widze ze z calego towarzystwa tylko
marektruckservis - szacunek sie nalezy za dbanie o dobro klienta - wie co to naprawde znaczy awaryjne holowanie ciezarowki ...
nawet podczas niewiadomo jakiej katastrofy na autostradzie auto odholowuje sie BEZPIECZNIE I BEZ DODATKOWYCH ZNISZCZEN !!! w praktyce to oznacza ze w zaleznosci od potrzeb i (lub ) dostepu odlacza sie wal napedowy lub polos ( W PRZYPAKDU USZKODZENIA BLOKADY lub samego DYFRA WYCIAGA SIE OBIE POLOSIE LUB HOLUJE NA PRZEDNIEJ OSI ma to na celu zapobiec uszkodzeniom skrzyni Z POWODU
BRAKU !!!! SMAROWANIA I NIE MA ZNACZENIA CZY JEST TO MANUAL CZY AUTOMAT wiele skrzyn manualnych w samochodach osobowych ma konstrukcje bez pomp oleju itakie mozna holowac bezpiecznie a co do autobusow ( u nas autobusy wozi sie na platformach !! ) TO JEZELI SAM TAK HOLOWALES AUTOBUSY TO NIE NAZYWAJ SIE MECHANIKIEM BO OBRAZASZ WSZYSTKICH A JAK SLYSZALES ZE TAK ROBIA TO UNIKAJ TYCH LUDZI BO PEWNEGO RAZU SLONO ZA TO ZABULISZ
pozdrowienia
ps po wyjeciu polosi aby olej sie nie wylewal wklada sie plastykowe zaslepki kosztuja grosze jak sie nie ma pod reka to kubek po kawie z automatu na stacji tez zalatwia sprawe jak sie go zabezpieczy gumowa rekawiczka
ostatecznoscia jest szmata
co do odpalania na zaciag automatu jak wiele rzeczy jest to mozliwe ( w kilku przypadkach ) ale NIEZALECANE Z POWODU WYSOKIEGO PRAWDOPODOBIENSTWA USZKODZEN SPRZEGLA I/LUB SKRZYNI a naprawa bedaca konsekwencja lenistwa moze wielokrotnie przekroczyc koszt nowego akumulatora czy rozrusznika osobiscie nie odpalam cizkiego sprzetu ta metoda i BEZWZGLEDNIE ZABRANIAM SWOIM PODOPIECZNYM nawet na prosbe klienta niezaleznie czy jest to automat czy manual !!!!