Strona 19 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2150 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2011, 10:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Jeżeli wyciąga 7m3 na 10m3 beczkę to ja bym stawiał że coś się mogło uczepić w beczce przy syfonie od powietrza i jak napełnia się do pewnego poziomu to się przytyka
(a jak 7m ale głębokości szamba a nie objętości to ja nic nie poradzę według mnie to bardzo dobry wynik)

jak by się sypnął zawór bezpieczeństwa albo gdzieś by ssało powietrze to niemożna by było tylko wybierać z większych głębokości albo wo gule by nie ssało ( ja raz napełniłem beczkę z otwartym zaworem 1/2 cala)

masz zawór pływakowy wspawany w beczkę ja bym stawiał na niego nic innego nie pasuje z twojego opisu jak coś pisz wieczorem może będę na forum

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 05 paź 2011, 23:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Cytuj:
muszę sie pochwalić że po biodiesel'u mam teraz problemy:(
musiałem wymienic filtry paliwa i w sumie dalej nie chodzi tak jak powinien wiec przestrzegam przed tym paliwem:!
Gdybyś zgłębił swoją wiedzę na temat tego paliwa (również na stronie np Bliskiej) to dowiedziałbyś się, że w niedługim czasie po pierwszym zalaniu bioestra należy wymienić filtr paliwa ze względu na to, że jest to paliwo przeczyszczające układ paliwowy. Z doświadczenia wiem, że drugi filtr też może wymagać wcześniejszej wymiany.

* Doświadczenia oparte na osobówce.


Post Wysłano: 06 paź 2011, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

Gdybym wiedział:)
jeździłem na tym paliwie ok miesiąca.

nawet jakby nawet nie ta sytuacja to i tak bym później tego syfu nie lał.

pominąwszy sam zapach tego i szczypanie w oczy to spalił mi szczerze mówiąc o 10 l więcęj niż normalnej ropy więc efekt ten sam.

ps. hehe jeszcze została do przetestowania orężadka:) u mnie chodzi po niecałe 4zł a ropa o 5,14zł

Pozdrawiam

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 11 paź 2011, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

też musieliście kupić kasy fiskalne? przekroczyłem jakiś dochód w którym musiałem zmieścić się do końca roku i musze kupić;/


Post Wysłano: 11 paź 2011, 14:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 10:30
Posty: 72
GG: 1
Samochód: Vw LT

to musisz ładnie prosperować:P
a jaki jest teraz próg??

_________________
-=RudY=- zaprasza WWW.STWARDOWSKI.PL


Post Wysłano: 11 paź 2011, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

20 tys, ale tylko na podmioty fizyczne, nie licząc jednostek samorządowych, firm itp. Nie wiem czy sie nie zmieni sposób rozliczania, ciagle problemy ;/


Post Wysłano: 11 paź 2011, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 21:52
Posty: 94
Samochód: stare ale jare
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Cytuj:
Zaczynam myślec powoli o zakupieniu wuko, najlepiej takiego małego na busa, ma może ktoś jakieś doświadczenia związane z tym typem pojazdów? jakieś rady co do zakupu? standardowo, jak w przypadku szambowozu kiedy zaczynałęm, nie mam zielonego pojęcia na temat wuko:) dlatego pytam, ale stres już mniejszy niz za pierwszym razem.
i.
Doradził bym ci farmus z tym wuko ponieważ sam to przerabiałem ale zbytnio zakonspirowany :lol: jesteś na tym forum (a nuż jesteś z konkurencji)...więc sam rozumiesz....


Post Wysłano: 12 paź 2011, 16:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Zaczynam myślec powoli o zakupieniu wuko, najlepiej takiego małego na busa, ma może ktoś jakieś doświadczenia związane z tym typem pojazdów? jakieś rady co do zakupu? standardowo, jak w przypadku szambowozu kiedy zaczynałęm, nie mam zielonego pojęcia na temat wuko:) dlatego pytam, ale stres już mniejszy niz za pierwszym razem.
i.
Doradził bym ci farmus z tym wuko ponieważ sam to przerabiałem ale zbytnio zakonspirowany :lol: jesteś na tym forum (a nuż jesteś z konkurencji)...więc sam rozumiesz....


no rozumiem, w sumie nie dziwie się bo rzeczywiscie staram się nie ujawniac:) ale nie chce zadnych szczegółowych informacji, poprostu chciałbym wiedzieć czy takim wuko na busie cokolwiek sie zdziała, jak mocno powinna bić taka pompa, itp ;]


Post Wysłano: 12 paź 2011, 20:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Takie wuko na busie dobije ci spokojnie do 200 atmosfer ale wiadomo mało który wąż to wytrzyma. Na małym aucie 150 spokojnie wystarcza. Zbiornik na wodę powinien mieć co najmniej 1000L bo jeśli ma mniej to więcej się najeździsz po wodę niż cokolwiek przetkasz. Dużo by można o tym mówić jeśli interesują Cię jakieś szczegóły to napisz na PW to postaram się pomóc :wink:


Post Wysłano: 13 lis 2011, 14:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2011, 14:02
Posty: 64
GG: 0
Samochód: mercedes 2222

Witam, mam problem z moją szambiarką. Pompa wygląda na dobrą, łopatki ok, gładź też, a pompa dobija tylko do -0.4 bara. Beczka jest szczelna. Pompa Demag, beczka 12000l. Nie mam pojęcia już co może być, jakieś rady?
Pompa z wydechu przez pierwsze 10 sekund dmucha dobrze, pozniej tylko chucha z wydechu. POMOCY


Post Wysłano: 16 lis 2011, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

Cytuj:
Witam, mam problem z moją szambiarką. Pompa wygląda na dobrą, łopatki ok, gładź też, a pompa dobija tylko do -0.4 bara. Beczka jest szczelna. Pompa Demag, beczka 12000l. Nie mam pojęcia już co może być, jakieś rady?
Pompa z wydechu przez pierwsze 10 sekund dmucha dobrze, pozniej tylko chucha z wydechu. POMOCY

a masz tam zawór przeciążeniowy? nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa, u mnie jest taki zawór, przy podciśnieniu 0,5 zaczyna przepuszczać powietrze i nie pozwala na wytworzenie większego podcisnienia w beczce. Na takim zaworze powinna być oryginalna plomba (powyżej 0,5 podcisnienia niby dochodzi dozór techniczny) ale jest możliwość przestawienia takiego zaworu. może spróbuj przy zamkniętej beczce zrobić podiśnienie czy bedzie jakas rówznica.


Post Wysłano: 17 lis 2011, 12:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Jeżeli to nie zawór podciśnienia ani żadna nieszczelność to przyczyna tkwi w pompie.
Sprawdzałeś luzy na łopatkach (płytkach) nie powinny się za bardzo przesuwać na boki przy skręconej pompie ideałem jest jak prawie się nie przesuwają za to powinny się lekko wsuwać i wysuwać
przyczyną może też być brak oleju w pompie olej uszczelnia cały ten wirnik a bez niego może być tak jak piszesz
z tego co napisałaś mi to wygląda na zużycie to się stało z dnia na dzień czy czy przez dłuższy czas słabła, rozbierałeś ją?

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 17 lis 2011, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 21:52
Posty: 94
Samochód: stare ale jare
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Cytuj:
[quote="arturbal"
a masz tam zawór przeciążeniowy? nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa, u mnie jest taki zawór, przy podciśnieniu 0,5 zaczyna przepuszczać powietrze i nie pozwala na wytworzenie większego podcisnienia w beczce. Na takim zaworze powinna być oryginalna plomba (powyżej 0,5 podcisnienia niby dochodzi dozór techniczny) ale jest możliwość przestawienia takiego zaworu. może spróbuj przy zamkniętej beczce zrobić podiśnienie czy bedzie jakas rówznica.[/quote]



To jak długo farmus ciągniesz z większej głębokości i odległości przy takim udrutowaniu :wink:
U mnie dochodzi do prawie 0,8 jak biorę w paru miejscach gdzie i daleko i głębia


Post Wysłano: 18 lis 2011, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
[quote="arturbal"
a masz tam zawór przeciążeniowy? nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa, u mnie jest taki zawór, przy podciśnieniu 0,5 zaczyna przepuszczać powietrze i nie pozwala na wytworzenie większego podcisnienia w beczce. Na takim zaworze powinna być oryginalna plomba (powyżej 0,5 podcisnienia niby dochodzi dozór techniczny) ale jest możliwość przestawienia takiego zaworu. może spróbuj przy zamkniętej beczce zrobić podiśnienie czy bedzie jakas rówznica.


To jak długo farmus ciągniesz z większej głębokości i odległości przy takim udrutowaniu :wink:
U mnie dochodzi do prawie 0,8 jak biorę w paru miejscach gdzie i daleko i głębia[/quote]



no fakt, trzeba dłużej poczekać jak głębia:) zaczyna przekraczać 3-4 metry, ale nie jest źle. Na szczęście jak narazie nie miałem żadnego mega głębokiego dołka i jakoś daje sobie rade. Wszystko zależy też od zaworu, znajomy miał zawór który po lekkim podciągnięciu w górę nie przepuszczał powietrza i można było dobić do 0,8,


Post Wysłano: 30 lis 2011, 9:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2009, 18:00
Posty: 9
GG: 0
Samochód: scania

Witam wszystkich z branży asenizacyjnej. Robiłem auto pod zabudowę z beczką o pojemności 10 000 L i kompresorem włoskim MEC 6500 , czas napełniania beczki około 8 minut , zastanawiam się czy odpowiednio dobrałem przełożenia kół pasowych? Może ktoś korzysta z takiego kompresora i napisze jak sytuacja wygląda u Kolegów? Pozdrawiam!


Post Wysłano: 30 lis 2011, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Witam
Jak napełnia w 8min to pewnie jest dobrze pompa jaka by niebyła powinna mieć 1000-1200 obrotów ma wirniku najlepiej na wolnych obrotach silnika

Miło by było gdyby poprzedni panowie napisali czy rozwiązali problem i co było ewentualną przyczyną tak dla dobra ogółu :roll:

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 02 gru 2011, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2011, 14:02
Posty: 64
GG: 0
Samochód: mercedes 2222

Witam panowie, nie miałem czasu zajrzeć, problemem był zawór bezpieczeństwa- zapieczony. a kolejne pytanko, gdzie i jakie kupujecie węże i jesli mozna wiedzieć to za ile?


Post Wysłano: 02 gru 2011, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lis 2009, 18:00
Posty: 9
GG: 0
Samochód: scania

Cytuj:
Witam panowie, nie miałem czasu zajrzeć, problemem był zawór bezpieczeństwa- zapieczony. a kolejne pytanko, gdzie i jakie kupujecie węże i jesli mozna wiedzieć to za ile?
Kolego ostatnio kupowałem węże średnicy 100 , dużo lżejsze od 110 cena około 40 zł brutto. Jak będziesz zainteresowany to napisze ci numerek telefonu.


Post Wysłano: 18 gru 2011, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2011, 14:02
Posty: 64
GG: 0
Samochód: mercedes 2222

wiecie moze cos na temat ustawy smieciowej? podobno ma to tez nas dotyczyc?


Post Wysłano: 18 gru 2011, 19:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

cos znajomy z konkurencji wspominał, ale nie wiem o co sie rozchodzi. Czytałem w gazecie, że umowy na wywóz śmieci nie będą podpisywane pomiędzy właścicielem nieruchomości a firmą wykonującą te usługi, ale pomiędzy firmą wykonującą usługi, a a samorządem terytorialnym, który będzie wybierał firmę świadczącą usługi (pewnie w drodze przetargu), ciekawe czy to samo będzie dotyczyło też ścieków. Gdybyście coś słyszeli to dajcie znać, o co chodzi z tymi zmianami, sam jestem ciekawy:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 19 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2150 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: