Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sie 2011, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Witam kupiłem Renówkę i tak jak przewidywałem zaczęły się problemy ... Generalnie auto nie wkręca się powyżej 2000rpm jest mułem z ładunkiem 24t nie ma mowy o wyprzedzaniu ani tym podobnych rzeczach , przy ładunku 24t potrafi pochłonąć 41l ..!!!!???!!! przy ładunkach w okolicach 16-18 t zszedłem ze spalaniem w okolice 36-36,5 l i na koniec trochę kopci pod ładunkiem - linka od gazu wyregulowana , nie ma kompletnie żadnego luzu itp , dźwigienka na pompie chodzi w pełnym zakresie , dolot i wylot intercoolera sprawdzony ( wszystko szczelne ) , zastanawia mnie troszkę górski bo nie da się nim zgasić motoru na postoju i myślę czy przypadkiem przepustnica nie jest przestawiona i przypadkiem nie dławi auta bo w okolicach kolektora jest nalot od sadzy .

Generalnie obstawiam też pompe i wtryski - zrobie to ale w ostateczności

Może ktoś miał podobny problem ? i doszedł z nim do ładu .

Pozdrawiam

_________________
https://t.me/pump_upp


Post Wysłano: 29 sie 2011, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Witam. jeśli twoja wersja nie ma mechanizmu itc ( najczęściej on jest w wersjach kupionych od pks-u) to sprawa jest prosta...sprawdziłeś dolot, sprawdż wydech, i zostaje nam sprawdzenie pompy i wtrysków...sprawdż też membrane z tyłu pompy do której ma dochodzić podciśnienie z kolektora...co do obrotów proponuje odłączyć serwomechanizm ogranicznika i dopiero zobaczyć ile ma obrotów...ale przy jeżdzie ciężarówką 2tyś obr powinno wystarczyś bez problemu bo to daleko za zielonym polem...pozdro...aha jeśli nie ma problemów z paleniem to zacznij raczej od wtrysków niż od pompy ...do tego jeszcze nie zapomnij o ustawieniu zaworów...i pompy wtryskowej jeśli nie wiesz czy ktoś coś robił wcześniej...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 29 sie 2011, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Kolego a ten serwomechanizm ogranicznika to ta pucha z dźwigienką zaraz za pompą - patrząc w tył auta ? bo jeśli tak to jak ostatnio patrzyłem to jest odłączone - wygląda to tak jak by były zdjęte jakieś sprężyny albo cięgna dochodzące do dźwigienki na pompie - myślałem że to tempomat bo nie idzie albo nie umiem go włączyć (kanciata decha) , jeśli chodzi o luzy to chce się wziąć za to w ten weekend jak zjade do domu bo jak narazie to do końca tygodnia jeżdżę . Gdzieś słyszałem że musi być 0,5 na ssącym i 0,8 na wydechu . Aha - ogranicznik nie działa .

pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź

_________________
https://t.me/pump_upp


Post Wysłano: 29 sie 2011, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

no nie działa ogranicznik bo masz zdjęte właśnie to ciegło...na dźwigni od pompy powinna być taka huśtawka..kawałek płaskownika na obu końcach z otworami pod jeden zakręsona jest linka pod drugi koniec dźwignia od serwomechanizmu...w zależności kto się produkował wcześniej możesz mieć to lub nie..ogranicznika nie naprawiaj bo szkoda prądu ...zaraz się rozleci...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 01 wrz 2011, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2011, 20:48
Posty: 28
GG: 0

Kolego ta renia ma ITC z tego co piszesz to ono najprawdopodobniej jest przyczyną . Mogło się zaciąć ale może wystarczy wyregulować początek wtrysku


Post Wysłano: 02 wrz 2011, 16:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Kolego a w którym miejscu to itc jest ?

_________________
https://t.me/pump_upp


Post Wysłano: 06 wrz 2011, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2011, 20:48
Posty: 28
GG: 0

ITC znajduje się w kole zębatym napędu pompy wtryskowej


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: