Strona 21 z 28 [ Posty: 551 ] Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2328 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 paź 2011, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Panowie, niedługo wyjeżdżam w pierwszy długi kurs na unie. Tydzień lub dwa, zobaczę jak się dogadam z szefem.

Do zabrania mam -
- butla gazowa z palnikiem
- bańka na wodę
- jedzenie (zupki/konserwy/słoiki)
- czajnik/rondel/sztućce/deska do krojenia
- ciuchy
- kosmetyki/ręcznik
- mapa papierowa/gps

Co jeszcze ? Jakieś pieczywo wezmę z kraju, jak braknie to się dokupi za granicą.
Pieniądze, ile najlepiej wziąć ? Tak żeby było na prysznice itd.

Jak macie zamiar robić z siebie debili żeby potem dostać się na złote usta to sobie darujcie :D

Pytam tych którzy jeżdżą już jakiś czas i mają rozeznanie w temacie.


Post Wysłano: 11 paź 2011, 20:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Zapasówka, klucz do kół, dobry i mocny podnośnik, zestaw kluczy rozmiar od 12 do 19 najlepiej, żarówki, bezpieczniki, pasy do zabezpieczenia ładunku.
Gatki masz, zupki też, nic tylko porządnie zrobić kupę przed wyjazdem i jechać.

Ojro...to zależy mi wystarczyło zawsze 30-80 w zależności gdzie i na jak długo się jechało. W sumie to na więcej sobie pozwolić zwykle nie mogłem ani nie chciałem, więc brałem tylko tyle (w razie mandatów mieliśmy kartę)

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 12 paź 2011, 9:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Samochód nówka salonówka, także większość z tych rzeczy powinien mieć. Oczywiście wezmę skrzynkę z narzędziami, nasadówki, śrubokręty etc.


Post Wysłano: 12 paź 2011, 13:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Tak przeczytałem wcześniejszy wątek na temat ilości kilometrów przejechanych na busie 3,5 t i się za głowę chwyciłem, jeszcze tobie kolego Orys wierzę w te przejechane kilometry (chociaż nie do końca bo ja jeśli w ciągu doby zrobiłem 1100 km to byłem w niebo wzięty, ale tu nie chodzi o wiarę) , ale w 37 tyś. kilometrów na miesiąc to w życiu nie uwierzę w jednego kierowcę (ten ktoś musiał by się rozdwoić, a gdzie w tym za i wyładunki). Na temat tego że to brak odpowiedzialności, i niszczenie rynku wypowiadał się nie będę bo to szkoda słów. Jak to kiedyś mój kolega powiedział że dla Polskiego kierowcy nie ma granic których nie dało by się przekroczyć. Moje najlepsze wyniki na krajówce to około 12- 13 tyś na miesiąc za dobrych czasów. A co do twojego pytania kolego Bartosz to weź ze sobą na pewno trochę więcej ubrań i pieniędzy bo może się zdarzyć że pojedziesz na dwa tygodnie ,a wrócisz po czterech. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 12 paź 2011, 16:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Bartosz a jaką furą będziesz śmigał?? Weź ze sobą jeszcze nawigacje i atlas w razie problemów z nawigacją.

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 12 paź 2011, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 15:45
Posty: 171
GG: 112
Samochód: Duzy?
Lokalizacja: Olsztyn czy jakoś tak

Panowie i Panie mam pytanie.Zabezpieczacie jakoś szoferkę przed intruzami?W dużych zabezpieczalem pasami metodą drzwi do drzwi :P A z małymi nie miałem do czynienia ale w krótce się to może zmieni bo szukam takowej pracy lecz nie wiem czy w woj.warmińsko-mazurskim są jakieś firmy.Może ktoś coś zna jakieś firmy z mojego woj?Ewentualnie coś na granicy województw warmińsko-mazurskiego z pomorskim?
Z góry dzięki za odpowiedzi.


Post Wysłano: 12 paź 2011, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2009, 13:15
Posty: 277
GG: 9969996
Lokalizacja: Dankowice, Bielsko-Biała,Edinburgh

Nie stawaj raczej na takich na 1 rzut oka mało bezpiecznych parkingach. Domykaj szyby w drzwiach, spinanie pasem przez środek raczej nie ma sensu bo bus jest mały wystarczy rozbić szybę i już się do środka dostanie.

_________________
''Musisz sobie zadać jedno zaje*iście ważne pytanie. Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.''


B,C,KW,ADR, wózki widłowe, E w trakcie|| Niestety przecieranie szlaków zachodniej europy za sterami mastera :(


Post Wysłano: 13 paź 2011, 2:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
Tak przeczytałem wcześniejszy wątek na temat ilości kilometrów przejechanych na busie 3,5 t i się za głowę chwyciłem, jeszcze tobie kolego Orys wierzę w te przejechane kilometry (chociaż nie do końca bo ja jeśli w ciągu doby zrobiłem 1100 km to byłem w niebo wzięty, ale tu nie chodzi o wiarę) , ale w 37 tyś. kilometrów na miesiąc to w życiu nie uwierzę w jednego kierowcę (ten ktoś musiał by się rozdwoić, a gdzie w tym za i wyładunki). Na temat tego że to brak odpowiedzialności, i niszczenie rynku wypowiadał się nie będę bo to szkoda słów. Jak to kiedyś mój kolega powiedział że dla Polskiego kierowcy nie ma granic których nie dało by się przekroczyć. Moje najlepsze wyniki na krajówce to około 12- 13 tyś na miesiąc za dobrych czasów. A co do twojego pytania kolego Bartosz to weź ze sobą na pewno trochę więcej ubrań i pieniędzy bo może się zdarzyć że pojedziesz na dwa tygodnie ,a wrócisz po czterech. Pozdrawiam Wilk 09 8) .
37000 km - to jakieś 20 000 mil. U nas tyle busy robią niektore na miesiąc, ale one jezdża 24 na dobę, tylko kierowcy się zmieniają. Weź jednak pod uwage, ze my w krajach z taką infrastrukturą drogową jak Polska jestesmy sporadycznie.

Po moim "rekordzie" szef mi dał bez pytania wolne, nikt tak nie da rady jeździć na stałe.

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 13 paź 2011, 9:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

A jak to wygląda z płatnościami na autostradach ? Jest możliwość płacenia takimi kartami jak DKV ?

Co do samochodu to nowy Masterek.


Post Wysłano: 13 paź 2011, 15:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Cytuj:
A jak to wygląda z płatnościami na autostradach ? Jest możliwość płacenia takimi kartami jak DKV ?

Co do samochodu to nowy Masterek.
Jest możliwość DKVką, przed bramkami masz pokazane rodzaje obsługiwanych kart.
Przy zakupie samej karty też jest to wyszczególnione jakich opłat możesz dokonywać i gdzie.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 13 paź 2011, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Dobra, dzięki za pomoc :)


Post Wysłano: 13 paź 2011, 19:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
A jak to wygląda z płatnościami na autostradach ? Jest możliwość płacenia takimi kartami jak DKV ?

Co do samochodu to nowy Masterek.
My płacimy prawie wszędzie i prawie za wszystko shellem. Nie tylko za autostrady i myta, ale czesto i promy, spedycje, płyn do spryskiwaczy, żarowki i takie tam.

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 14 paź 2011, 12:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2011, 13:08
Posty: 61
GG: 0

orys, przeczytałam to co napisałeś w różnych działach. Przez 14 miesięcy pracowałam w takiej firmie. Właściciele francuzi, firma zarejestrowana w Belgii. Standardem było dwóch kierowców na jednym aucie. Na ogół kółka Wrocław - Luksemburg - Wrocław. Później drugi kierowca wsiadał i jechał do Rumunii, Bułgaria, rzadziej Węgry, Czechy, Słowacja. Woziliśmy przede wszystkim różnego rodzaju rzeczy towary do sklepów jubilerskich.

Rozmowa była w hotelu Wrocław. Najbardziej zapamiętałam z niej że jest możliwość lotu z paczkami właśnie do Meksyku. chociąż ja ani nikt z PL takiej przesyłki nie miał.


Post Wysłano: 14 paź 2011, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

To nie do końca to samo, my nie wozimy rzeczy wartościowych (w tym sensie, ze takich, które warto ukraść) ;-)

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 21 paź 2011, 13:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:35
Posty: 48
GG: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Witam, bardzo bym prosił o odpowiedź na nurtujące mnie pytania:
- Jakie są obowiązki kierowcy busa na międzynarodówce - chodzi mi dokładnie o jakie dokumenty musi znac/umieć wypełnić ?
- Jak to jest z tą karta/książką kierowcy ? Obowiązuje ona tylko w Niemczech ? Tylko jak załadowany czy na pusto też?
- Głównym celem pracy jest Odbiór towaru z punktu A i dowóz do punktu B ?

Ogólni bym prosił kierowców busów o rady i wskazówki oraz czy po pracy na busie jest choć minimalnie łatwiej dostać na Ciągnik + naczepa ?

Proszę o odp.


Post Wysłano: 21 paź 2011, 14:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2008, 18:25
Posty: 264
Samochód: Jelcz
Lokalizacja: Międzyzdroje

Cytuj:
A jak to wygląda z płatnościami na autostradach ? Jest możliwość płacenia takimi kartami jak DKV ?

Co do samochodu to nowy Masterek.
Francja, Hiszpania, Słowenia - w tych krajach można płacić na bramkach kartą DKV.

We Włoszech podobno DKV-ką nie da rady zapłacić, zasłyszane od fachowców na parkingu. Nie mogę tego potwierdzić, bo na Włochy miałem Telepasa.

_________________
Tu 5 sekund, tam 10 sekund i masz godzinę

Poepen in de broek?


Post Wysłano: 23 paź 2011, 0:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
Cytuj:
A jak to wygląda z płatnościami na autostradach ? Jest możliwość płacenia takimi kartami jak DKV ?

Co do samochodu to nowy Masterek.
Francja, Hiszpania, Słowenia - w tych krajach można płacić na bramkach kartą DKV.

We Włoszech podobno DKV-ką nie da rady zapłacić, zasłyszane od fachowców na parkingu. Nie mogę tego potwierdzić, bo na Włochy miałem Telepasa.
We Włoszech nie akceptują Shella, więc DKV pewnie też nie.

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 23 paź 2011, 0:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Cytuj:
Witam, bardzo bym prosił o odpowiedź na nurtujące mnie pytania:
- Jakie są obowiązki kierowcy busa na międzynarodówce - chodzi mi dokładnie o jakie dokumenty musi znac/umieć wypełnić ?
CMR, tabelkę dla Helmutów i zwykłe POD i to chyba wszystko (poza naszymi specjalistycznymi) które mi przychodzi do głowy
Cytuj:
- Jak to jest z tą karta/książką kierowcy ? Obowiązuje ona tylko w Niemczech ? Tylko jak załadowany czy na pusto też?
DMC powyzej 2.8t. Niemcy twierdzą że obowiązuje wszedzie jeśli bywasz w Niemczech, w praktyce zaczyna obowiazywac w Świecku/Venlo a po wyjechaniu z Niemiec ląduje za przysłowiowym oknem (przysłowiowym, bo smiecenie jest złe).
Cytuj:
- Głównym celem pracy jest Odbiór towaru z punktu A i dowóz do punktu B ?
Nie, najpierw się go dostarcza do punktu A, a dopiero potem odbiera w punkcie B :P

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 23 paź 2011, 8:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2011, 19:35
Posty: 48
GG: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Dziękuje za odp.

Mógłbyś przybliżyć o jaką tabelkę i POD chodzi ? :oops:
A jak jest jeszcze z autostradami, tankowaniem itp. powinienem dostać jakąś kartę którą się płaci czy coś??
Przepraszam za głupie pytania ale nie miałem okazji jeździć w międzynarodówce stąd moja nie wiedza :|


Post Wysłano: 23 paź 2011, 14:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 wrz 2011, 2:21
Posty: 64
GG: 0

Dostaniesz zapewne karty płatnicze.
Ksiązka obowiązuje w Niemczech, ktoś na forum pisał że również Francuzi sie upominać zaczynają w każdym razie ja w zeszłym tygodniu jechałem na Hiszpanię miałem kontrolę we Francji i nie chcieli, w sumie lepiej bo nie miałem :)

Pierwsze 2-3 trasy i będziesz wszystko wiedział do tego pytaj w firmie i innych kierowców to Ci powiedzą jakie dokumenty itd.

Kupić paliwo, opłacić myto jesli jest i w sumie tyle.
Zajedziesz na rozładunek zanieść dokumenty...

W tym temacie masz bardzo dużo przydatnych wskazówek więc poczytaj przed wyjazdem

Masz kilka przydatnych linków

http://atlas-wifi.pl/

http://tachospeed.pl/pliki/Rozporzadzen ... erowcy.pdf

http://www.berlin.polemb.net/index.php?document=1230

http://wizura.pl/waga_ciezka/ksiazka.jpg


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 21 z 28 [ Posty: 551 ] Przejdź na stronę Poprzednia 119 20 21 22 2328 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: