Blokuje mi się koło na ostatniej osi, z ABS jest coś pokręcone, więc nie jest nawet podpięty kabel z ciągnikiem. Hamulce tarczowe, można to jakoś wyregulować?
Możesz trochę rozregulować zaciski, tylko że wtedy musisz się liczyć ze słabszym hamulcem i zapewne po jakimś czasie zacisk sam się wyreguluje.
Polecam wykonać naprawę ABSu, ponieważ hamulce tarczowe zwykle są już wyposażone również w EBS a tym samym gdy występują jakieś błędy zaczynają się dziać 'cuda' z hamulcem.
A więc tak, czujnik od ABS-u był odłączony, więc nie podpinałem nawet kabla, naczepa hamowała dość ostro, kabel podłączyłem i odziwo było normalnie, jakiś czas temu miałem rozładunek na nieutwardzonej drodze i się zakopałem, po wyjechaniu z piachu deptam i znów to samo. Byłem na komputerze i gość mówi że dwa czujniki uszkodzone, oba wymienione, i jak wcześniej, bez poprawy. Co dziwniejsze wcześniej przed zakopaniem było normalnie. Czy możliwe że komputer od naczepy zwariował, gdy koła od auta się kręciły a od nczepy nie? Auto było na kompie i jest OK, ABSy są. W ogóle nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu, byłem u kilku mechaników i każdy ma inną teorię.
Jest taka duża wtyka do modulatora. Zajrzyj tam, może jest zielono, przynajmniej ja tak kiedyś miałem. Zanim się elektryk połapał, pół instalacji było wymienione.
Schmitki juz nie ma modulator był OK, elektrozawór od siły hamowania był do wymiany, raz działał raz nie. Naczepa była z 2000 roku, tam był jakiś starszy typ tych elektorzaworów, teraz niby nowsze wkładają.
Cytuj:
A zaciski pracują poprawnie
popsuł się ale na pierwszej osi. Ogólnie nigdy więcej Schmitza.
Przecież Kogel i inne naczepy to to samo osie saf,mb,bpw,ror pneumatyka wabco, knorr to czy to będzie ta marka czy inna to jeden pies. Jak sie dba tak sie ma.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Przecież Kogel i inne naczepy to to samo osie saf,mb,bpw,ror pneumatyka wabco, knorr to czy to będzie ta marka czy inna to jeden pies. Jak sie dba tak sie ma.
Zgadza się, ale Schmitka jest "miękka", tylne aluminowe słupki lubia pękać, drzwi panelowe to na nasze drogi złe rozwiązanie, dodatkowo tylko 10 punktów do mocowania ładunku (fakt to była naczepa z 2000r). duży plus to ocynk. Osobiście przypasowała mi Krone.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę