pompy ...do tego jeszcze nie zapomnij o ustawieniu zaworów...i pompy wtryskowej jeśli nie wiesz czy ktoś coś robił wcześniej...
_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/